تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور اصفهان هتل پیروزی

35% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور اصفهان هتل پیروزی

با رزرو تور اصفهان هتل پیروزی، درست جایی نزدیک به مرکز شهر اقامت خواهید داشت که دسترسی آسان شما را به جاذبه گردشگری اصفهان فراهم می‌کند. هتل پیروزی در اصفهان یک هتل چهار ستاره است که ابتدای چهار باغ پایین قرار گرفته و ساختمان هتل از فاصله دور قابل تشخیص می باشد. این هتل، پنج طبقه دارد و از سال ۵۴ آغاز به کار نموده است.

اقامت در هتل پیروزی اصفهان برای کسانی که می خواهند با پیاده روی از مراکز خرید، بافت تاریخی شهر دیدن کنند، یا به آسانی به میدان نقش جهان اصفهان دسترسی داشته باشند پیشنهاد می گردد.

تور اصفهان هتل پیروزی را می‌توانید رزرو کنید و در نزدیکی جاهای دیدنی شهر از جمله عمارت چهلستون، موزه های اصفهان، مدرسه چهارباغ، بازار هنر اصفهان، چهارباغ عباسی اصفهان، میدان نقش جهان و خیابان سپه  اقامت داشته باشید. می توانید حتی مسیرهای مختلف را پیاده طی کنید و از تمام فروشگاه ها، آثار باستانی و صنایع دستی از نزدیک دیدن نمایید.

هتل پیروزی در اصفهان یک هتل مجهز کامل با امکانات رفاهی متعدد است. خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل پیروزی برای مسافران و میهمانان رایگان ارائه می شود. با قیمت کمتر از دو میلیون تومان می‌توانید در بهترین اتاق های هتل پیروزی اصفهان اقامت داشته باشید.

انواع تور اصفهان هتل پیروزی

تور اصفهان هتل پیروزی در تمام ایام سال برگزار می شود و به صورت تور هوایی و تور زمینی با قطار و اتوبوس در دسترس است. برای سفر به اصفهان کافیست برنامه سفر خود را مشخص کنید و برای اقامت با تیناسفر تماس بگیرید. انواع تور اصفهان برای ایام نوروز هم ترتیب داده شده است. رزرو بهترین هتل های اصفهان در نوروز تقریباً کار دشواری است، چون ظرفیت هتل‌ها و تورهای مسافرتی سریع تر کامل می شود.

در هر فصل سال که تمایل داشته باشید می توانید تور اصفهان هتل پیروزی را رزرو کنید. گشت و گذار در شهر در فصل بهار و تابستان حال و هوای دیگری دارد؛ آب و هوا مطبوع است و به راحتی به مسیرهای منتهی به هتل دسترسی خواهید داشت. البته اصفهان یک شهر گردشگری محبوب است و تمام فصل های سال طرفداران زیادی دارند. تور اصفهان هتل پیروزی را حتی در پاییز و زمستان می توانید رزرو کنید و قیمت ها برای شما مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت تور اصفهان هتل پیروزی چقدر است؟

عوامل مختلفی بر قیمت تور اصفهان هتل پیروزی تاثیر دارند. زمان سفر شما مشخص می‌کند که قیمت تورهای مسافرتی ارزان تر است یا گرانتر؛ همچنین تعداد همراهانی که با شما سفر می کنند تعیین کننده نوع اتاق است که در هتل پیروزی رزرو می کنید. قیمت اتاق های یک تخته هتل، ارزان تر است. برای سوئیت های دو نفره قیمت‌ ها افزایش دارند. به طور کلی، قیمت تور اصفهان و قیمت رزرو اتاق در هتل پیروزی اصفهان هر دو در ایام نوروز گران تر است.

از دیگر عواملی که بر قیمت تور اصفهان هتل پیروزی تاثیر دارد، روش سفر کردن مسافران است تور هوایی اصفهان گرانتر است، اما در این میان برخی ترجیح می‌دهند تور زمینی اصفهان با قطار و اتوبوس را رزرو کنند که برای آنها جذابیت بیشتری دارد و می خواهند زمان بیشتری در راه باشند.

به هر کدام از انواع تور اصفهان هتل پیروزی که علاقه داشته باشید آژانس‌مسافرتی تینا سفر پیشنهاد خوبی برای شما دارد. کافیست با این کارشناسان تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به شما بدهند.

سوالات متداول درباره “تور اصفهان هتل پیروزی”:

1-هتل پیروزی در اصفهان کجاست و به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

هتل پیروزی اصفهان در خیابان چهارباغ پایین، نزدیک به میدان امام حسین واقع شده است. این هتل به میدان نقش جهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، خیابان شمس آبادی و خیابان سپه نزدیک است.

2-چطور تور اصفهان و هتل پیروزی را برای نوروز رزرو کنیم؟

اگر تصمیم دارید نوروز را برای سفر به اصفهان انتخاب کنید، کافیست برای رزرو تور و اقامت در هتل پیروزی با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید.

3-انواع تور اصفهان چگونه است و از کدام شهرها برگزار می شود؟

تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان در تمام فصل های سال در دسترس است. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که هستید می توانید این تورها را رزرو کنید و در بهترین هتل های اصفهان اقامت داشته باشید.