تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه

30% تخفیف
تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه

تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که می توانید با قیمت های بسیار ارزان تر از آنچه در تصور شماست، آن را رزرو کنید. هتل سنتی کهن کاشانه یکی از بهترین هتل های یزد است و با رتبه دو ستاره، اتاق های بسیار مجهز و کاملی را برای پذیرایی از مسافران ارائه داده است. اگر در این هتل قدیمی و تاریخی اقامت کنید، به بسیاری از جاهای دیدنی یزد نزدیک هستید. زندان اسکندر، خانه لاری ها و موزه سکه و مردم شناسی یزد در نزدیکی این هتل قرار دارند.

انواع تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه را می توانید در هر زمان که تمایل داشتید برای خود و همراهانتان رزرو کنید. خدمات متنوعی برای تورهای یزد ترتیب داده می شود. تورهای یزد را از نظر زمان سفر کردن و قیمت ها به انواع مختلفی دسته بندی می کنند. قطعاً قیمت تور یزد، یکی از مهم ترین مواردی است که به آن توجه دارید.

تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه به دو روش تور هوایی یزد و تور زمینی یزد برگزار می شود. خدماتی که در تورهای هوایی و تورهای زمینی به مسافران ارائه می گردد، هیچ تفاوتی با هم ندارند. انتخاب برای روش سفر کردن به سلیقه و بودجه مالی خود مسافر بستگی دارد. تورهای هوایی، گران تر هستند. اگر ترجیح می دهید تور ارزان یزد و اقامت در هتل سنتی کهن کاشانه را انتخاب کنید، یا زمینی سفر کنید و یا فصل پاییز و زمستان را برای سفر در نظر بگیرید.

تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه از تمام شهرهای ایران برگزار می شود. قیمت تور یزد به فاصله شهر مبدأ و یزد بستگی دارد؛ چون در قیمت بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تأثیرگذار است. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که هستید می توانید یکی از انواع تور یزد را رزرو کرده و از لحظات خود در این شهر تاریخی نهایت لذت را ببرید.

تور تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه، ویژه نوروز

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین انواع تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه، تورهای نوروزی است. اکثر خانواده ها ایام نوروز و تعطیلات عید را برای سفر کردن انتخاب می کنند. شما هم می توانید چند هفته زودتر در اسفندماه، برای رزرو تورهای گردشگری یزد اقدام نمایید.

قیمت تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه، ویژه نوروز چند درصد افزایش دارد؛ چون طبیعتاً قیمت بلیط ها و هتل های یزد به نسبت گران تر می شود. مهم این است که شما می خواهید یزد را از نزدیک تماشا کنید و از بازارهای قدیمی، سوغاتی های معروف یزد را بخرید.

بهترین زمان سفر به یزد چه موقع است؟

بهترین زمان رزرو تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه، بهار و اوایل پاییز است. یزد، یک شهر کویری است و آب و هوای آن در تابستان بسیار گرم می شود. اگر می خواهید شرایط هوا، مطبوع و دل انگیز باشد، در بهار به یزد سفر کنید. قیمت تورهای یزد در زمستان، ارزان تر است. چه بسا تورهای لحظه آخری یزد به صورت آفرهای ویژه هم به شما پیشنهاد شوند.

در هر صورت برای رزرو تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه، به راحتی می توانید با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را به شما بدهند.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه”:

1-قیمت تورهای نوروزی یزد چقدر است؟

قیمت تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه، ویژه نوروز چند درصد افزایش دارد؛ چون طبیعتاً قیمت بلیط ها و هتل های یزد به نسبت گران تر می شود.

2-تور یزد از کدام شهرها برگزار می شود؟

تور یزد و اقامت در بهترین هتل های یزد از تمام شهرهای ایران امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با تیناسفر تماس بگیرید.

3-بهترین زمان سفر به یزد چه موقع است؟

بهترین زمان رزرو تور یزد هتل سنتی کهن کاشانه، بهار و اوایل پاییز است. یزد، یک شهر کویری است و آب و هوای آن در تابستان بسیار گرم می شود.