تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل موزه فهادان

40% تخفیف
تور یزد هتل موزه فهادان

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل موزه فهادان

تور یزد هتل موزه فهادان یکی از بهترین تورهای مسافرتی برای تماشای این شهر تاریخی در دل کویر است. اگر به دنبال یک هتل با امکانات کامل و قیمت مناسب هستید تا در یزد اقامت داشته باشید و به گشت و گذار بپردازید، هتل موزه فهادان یزد را به شما پیشنهاد می دهیم.

این هتل 4 ستاره یکی از بزرگ ترین هتل های یزد به شمار می رود و در جایگاه خود، مورد توجه اکثر مسافران و گردشگران قرار گرفته است. این هتل یزد را می توانید در آدرس خیابان فهادان، مقابل زندان تاریخی اسکندر پیدا کنید. بدون شک، اقامت در این هتل می تواند برای شما خاطره انگیز باشد!

جالب است بدانید اگر تور یزد هتل موزه فهادان را رزرو کنید، در یکی از هتل های قدیمی ایران، با قدمت حدود 250 سال اقامت خواهید داشت! معماری هتل موزه فهادان در یزد شما را به دوران قاجاریه باز می گرداند! همچنین معروف ترین جاذبه های گردشگری یزد از جمله خانه لاری ها و خانه ملک زاده، مسجد جامع فهرج، مسجد جامع، بازار خان، میدان امیر چخماق هم در نزدیکی این هتل واقع شده اند. با شرکت در تور یزد هتل موزه فهادان می توانید به تمام این دیدنی ها دسترسی داشته باشید.

انواع تور یزد هتل موزه فهادان

انواع تور یزد هتل موزه فهادان از نظر قیمت و زمان سفر بررسی می شوند. اکثر خانواده معمولاً چند روز زودتر برای سفر برنامه ریزی می کنند و اگر یزد را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کرده باشند، برای رزرو تور با آژانس مسافرتی تماس می گیرند. برای تورهای یزد و اقامت در هتل موزه فهادان هم این مسئله وجود دارد.

انواع تور یزد هتل موزه فهادان از شهرهای مختلف و به دو روش تور هوایی یزد و تور زمینی یزد برگزار می شوند. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید می توانید به یزد سفر کنید و در هتل موزه فهادان، این هتل تاریخی و 4 ستاره اقامت داشته باشید. قیمت تور یزد و قیمت های رزرو اتاق در این هتل در فصل های مختلف سال، متفاوت است.

یکی از پرطرفدارترین انواع تور یزد هتل موزه فهادان، تورهای نوروزی هستند. سفر کردن در تعطیلات عید، حال و هوای خاص خودش را دارد و اکثر مسافران به آن علاقه مند هستند. در نوروز، آب و هوای یزد بسیار مطبوع است. می توانید در کوچه پس کوچه های تاریخی شهر قدم بزنید، عکاسی کنید، مراکز خرید و بازارهای قدیمی را از نزدیک ببینید و از همه مهمتر، با معماری دوران قاجاریه و حتی قبل تر از آن هم آشنا شوید.

دسته دیگری از انواع تور یزد هتل موزه فهادان، تورهای لحظه آخری یزد هستند. این تورها به ویژه به صورت آفرهایی در فصل های خلوت سال معرفی می شوند. تور لحظه آخری یزد در ماه اسفند بیشتر برگزار می شود. اگر می خواهید تور یزد هتل موزه فهادان را با قیمت های بسیار ارزان تر رزرو کنید، تور لحظه آخری را به شما پیشنهاد می دهیم.

برای اطلاع از قیمت تور یزد هتل موزه فهادان و زمان برگزاری تورها از شهرهای مختلف، با تینا سفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره ” تور یزد هتل موزه فهادان”:

1-هتل موزه فهادان در یزد به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

خانه لاری ها و خانه ملک زاده، مسجد جامع فهرج، مسجد جامع، بازار خان، میدان امیر چخماق

2-انواع تور یزد از کدام شهرها برگزار می شود؟

انواع تور یزد هتل موزه فهادان از شهرهای مختلف و به دو روش تور هوایی یزد و تور زمینی یزد برگزار می شوند. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید می توانید به یزد سفر کنید.

3-قیمت رزرو اتاق در هتل موزه فهادان چقدر است؟

قیمت اقامت در این هتل 4 ستاره در ایام مختلف سال متفاوت است. کافیست با تیناسفر تماس بگیرید تا جدیدترین قیمت ها را به اطلاع شما برسانند.