تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل لاله کندوان

35% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل لاله کندوان

تور تبریز هتل لاله کندوان یکی از بهترین انواع تورهای مسافرتی است که لحظات خوش و پرخاطره ای را برای شما رقم می زند. هتل لاله کندوان، همان طور که از نام آن می توانید متوجه شوید، یک هتل عالی رتبه و لوکس، 5 ستاره است که در دهکده گردشگری کندوان قرار دارد. هتل لاله کندوان به سبک کهن، با ساختاری سنگی و صخره ای ساخته شده است و فقط 16 اتاق دارد. اگر به اقامت در هتل های خاص علاقه مند هستید، این هتل 5 ستاره در تبریز را به شما پیشنهاد می دهیم.

با رزرو تور تبریز هتل لاله کندوان در یکی از برترین هتل های جهان از نظر طراحی و ساخت اقامت خواهید داشت. این هتل در یک منطقه خوش آب و هوا واقع شده و شما در نزدیکی زیباترین جاذبه گردشگری تبریز با حال و هوای روستایی، چند روزی را به استراحت و تفریح می پردازید. فاصله این هتل تا مرکز شهر تبریز، 60 کیلومتر است.

اگر به نمای اتاق های این هتل در تبریز نگاه کنید، شبیه زندگی غارنشینی است! این خود به تنهایی می تواند جاذبه گردشگری باشد! آیا علاقه دارید که تور تبریز هتل لاله کندوان را رزرو کرده و این مکان تماشایی را از نزدیک ببینید؟ قطعاً همین طور است! رزرو تور تبریز، این فرصت را برای شما فراهم می کند.

انواع تور تبریز هتل لاله کندوان

تور تبریز هتل لاله کندوان را از نظر زمان سفر کردن و یا روش مسافرت به انواع مختلفی تقسیم بندی می کنیم. تور تبریز هوایی و تور تبریز زمینی با قطار و اتوبوس، در تمام فصل های سال در دسترس هستند. تورهای نوروزی برای سفر به تبریز، طبق برنامه ریزی دقیق نیز از تمام شهرهای ایران برگزار می شوند.

بهترین زمان سفر به تبریز، فصل های بهار و تابستان است؛ چرا که باغ ها و تفریحگاه های سرسبز در این شهر، منظره بسیار تماشایی دارند. البته فراموش نکنید که تور تبریز هتل لاله کندوان در این ایام، شلوع تر بوده و قیمت ها هم افزایش دارد. اگر می خواهید تور ارزان تبریز را رزرو کنید، باید در ایام خلوت سال برای رزرو تور اقدام نمایید.

تور تبریز هتل لاله کندوان از شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تهران، اهواز، کرمان، یزد، بندرعباس و … برگزار می شود. خدمات تیناسفر برای همه تورهای هوایی و زمینی تبریز، یکسان است و لازم نیست نگران رزرو هتل یا خرید بلیط رفت و برگشت باشید.

چطور تور تبریز هتل لاله کندوان را رزرو کنیم؟

هتل لاله کندوان یکی از بهترین هتل های تبریز است که در منطقه روستای تاریخی و زیبای کندوان واقع شده است. به خاطر شرایط ساخت و ویژگی های خدماتی در این هتل 5 ستاره، تقاضا برای اقامت در آن تقریباً قابل توجه است. برای اینکه بتوانید تور تبریز هتل لاله کندوان را در زمان دلخواه خود رزرو کنید، بهتر است چند هفته زودتر، برنامه سفر را مشخص کنید.

قیمت تور تبریز هتل لاله کندوان به روش سفر کردن شما و روزهایی که در هتل اقامت دارید بستگی دارد. اگر تصمیم دارید در تعطیلات تابستانی در هتل لاله کندوان اقامت داشته باشید، همین حالا با آژانس مسافرتی تینا سفر تماس بگیرید و شرایط رزرو تورها را سوال کنید.

سوالات متداول درباره “تور تبریز هتل لاله کندوان”:

1-هتل لاله کندوان چقدر تا شهر تبریز فاصله دارد؟

هتل لاله کندوان، یک هتل 5 ستاره است که در روستای کندوان تبریز واقع شده و حدود 60 کیلومتر تا تبریز فاصله دارد.

2-بهترین زمان برای سفر به تبریز چه موقع است؟

بهار و تابستان، زیبایی های شهر تبریز، بسیار تماشایی و دلنشین هستند.

3-چطور هتل لاله کندوان را برای تابستان رزرو کنیم؟

اگر تصمیم دارید در تعطیلات تابستانی در هتل لاله کندوان اقامت داشته باشید، همین حالا با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید و شرایط رزرو تورها را سوال کنید.