تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل رویال

45% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل رویال

اگر به یک اقامت خاطره انگیز با قیمت مناسب در شیراز فکر می کنید، تور شیراز هتل رویال را به شما پیشنهاد می دهیم. چه چیزی بهتر از اینکه به شهر شعر و شعرا، گل و گلاب، شهر شیراز سفر کنید و در یکی از بهترین هتل های شیراز با امکانات کامل اقامت داشته باشید؟

هتل رویال در شیراز یک هتل چهار ستاره لوکس و بسیار زیبا است. این هتل ۶ طبقه، از سال ۹۳ آغاز به کار کرده و توانسته در این مدت از مسافران زیادی در تور ‌شیراز پذیرایی کند.

تور شیراز هتل رویال به شما این امکان را می دهد که به مهم ترین جاهای دیدنی شهر از جمله آرامگاه حافظ و سعدی، موزه هفت تنان، ارگ کریم خانی و دروازه قرآن دسترسی داشته باشید. از خدمات تاکسی سرویس هتل هم می توانید استفاده کنید و برای گشت و گذار در شهر و تماشای مراکز خرید شیراز رهسپار شوید.

تور شیراز هتل رویال، هر ساله در تمام فصل های سال از شهرهای مختلف برگزار می‌شود. تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس و تور هوایی شیراز هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند.

چنانچه تمایل دارید تور شیراز هتل رویال را رزرو کنید با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند. قیمت تورهای شیراز در نوروز و قیمت تور شیراز در فصل بهار یا اوایل تابستان که فصل های شلوغ سال هستند گرانتر است. اقامت در هتل رویال شیراز یک فرصت استثنایی است که هم زیبایی های این شهر توریستی را از نزدیک ببینید و هم بودجه سفر خود را بهتر مدیریت کنید.

بهترین زمان رزرو تور شیراز هتل رویال چه موقع است؟

آب و هوای شهر شیراز و زیبایی های آن در نوروز، به ویژه ماه اردیبهشت و خرداد، بسیار تماشایی و دیدنی است! پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید لحظات لذت بخش بیشتری را تجربه کنید، تور شیراز هتل رویال را در بهار رزرو کنید.

البته سفر به شیراز کاملاً به سلیقه های مسافر بستگی دارد. برخی ترجیح می دهند شرایط آب و هوای شیراز را در پاییز تجربه کنند؛ به این ترتیب تور شیراز در پاییز با قیمتی بسیار مناسب تر در دسترس است. چه بسا قیمت هتل رویال در شیراز هم ارزان تر باشد.

اگر شرایط سرما شما را آزار نمی دهد، یا به تفریحات برفی علاقه مند هستید، می توانید تور شیراز هتل رویال را برای فصل زمستان رزرو کنید. دیدنی های اطراف شیراز در مناطق کوهستانی می تواند لذت سفر را برای شما دوچندان کند.

گشت و گذار در شهر، خرید کردن از مراکز خرید شیراز و لذت بردن از آب و هوای مطبوع، تمام آن چیزی است که مسافران مختلف را از شهرهای دیگر به شیراز جذب می کند. شما هم می توانید تور شیراز هتل رویال را در هر زمان که تمایل داشتید از آژانس مسافرتی تینا سفر رزرو نمایید.

با رزرو تور شیراز هتل رویال به مهمترین مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر نزدیک هستید. با اقامت در این هتل ۴ ستاره، پس از حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی به باغ جهان نما و خیابان حافظ می رسید. آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه شاه شجاع، ارگ کریمخان، باغ دلگشا، مکان هایی هستند که در چند کیلومتری این هتل واقع شده و اگر با خودرو حرکت کنید، کمتر از ۵ دقیقه طول می‌کشد تا به آنجا برسید.

برای سفر به شیراز، اطلاع از قیمت تور شیراز هتل رویال و دریافت برنامه سفر می توانید با کارشناسان تورهای ایرانگردی در تیناسفر تماس بگیرید.

 

سوالات متداول درباره “ تور شیراز هتل رویال”:

1-بهترین زمان سفر به شیراز چه موقع از سال است؟

فصل بهار (اردیبهشت و خردادماه)

2-هتل رویال در شیراز به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

آرامگاه شاه شجاع- آرامگاه حافظ و سعدی- باغ جهان نما- باغ ارم- دروازه قرآن- ارگ کریم خانی

3-قیمت تور شیراز به چه عواملی بستگی دارد؟

زمان رزرو تور شیراز- تعداد همراهان در سفر- تعداد روزهای اقامت در شیراز- رزرو یکی از هتل های شیراز