تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل سهند

35% تخفیف
تور تبریز هتل سهند

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل سهند

تور تبریز هتل سهند یکی از بهترین هتل های شهر با قیمت های بسیار عالی است که از سوی اکثر مسافران تورهای گردشگری با استقبال مواجه شده است. این هتل دو ستاره به واسطه موقعیت مکانی که دارد، دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز خرید و بسیاری جاهای دیدنی را فرآهم نموده است. با قیمت های بسیار مناسب می توانید یکی از انواع تور تبریز را رزرو کرده و این هتل 2 ستاره را برای اقامتتان انتخاب نمایید. این هتل در خیابان امام خمینی، روبروی درب مصلی واقع شده است.

با رزرو تور تبریز هتل سهند به راحتی می توانید برای تماشای موزه ادبی شهریار، ارگ علیشاه، کاخ موزه شهرداری، مسجد کبود و بازار تبریز اقدام نمایید. این هتل 2 ستاره دارای 3 طبقه و 28 اتاق بوده و در سال 93 آغاز به کار نموده است. تمامی اتاق های این هتل از امکانات و لوازم اقامتی و رفاهی برخوردار هستند.

برای رزرو انواع تور تبریز هتل سهند می توانید با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید. این تورهای مسافرتی از تمام شهرهای ایران در هر ماه سال در دسترس هستند. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کنید و رهسپار این شهر تاریخی زیبا شوید.

انواع تور تبریز هتل سهند به صورت تور هوایی تبریز و تور زمینی تبریز برگزار می شود. ساکن هر شهر ایران که باشید می توانید تبریز را برای سفر و اقامتتان انتخاب کنید. تور تبریز از یزد، تور تبریز از اصفهان، تور تبریز از کرمان، تور تبریز از تهران، تور تبریز از مشهد، تور تبریز از شیراز و …، برخی از مهم ترین تورهای گردشگری برای این شهر هستند.

قیمت تور تبریز هتل سهند چقدر است؟

قیمت تور تبریز هتل سهند بر اساس زمان سفر کردن شما، تعداد همراهانتان و روزهای اقامت در تبریز متفاوت است. همچنین روش سفر کردن در قیمت ها می تواند تأثیرگذار باشد. به طور کلی، قیمت هتل های تبریز در ایام شلوغ سال گران تر است. این عامل در قیمت تور تبریز منعکس می شود. اگر می خواهید تور تبریز هتل سهند را با قیمت بهتری پیدا کنید، پیشنهاد می دهیم در تورهای لحظه آخری شرکت کنید تا فصل پاییز را برای سفر کردن انتخاب نمایید.

قیمت تور تبریز هتل سهند در سفرهای هوایی گران تر است. برای آنهایی که می خواهند سریع تر به مقصد برسند، تور هوایی تبریز پیشنهاد می شود؛ برخی هم علاقه مند هستند که با دوستان و آشنایانشان سفر کنند که در این صورت، تورهای گروهی، با قطار یا اتوبوس، انتخاب بهترین است.

خدمات تور تبریز هتل سهند

خدمات متنوعی از سوی آژانس مسافرتی تینا سفر برای برگزاری انواع تور تبریز هتل سهند ارائه می شوند. خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس، بیمه مسافرتی، برنامه گشت و گذار در شهر و رزرو بهترین هتل های تبریز، از مهم ترین خدمات این مجموعه حرفه ای است.

تبریز را یکی از بهترین شهرهای تاریخی – گردشگری در ایران معرفی می کنند. شاید بهتر باشد ایام تابستان را در این شهر سپری کنید. هتل سهند تبریز با بهترین امکانات، آماده پذیرایی از تمام مسافران و گردشگران می باشد.

سوالات متداول درباره ” تور تبریز هتل سهند”:

1-هتل سهند تبریز به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

ارگ علیشاه- کاخ موزه شهرداری- بازار تبریز- مسجد کبود

2-تور تبریز از کدام شهرها برگزار می شود؟

انواع تور هوایی تبریز و تور زمینی تبریز از شهرهای مختلف در دسترس است. با تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

3-چطور هتل سهند تبریز را برای تابستان رزرو کنیم؟

هر زمان که تمایل داشتید به تبریز سفر کنید، با تیناسفر تماس بگیرید تا ترتیب رزرو هتل سهند را برای شما بدهند.