تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل پارسیان

40% تخفیف
تور یزد هتل پارسیان

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل پارسیان

تور یزد هتل پارسیان یکی از بهترین تورهای یزد، آن هم با قیمت ارزان در تمام فصل های سال است. اقامت در هتل پارسیان یزد برای آن دسته از افرادی که می خواهند قیمت اقامت در هتل برایشان ارزان تر باشد، و بودجه بیشتری را به گشت و گذار و تفریح اختصاص دهند، گزینه خوبی خواهد بود. هتل پارسیان در شهر یزد، یک هتل 3 ستاره است و در بلوار جمهوری، کوچه نهضت قرار دارد. این هتل از سال 53 تا کنون فعالیت خود را ادامه داده و از بسیاری از مسافران تور یزد، با امکانات کامل پذیرایی نموده است.

با رزرو تور یزد هتل پارسیان می توانید از محوطه زیبا و باغ در این هتل 3 ستاره لذت ببرید. هتل پارسیان در یزد دارای کافی شاپ و رستوران سنتی است و بهترین منوی غذایی را برای مهمانان ارائه می دهد. تمام اتاق های این هتل یزد از امکانات کامل برخوردار هستند. در این هتل 32 اتاق وجود دارد. از سویی دیگر، معماری این هتل 3 ستاره در نوع خود، بسیار تماشایی است.

با رزرو تور یزد هتل پارسیان در منطقه ای نزدیک به بسیاری از جاذبه های گردشگری یزد اقامت دارید. باغ دولت آباد یزد، آتشکده زرتشتیان، مجتمع تجاری- تفریحی یزد حدود 2 کیلومتر تا هتل پارسیان در یزد فاصله دارد. بدون شک از اقامت در این هتل نهایت لذت را می برید و به شما و همراهانتان خوش می گذرد. در ادامه شما را با انواع تور یزد هتل پارسیان و قیمت های آن بیشتر آشنا می کنیم.

انواع تور یزد هتل پارسیان

انواع تور یزد هتل پارسیان به دو روش تور هوایی یزد و تور زمینی یزد برگزار می شوند. تور یزد هوایی، شما را سریع تر به مقصد می رساند؛ تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس هم از شهرهای مختلف برگزار می شود و مدت بیشتری را در سفر هستید. در هر صورت، انتخاب برای روش سفر به یزد به خود شما بستگی دارد.

تور یزد هتل پارسیان ویژه نوروز، بسیار پرطرفدار و پرفروش است. بسیاری از خانواده ها تمایل دارند تعطیلات عید را در یزد و در بهترین هتل های یزد بگذرانند. اگر شما هم یزد را برای ایام نوروز در نظر دارید، تور نوروزی یزد را باید در ماه اسفند رزرو کنید، چون ظرفیت تورها و همچنین ظرفیت هتل پارسیان یزد سریع تر تکمیل می شود.

قیمت تور یزد هتل پارسیان

قیمت تور یزد هتل پارسیان به عواملی همچون روش سفر، زمان سفر به یزد، تعداد همراهان و مدت زمان اقامت در هتل بستگی دارد. هر چه تعداد همراهان شما در سفر یزد بیشتر باشند، باید اتاق های بزرگتری را رزرو کنید، که قیمت ها برای شما بیشتر می شود.

قیمت تور یزد هتل پارسیان، هوایی اغلب گران تر از تورهای زمینی یزد است. به ویژه آنکه قیمت تور یزد برای ایام خاص مانند نوروز یا تعطیلات مناسبتی در طول سال، گران تر می شود. اگر می خواهید تور ارزان یزد را پیدا کنید، باید فصل های خلوت سال را برای این کار انتخاب نمایید. تورهای یزد در پاییز و زمستان، ارزان تر هستند. قیمت هتل های یزد هم در این روزها ارزان تر است.

جدیدترین قیمت های تور یزد هتل پارسیان و زمان برگزاری آن را از شهرهای مختلف از آژانس مسافرتی تینا سفر استعلام بگیرید.

سوالات متداول درباره ” تور یزد هتل پارسیان”:

1-انواع تور یزد هتل پارسیان چگونه برگزار می شود؟

تور هوایی یزد- تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس- تور نوروزی یزد- تورهای لحظه آخری یزد

2-هتل پارسیان یزد به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

باغ دولت آباد یزد، آتشکده زرتشتیان، مجتمع تجاری- تفریحی یزد

3-قیمت تور یزد چقدر است؟

قیمت تور یزد هتل پارسیان به عواملی همچون روش سفر، زمان سفر به یزد، تعداد همراهان و مدت زمان اقامت در هتل بستگی دارد.