تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل تاریخی لب خندق

25% تخفیف
تور یزد هتل تاریخی لب خندق

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل تاریخی لب خندق

تور یزد هتل تاریخی لب خندق یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که با قیمت مناسب می توانید رزرو کنید. این هتل تاریخی در یک بافت تاریخی در یزد قرار دارد و قدمت آن به دوران قاجاریه باز می ‌گردد. آنچه باعث می ‌شود اقامت در این هتل ۳ ستاره برای مسافران تور یزد جذاب باشد، در حقیقت، بافت بسیار قدیمی هتل و محله های اطراف است که آنها را به دوران گذشته می برد!

هتل تاریخی لب خندق در یزد در خیابان قیام، کوچه لب خندق واقع شده است. ساختمان هتل کاملاً به سبک معماری در دوران قاجار مربوط می‌شود و شما می‌توانید معماری بادگیرهای یزد و تالارهای بزرگ را در این هتل از نزدیک ببینید. با انواع تور یزد هتل تاریخی لب خندق،هوایی و زمینی به این شهر کویری سفر کنید و در این هتل اقامت داشته باشید

یکی از مزایای رزرو تور یزد هتل تاریخی لب خندق این است که به جاهای دیدنی شهر نزدیک است. هتل لب خندق در یزد به میدان امیرچخماق یزد، بازار زرگرها، بازار پنجعلی، بازار خان و بازار شاهزاده فاضل نزدیک است. هم می توانید از این بازارهای قدیمی دیدن کنید، هم از مراکز خرید آن سوغاتی های معروف بخرید. این هتل سه ستاره دو طبقه دارد و یازده اتاق را برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است.

انواع تور یزد هتل تاریخی لب خندق از اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، بندرعباس و شهرهای دیگر برگزار می شود. اگر می خواهید به یزد سفر کنید و این هتل را برای اقامت در نظر گرفته اید، کافیست با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. خدماتی که این مجموعه مسافرتی در تور زمینی یزد و تور هوایی یزد ارائه می‌دهد هیچ تفاوتی با هم ندارند. برنامه گردشگری در یزد برای شما ترتیب داده می‌شود تا رضایت شما و همراهانتان جلب گردد. هتل تاریخی لب خندق در یزد با بهترین امکانات، سال ‌های سال است که از مسافران تور یزد پذیرایی می کند.

قیمت تور یزد هتل تاریخی لب خندق

قیمت رزرو تور یزد هتل تاریخی لب خندق به این بستگی دارد که شما چه زمانی از سال را سفر می کنید. این هتل سه ستاره در فصل های شلوغ سال گران تر است و با توجه به اینکه ۱۱ اتاق دارد، ظرفیت آن سریع تکمیل می شود. اگر به این هتل یزد علاقه‌مند هستید برای رزرو اتاق حتماً یک یا دو هفته زودتر اقدام کنید.

یکی از پرطرفدارترین و البته گران ترین تورهای یزد، تورهای نوروزی است. قیمت تور یزد هتل تاریخی لب خندق در نوروز گران‌تر می‌شود و این بستگی دارد که شما تور هوایی یزد را رزرو کرده اید یا تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس را انتخاب می کنید. سفرهای زمینی، ارزان تر تمام می شود.

قیمت تور یزد هتل تاریخی لب خندق برای تورهای سه روزه، ارزان تر از تورهای ۷ روزه در یزد است. پس مدت زمان اقامت شما در هتل تعیین می کند که چه مقدار بودجه مالی باید اختصاص دهید. برای رزرو هتل های یزد یا رزرو انواع تور یزد به صورت آفرهای ویژه کافیست با تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

سوالات متداول دربارهی “تور یزد هتل تاریخی لب خندق”:

1-هتل تاریخی لب خندق در یزد کجاست؟

این هتل سه ستاره در خیابان قیام یزد و کوچه لب خندق واقع شده و یک هتل تاریخی مربوط به دوران قاجار می باشد.

2-هتل تاریخی لب خندق به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

بازار خان- مجموعه خان- میدان امیر چخماق- مسجد جامع- خانه لاری ها- زندان اسکندر- مسجد امیر چخماق- باغ دولت آباد- محله فهادان

3-خدمات تور هوایی یزد و تور زمینی یزد چه تفاوتی با هم دارند؟

خدمات تیناسفر برای تورهای هوایی یزد و تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس یکسان است. کافیست با این مجموعه تماس بگیرید تا شما را برای رزرو تورهای یزد راهنمایی کنند.