تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل پارس

40% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل پارس

تور شیراز هتل پارس یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که می توانید به همراه خانواده خود آن را رزرو کنید و در یکی از بهترین خیابان های شیراز اقامت داشته باشید. هتل پارس در شیراز در خیابان کریم خان زند واقع شده است. این هتل ۴ ستاره، ۹ طبقه دارد و تعداد 189 اتاق را برای پذیرایی از مهمانان فراهم ساخته است.

شما می توانید از شهرهای مختلف تور‌ شیراز و اقامت در این هتل ۴ ستاره و مجهز را انتخاب کنید. هتل پارس در شیراز از سال ۸۱ آغاز به کار کرده و در این مدت توانسته از بسیاری از مسافران تور شیراز به نحو مطلوب پذیرایی کند.

تور شیراز هتل پارس برای مسافران و خانواده‌ها بسیار مناسب است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره، به باغ ارم، حافظیه، دروازه قرآن، مراکز خرید در خیابان کریمخان زند نزدیک هستید. اقامت در هتل پارس در شیراز با بهترین امکانات از نظر قیمت هم مقرون به صرفه است. هتل پارس در شیراز در کنار سایر هتل های چهار ستاره مورد توجه مسافران تورهای شیراز به ویژه در فصل بهار قرار دارد.

برای سفر به شیراز و رزرو تور شیراز هتل پارس کافیست زمان سفر خود را مشخص کنید. تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی، انواع تور شیراز را برگزار می کند. تور شیراز از اصفهان، تور شیراز از تهران، تور شیراز از یزد، تور شیراز از اهواز، تور شیراز از بندرعباس، تور شیراز از تبریز، تور شیراز از کرمان،  تور شیراز از کرمانشاه و تور شیراز از مشهد متداولترین تورهای مسافرتی هستند.

اگر می خواهید از قیمت تور شیراز هتل پارس در زمان سفر خود اطلاعات دقیق تری به دست بیاورید، کافیست با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید.

انواع تور شیراز هتل پارس

تور شیراز هتل پارس از شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم. از دیگر تورهای مسافرتی به این شهر خوش آب و هوا، تور نوروزی شیراز می باشد. سفر به شیراز در بهار به ویژه تعطیلات عید نوروز، حال و هوای خاص خودش را دارد.

اکثر خانواده هایی که شیراز را برای سفر خود انتخاب می کنند به دنبال شرایط آب و هوای مطلوب و لذت بخش هستند. شما هم می توانید تور شیراز هتل پارس را برای نوروز رزرو کنید. قیمت این تورهای مسافرتی بسته به تعداد همراهان شما و روزهایی که در هتل پارس شیراز اقامت دارید متفاوت است.

هتل پارس یکی از بهترین هتل های شیراز در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر است و امکانات کامل را برای پذیرایی از شما و همراهانتان فراهم ساخته است.

از دیگر انواع تور شیراز هتل پارس می توانیم به تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز اشاره کنیم. این دسته بندی بر اساس روش سفر کردن عنوان شده است. در تور هوایی شیراز، سریع تر به مقصد می رسید و قیمت هتل پارس در شیراز برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. قیمت تور شیراز زمینی با قطار و اتوبوس ارزان تر است و باز هم به زمان سفر شما بستگی دارد. ظرفیت تورهای نوروزی به سرعت کامل می شود بنابراین در اولین فرصت در ماه اسفند برای این کار اقدام کنید.

قیمت تور شیراز هتل پارس، زمان رزرو تورهای نوروزی و هماهنگی برای رزرو سایر هتل های شیراز را از آژانس مسافرتی تیناسفر استعلام بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل پارس”:

1-هتل پارس در شیراز به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

باغ ارم- آرامگاه حافظ- دروازه قرآن- مرکز خرید شیراز- مراکز خرید در خیابان کریم خان زند

2-تور هوایی شیراز را رزور کنیم یا تور زمینی شیراز؟ ‏

انتخاب بین تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز بسته به بودجه مالی شما و برنامه سفرتان انجام می گیرد. قیمت های دقیق را از تینا سفر استعلام بگیرید تا بهتر تصمیم گیری کنید.

3-چطور تور نوروزی شیراز و هتل پارس را برای اقامت رزرو کنیم؟

چون ظرفیت تورهای نوروزی شیراز و هتل های شیراز سریع‌تر تکمیل می شود، حتماً در ماه اسفند برای رزرو این هتل و این تورها با تینا سفر تماس بگیرید.