تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل داد

30% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل داد

تور یزد هتل داد از جمله تورهای پرطرفدار و پرفروش است که ظرفیت آن در تمام فصل های سال به خصوص ایام نوروز سریع تکمیل می‌شود. هتل داد در یزد یک معماری با شکوه و بسیار جذاب دارد و وقتی وارد هتل می شوید، به مانند این است که به تاریخ گذشته ایران باستان بازگشته اید!

معماری منحصر به فرد هتل داد در یزد، امکانات و تجهیزات کامل، نورپردازی ویژه و استانداردهای هتلداری از جمله مواردی هستند که این هتل ۴ ستاره در یزد را متمایز ساخته است.

انواع تور یزد هتل داد را می توانید برای سفر خود انتخاب کنید. تفاوتی نمی کند چه موقع سال می خواهید سفر کنید؛ هتل داد در یزد بهترین امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد. این هتل ۴ ستاره در میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین قرار گرفته است. با رزرو یکی از انواع تورهای هوایی یزد یا تور زمینی یزد امکان اقامت در این هتل برای شما وجود خواهد داشت.

اگر طرفدار تورهای لحظه آخری یزد هستید، امکان اقامت در هتل داد یزد باز هم برای شما فراهم است. شاید هم می خواهید تعطیلات نوروز را در یزد اقامت کنید، که در این صورت باز هم برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. کارشناسان آژانس مسافرتی تینا سفر، انواع تور یزد هتل داد را در نوروز، فصل بهار و پاییز و زمستان برگزار می کنند. آفرهای ویژه‌ای هم برای تورهای لحظه آخری یزد وجود دارد که قطعاً از آنها لذت می برید.

خدماتی که در تور هوایی یزد و تور زمینی یزد ارائه می شود، هیچ تفاوتی با هم ندارند. امکان خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل های یزد، برنامه گردشگری، از جمله مهمترین خدمات تیناسفر می باشند. کافیست برنامه سفر خود را به شهر یزد ترتیب دهید و تور یزد هتل داد را رزرو کنید.

با اقامت در این هتل ۴ ستاره به مهمترین جاهای دیدنی یزد از جمله آب انبار شش بادگیری، مسجد امیرچخماق، بازار خان، مجموعه خان، مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد و بسیاری جاهای دیدنی دیگر نزدیک هستید. فرصت را غنیمت بشمارید و برای تماشای دیدنی های شهر یزد همین حالا با آژانس گردشگری تینا سفر تماس بگیرید.

انواع تور یزد هتل داد که می‌توانید رزرو کنید

انواع تور یزد هتل داد به صورت تور هوایی و تور زمینی قابل رزرو هستند. انواع تور یزد فرصتی را فراهم می کنند که با یکی از شهرهای تاریخی در مجاورت کویر آشنا شوید. خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی برای هتل داد یزد وجود دارد. همچنین می توانید تور نوروزی یزد را چند روز زودتر یعنی در ماه اسفند رزرو کنید. معمولاً هتل داد یزد برای ایام نوروز، طرفداران زیادی دارد، بنابراین باید سریع‌تر این تور را انتخاب کنید، چون ظرفیت آن کامل می شود.

انواع تور یزد هتل داد از نظر قیمت با هم متفاوتند. روش سفر کردن شما تعداد همراهانتان و مدت زمانی که می خواهید در یزد اقامت کنید، در قیمت تور یزد تاثیر گذار است. معمولاً برای گشت و گذار در یزد پیشنهاد می کنیم ۴ تا ۷ روز به طور متعادل را برای تور یزد انتخاب کنید. اگر زمان بیشتری می خواهید در یزد بمانید تورهای ارزان یزد را در فصل پاییز یا زمستان پیدا کنید. کارشناسان آژانس تینا سفر به شما کمک می کنند مطابق با برنامه سفر خود، تور مناسب را پیدا کنید.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل داد”:

1-هتل داد در یزد به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

آب انبار شش بادگیری- بادگیرهای یزد- مجموعه امیرچخماق- بازار خان- مجموعه خان- رودخانه قدیم یزد- مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد- مسجد جامع یزد- خانه لاری ها- باغ دولت آباد- محله فهادان- موزه آیینه و روشنایی

2-خدمات تینا سفر برای رزرو تور یزد چیست؟

خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما قطار و اتوبوس- رزرو بهترین هتل های یزد- بیمه ‌مسافرتی- راهنمای گردشگری در شهر- اعلام زمان برگزاری تورهای لحظه آخری و تورهای نوروزی

3-قیمت رزرو اتاق در هتل داد یزد چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق در هتل داد یزد، بسته به زمان اقامت شما در هتل زمان سفر به یزد و تعداد همراهانتان متفاوت است. می توانید قیمت های دقیق تر را از کارشناسان تینا سفر سوال کنید.