تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل فاضلی

30% تخفیف
تور یزد هتل فاضلی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل فاضلی

تور یزد هتل فاضلی یکی از انواع تورهای مسافرتی است که امکان اقامت در یکی از بهترین هتل های یزد را برای شما فرآهم می سازد. هتل فاضلی در یزد، یک هتل 3 ستاره با نمایی بسیار زیباست؛ کمتر کسی که از تماشای معماری بی نظیر در این هتل تاریخی و قدیمی، لذت نبرد! اگر شما هم با تور یزد سفر کنید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایید، به نسبت می توانید بودجه سفر را بهتر مدیریت کنید.

اگر به رزرو تور یزد هتل فاضلی علاقه مند شده اید، شاید بهتر باشد اندکی در مورد این هتل 3 ستاره صحبت کنیم. هتل فاضلی در یزد، در خیابان امام خمینی، خیابان مسجد جامع، میدان وقت الساعت واقع شده و از سال 95 آغاز به کار نموده است. این هتل در همین مدت کم توانسته به خوبی از تمام مسافران تور یزد در همه فصل های سال پذیرایی کند.

اگر به معماری هتل فاضلی در یزد نگاه کنید، شما را به دوران صفویه و قاجاریه می برد. این معماری در نوع خود، بی نظیر و مثال زدنی است! تمام اتاق های این هتل زیبا در یزد را می توانید با قیمت های بسیار مناسب در زمان دلخواه خود رزرو نمایید.

انواع تور یزد هتل فاضلی

انواع تور یزد هتل فاضلی از شهرهای مختلف در طول سال برگزار می شود. وقتی برای سفر به این شهر تاریخی در دل کویر تصمیم گرفتید، می توانید تور هوایی یزد و یا تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس را انتخاب کنید. سفرهای هوایی یا سفرهای زمینی به سلیقه بودجه مالی خود شما بستگی دارد. اینکه بخواهید سریع تر به یزد برسید، یا مدت زمان بیشتری در سفر باشید، در روش سفر کردن شما مؤثر است.

یکی دیگر از انواع تور یزد هتل فاضلی، تورهای نوروزی هستند. تور نوروزی یزد، محبوب و پرطرفدار است. تورهای نوروزی، سریع تر تکمیل می شوند و ممکن است همین هتل فاضلی یزد که یک هتل 3 ستاره است هم به سرعت کامل شود. بنابراین، پیشنهاد می دهیم برای رزرو تور یزد هتل فاضلی، ویژه نوروز و تعطیلات عید، اسفندماه اقدام نمایید.

تور لحظه آخری یزد، یکی دیگر از انواع تور یزد هتل فاضلی محسوب می شود. تورهای لحظه آخری زمانی برگزار می شوند که ظرفیت تورهای مسافرتی تکمیل نشده باشد. این اتفاق در فصل های خلوت سال، یعنی اواخر زمستان بیشتر رخ می دهد. این تورها هم در جایگاه خود مورد توجه قرار دارند؛ چرا که قیمت ها بسیار ارزان تر است.

قیمت تور یزد هتل فاضلی

عوامل متعددی تعیین کننده قیمت تور یزد هتل فاضلی هستند. اینکه شما در چه فصلی از سال سفر می کنید یا اینکه چند نفر با شما هستند، مشخص می کند که باید کدام یک از اتاق های هتل را رزرو کنید و قیمت آن چقدر است. تورهای هوایی، گران تر از تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس است.

یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت تور یزد هتل فاضلی، شامل مدت زمان اقامت شما در هتل است. هر چه روزهای بیشتری در هتل بمانید، قیمت ها برای شما بیشتر می شود. پیشنهاد می کنیم قیمت تور یزد هتل فاضلی و شرایط رزرو تور و هتل های یزد را از تینا سفر، مجری تورهای ایرانگردی استعلام بگیرید.

سوالات متداول درباره ” تور یزد هتل فاضلی”:

1-هتل فاضلی در یزد به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

مسجد جامع فهرج- مسجد جامع- میدان امیر چخماق- خانه لاری ها- زندان اسکندر- محله فهادان- بازار خان

2-تور یزد از کدام شهرها برگزار می شود؟

امکان رزرو تور یزد و اقامت در هتل های یزد از تمام شهرهای ایران وجود دارد. می توانید اطلاعات بیشتر را از تیناسفر بخواهید.

3-خدمات تیناسفر برای تورهای یزد چیست؟

رزرو هتل های یزد- خرید بلیط رفت و برگشت- بیمه مسافرتی- برنامه گشت در شهر