تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل کاروانسرای مشیر

35% تخفیف
تور یزد هتل کاروانسرای مشیر

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل کاروانسرای مشیر

تور یزد هتل کاروانسرای مشیر با قیمت مناسب برای تمام فصل های سال در دسترس است. از تمام شهرهای ایران می توانید تورهای یزد را رزرو کنید و در هتل کاروانسرای مشیر، این هتل 2 ستاره در یزد اقامت داشته باشید. این تورهای یزد برای خانواده هایی که می خواهند روزهای بیشتری در یزد بمانند و یا تمایل دارند گروهی سفر کنند، مقرون به صرفه خواهد بود.

اکنون زمان آن رسیده است که برای سفرهای دسته جمعی و دوستانه حاضر شوید و تور یزد هتل کاروانسرای مشیر را با قیمت های استثنایی انتخاب کنید. تیناسفر به شما کمک می کند در تور یزد، لحظاتی خاطره انگیز را داشته باشید.

با تور یزد هتل کاروانسرای مشیر، در یک بنای تاریخی، به قدمت دوران قاجاریه اقامت خواهید داشت. این مکان مربوط به دوران مظفرالدین شاه است و حدود 150 سال از سن آن می گذرد!! البته استفاده از این بنای تاریخی به عنوان هتل یزد، از سال 85 آغاز شده و قبل از آن، مرمت هایی برای قسمت های مختلف آن انجام گرفته است.

رزرو تور یزد هتل کاروانسرای مشیر می تواند یک فرصت عالی باشد تا چند روزی را در یک منطقه آرام و در بافت تاریخی سپری کنید و از تماشای مکان های دیدنی شهر هم لذت ببرید.

تور یزد هتل کاروانسرای مشیر از کدام شهرها برگزار می شود؟

تور یزد هتل کاروانسرای مشیر از تمام شهرهای ایران در دسترس است. تور یزد از اصفهان، تور یزد از تهران، تور یزد از شیراز، تور یزد از اهواز، تور یزد از تبریز، تور یزد از کرمان، تور یزد از بندرعباس، تور یزد از بوشهر، تور یزد از رشت، تور یزد از مشهد و …، مهم ترین نمونه های این تورهای مسافرتی هستند. ساکن هر شهر ایران که هستید، آژانس مسافرتی تیناسفر برایتان پیشنهادهای جذابی برای رزرو تور یزد هتل کاروانسرای مشیر دارد. کافیست با این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت تور یزد هتل کاروانسرای مشیر

قیمت تور یزد هتل کاروانسرای مشیر به این بستگی دارد که شما چه زمانی را برای سفر کردن انتخاب کرده اید و چند روز را قرار است در یزد بمانید. اگر فکر می کنید می خواهید بیشتر از 7 روز در این شهر اقامت داشته باشید، قطعاً این هتل 2 ستاره برای شما بهتر است؛ چون از نظر اقتصادی، به نفع شما خواهد بود.

از دیگر عوامل مؤثر در قیمت تور یزد هتل کاروانسرای مشیر، روش سفر شما است. تور هوایی یزد و تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس، در طول سال موجود هستند. قیمت تورهای هوایی با توجه به نوع خطوط هواپیمایی و فاصله شهر مبدأ تا یزد تعریف می شود.

قیمت سفر به یزد با قطار و اتوبوس، ارزان تر از تورهای هوایی است. بهتر است ابتدا بودجه مالی و روش سفر کردن را انتخاب کنید و سپس برای رزرو تور یزد هتل کاروانسرای مشیر با تیناسفر تماس بگیرید.

یکی از محبوب ترین انواع تور یزد هتل کاروانسرای مشیر، تور نوروزی یزد است. سفر به یزد در ایام نوروز بسیار لذت بخش است چون یزد، آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. می توانید از اقامت خود در این هتل 2 ستاره لذت ببرید و جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل را تماشا کنید. تینا سفر، آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما برای رزرو تورهای یزد است.

سوالات متداول درباره ” تور یزد هتل کاروانسرای مشیر”:

1- هتل کاروانسرای مشیر به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

امیر چخماق، موزه آب، حمام و مدرسه خان، بازار سنتی خان، بازار مس گری، بازار سنتی پنجه علی، مسجد جامع یزد، زورخانه آب انبار، زندان اسکندر، بقعه دوازده امام، موزه سکه و مردم شناسی، خانه لاری‌ها

2-قیمت تور یزد به چه عواملی بستگی دارد؟

زمان سفر- روش سفر به یزد- مدت زمان اقامت در هتل- انتخاب هتل های یزد

3-تورهای یزد از کدام شهرها برگزار می شوند؟

تور یزد از اصفهان، تور یزد از تهران، تور یزد از شیراز، تور یزد از اهواز، تور یزد از تبریز، تور یزد از کرمان، تور یزد از بندرعباس، تور یزد از بوشهر، تور یزد از رشت، تور یزد از مشهد