تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل لاله

30% تخفیف
تور یزد هتل لاله

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل لاله

تور یزد هتل لاله یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که با قیمت ارزان میتوانید برای گشت و گذار در یزد شهر تاریخی در دل کویر اقدام کنید. هتل لاله در یزد، یک هتل سه ستاره با امکانات کامل است. این هتل در بلوار بسیج، جنب آب انبار تاریخی گلشن واقع شده و نمایی از تاریخ کهن را به نمایش می گذارد.

اگر در هتل لاله یزد اقامت داشته باشید، به مانند این است که در خانه‌های تاریخی قاجار زندگی می کنید. در واقع هتل لاله در یزد برجای مانده از دوران قاجاریه است که اکنون به صورت یک هتل اقامتی به بهره برداری رسیده و امکانات کامل را فراهم آورده است.

با رزرو انواع تور یزد هتل لاله به جاهای دیدنی شهر از جمله آب انبار شش بادگیری، مسجد امیر چخماق و بادگیرهای یزد نزدیک هستید و می‌توانید از مراکز خرید و فروشگاه های اطراف هتل هم برای خرید دیدن کنید.

اقامت در هتل لاله یزد با قیمتی بسیار مناسب در تمام فصل های سال امکان پذیر است. امکانات کاملی برای مسافران تور یزد در این هتل ۳ ستاره فراهم شده تا از لحظات سفر خود لذت ببرند.

ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید می توانید تور یزد هتل لاله را رزرو کنید و در این شهر به گشت و گذار مشغول شوید. خدماتی که در تورهای یزد ارائه می شود برای تور هوایی یزد و تور زمینی یزد یکسان است. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کنید و برای رزرو تور یزد و اقامت در هتل لاله با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

قیمت تور یزد هتل لاله چقدر است؟

قیمت تور یزد هتل لاله به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما چه زمانی از سال را برای سفر کردن انتخاب کرده‌اید، چند نفر همراه شما هستند، یا می خواهید چند روز را در هتل لاله اقامت داشته باشید، در قیمت تور یزد تاثیر دارد.

هرچه تعداد نفرات بیشتری با شما همراه باشند، نیاز دارید که اتاق بزرگ تری بگیرید و بنابرین هزینه تور یزد هتل لاله بیشتر خواهد شد. قیمت رزرو اتاق در هتل لاله برای اتاق های سه نفره و سوئیت های ۴ نفره و ۵ نفره بیشتر از یک میلیون تومان است.

قیمت تور یزد هتل لاله در ایام تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی، جشن ها و مناسبت های مذهبی گران تر است؛ چون خانواده ها ترجیح می دهند چند روز تعطیلات را در سفر سپری کنند. اگر می‌خواهید تور یزد و اقامت در هتل لاله را در ایام خاص رزرو کنید، چند هفته زودتر اقدام نمایید؛ چون ظرفیت تورها ممکن است سریع‌تر تکمیل شود.

اگر به دنبال تور یزد هتل لاله با قیمت ارزان تر هستید، در فصل‌های خلوت سال سفر کنید. تورهای پاییزه و زمستانه برای سفر به یزد از طریق آژانس‌های گردشگری برگزار می شوند. این تورها نسبتاً ارزان هستند و چه‌بسا می توانید تور لحظه آخری یزد را هم پیدا کنید. اطلاعات بیشتر در مورد هتل های یزد و تورها را از آژانس مسافرتی تینا سفر سوال کنید.

انواع تور یزد هتل لاله

تور یزد هتل لاله به صورت تورهای زمینی و تورهای هوایی برگزار می‌شود. از نظر زمان سفر کردن، تور یزد را میتوان به تورهای نوروزی، تور لحظه آخری، تور های تابستانه تقسیم‌بندی کرد.

از دیدگاه دیگر می‌توان گفت انواع تور یزد هتل لاله از شهرهای مختلف به روش های فوق انجام می گیرد. تور یزد از اصفهان، تور یزد شیراز، تور یزد از تهران و سایر شهرها با برنامه‌ریزی کامل از طریق آژانس مسافرتی تینا سفر ترتیب داده شده‌اند. برای رزرو تور کافیست با این مجموعه تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل لاله”:

1-بهترین زمان رزرو تور یزد چه موقع است؟

تورهای یزد را می توانید در چهار فصل سال رزرو کنید. قیمت تورهای یزد در هر فصل، متفاوت است. اطلاعات بیشتر را از تیناسفر سوال کنید.

2-چطور می توانیم هتل لاله در یزد را برای اقامت رزرو کنیم؟

هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید برای سفر به یزد اقدام کرده و هتل لاله را رزرو کنید. تینا سفر به شما کمک می کند این مراحل را راحت تر انجام دهید.

3-هتل لاله در یزد به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

بادگیرهای یزد- آب انبار شش بادگیری- مسجد امیر چخماق- مجموعه خان- بازار خان