تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل کریم خان

20% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل کریم خان

تور شیراز هتل کریم خان یکی از انواع تور شیراز است که با قیمت مناسب برای هر زمان که تمایل داشتید در دسترس می باشد. هتل کریم خان شیراز یک هتل چهار ستاره با معماری سنتی و بسیار زیبا است و مطابق با استانداردهای صنعت هتلداری امکانات رفاهی کامل را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل کریم خان در شیراز از سال ۹۲ آغاز به کار کرده است و در همین مدت توانسته نظر بسیاری از خانواده‌ها و گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب نماید. از مهمترین امتیازات هتل کریم خان شیراز، نزدیک بودن به جاهای دیدنی شهر از جمله ارگ کریمخانی، بازار وکیل، حمام وکیل، موزه پارس، شاهچراغ، آرامگاه حافظ و سعدی و مراکز خرید در شیراز و باغ ارم است.

با رزرو تور شیراز هتل کریم خان در یک فضای زیبا اقامت دارید که معماری سنتی آن شما را به یاد دوران گذشته می‌اندازد. همچنین طراحی داخلی هتل به سبک مدرن امروزی انجام گرفته تا تلفیقی از هر دو معماری را به نمایش بگذارند. با رزرو انواع تور شیراز به صورت تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز می‌توانید هتل کریم خان را برای قامت تان انتخاب کنید. اگر تا به حال به شیراز سفر نکرده اید، ایام نوروز و اوایل تابستان، بهترین فرصت است تا این زیبایی ها و شاهکارهای طبیعت را در باغ های شیراز از نزدیک تماشا کنید.

تور شیراز هتل کریم خان از شهرهای مختلف

یکی از بزرگترین خدماتی که آژانس مسافرتی تینا سفر برای برگزاری تور شیراز هتل کریم خان ارائه می دهد، امکان رزرو تور برای شهروندان سایر شهرها به غیر از تهران می باشد. شما می توانید تور ‌شیراز را از شهر مبدا خود رزرو کنید. تور شیراز از اصفهان، تور شیراز از یزد، تور شیراز از همدان، تور شیراز از تبریز، تور شیراز از مشهد، تور شیراز از بندرعباس نمونه‌ای از متداول‌ترین تورهای مسافرتی هستند.

کافیست با کارشناسان آژانس تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تری را درباره شرایط و زمان برگزاری تور شیراز هتل کریم خان به شما بدهند.

انواع تور شیراز هتل کریم خان

انواع تور شیراز هتل کریم خان را می توانیم بر اساس روش سفر کردن و قیمت تورها تقسیم بندی کنیم. تور های هوایی شیراز و تور های زمینی شیراز متداول هستند و تقریباً در تمام ایام سال شاهد برگزاری تورهای مختلف هستیم. تورهای نوروزی شیراز، انتخاب متفاوتی هستند که اکثر خانواده‌ها به آن گرایش دارند.

سفر کردن در فصل بهار به شیراز، منحصر به فرد است و احساس خوشایندی را در شما به وجود می‌آورد. می توانید تور شیراز هتل کریم خان را برای تعطیلات عید رزرو کنید، به شرطی که چند هفته زودتر یعنی در ماه اسفند این کار را انجام دهید.

برای آن دسته از افرادی که می خواهند تور شیراز هتل کریم خان برایشان ارزان‌تر تمام شود، پیشنهاد می کنیم پاییز یا زمستان را برای سفر انتخاب کنند. شیراز در هر فصل سال، زیبا و تماشایی است؛ اما اگر می خواهید سرسبزی باغ های شیراز را از نزدیک تماشا کنید و بوی عطر بهار نارنج را احساس کنید، حتماً در بهار، سفری به شیراز داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای شیراز یا قیمت هتل های شیراز با آژانس مسافرتی تینا سفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل کریم خان”

1-بهترین زمان سفر به شیراز چه موقع است؟

بهار و اوایل تابستان

2-هتل کریمخان در شیراز  به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

ارگ کریمخانی، بازار وکیل، حمام وکیل، موزه پارس، شاهچراغ، آرامگاه حافظ و سعدی و مراکز خرید در شیراز و باغ ارم

3-قیمت تورهای شیراز به چه عواملی بستگی دارد؟

روش سفر کردن با هواپیما قطار یا اتوبوس- قیمت هتل های شیراز- مدت زمان اقامت مسافران در شیراز- تعداد همراهان در سفر