تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل سنتی والی

20% تخفیف
تور یزد هتل سنتی والی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل سنتی والی

تور یزد هتل سنتی والی یکی از بهترین تورهای یزد محسوب می شود که می توانید با قیمت مناسب آن را در زمان دلخواه خود رزرو کنید. شرایط اقامت در هتل سنتی والی در یزد در سفرهای نوروزی ممکن است کمی خاص تر و متفاوت باشد. اگر می خواهید در فصل بهار و ایام نوروز به یزد سفر کنید، حتماً چند روز زودتر با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

تور یزد و اقامت در یزد و در این هتل ۳ ستاره در یک محله تاریخی، حال و هوای خاص خودش را دارد. به راحتی می توانید در یکی از محله های سنتی یزد رفت و آمد کنید و بهترین سوژه های عکاسی را را برای خود فراهم سازید. هتل سنتی والی در یزد، یک هتل سه طبقه است و ۱۷ اتاق بسیار زیبا را برای پذیرایی از مهمانان فراهم ساخته است.

با رزرو تور یزد هتل سنتی والی، در یک خانه تاریخی با قدمتی حدود چهارصد سال اقامت دارید؛ چه چیزی بهتر از اینکه معماری این هتل سنتی، شما را به دوران صفویه ببرد؟! قطعاً از تماشای معماری هتل و فضای داخلی شگفت زده می شوید! هتل سنتی والی در یزد کاملاً بافت قدیمی دارد؛ یعنی شما از پلکان باید استفاده کنید تا به طبقات بالایی بروید. تور یزد هتل سنتی والی برای کسانی که به خانه‌های تاریخی علاقه مند هستند می تواند تجربه هیجان انگیزی باشد.

اگر تور یزد هتل سنتی والی را رزرو کنید، به معروف ترین جاهای دیدنی یزد دسترسی آسان دارید. این هتل تاریخی در خیابان امام خمینی روبروی شاهزاده فاضل واقع شده است.

نزدیک ترین مکان دیدنی به این هتل یزد، مجموعه خان و مسجد امیرچخماق است. این هتل همچنین فاصله کمی تا بازار خان دارد. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به هتل سنتی والی در یزد می‌توان به مسجد جامع فهرج، مسجد جامع یزد، میدان امیرچخماق، بادگیرها، آب انبار شش بادگیری، خانه لاری ها و محله فهادان یزد اشاره کرد.

انواع تور یزد هتل سنتی والی

انواع تور یزد هتل سنتی والی از بهترین تورهای یزد است که در تمام فصل های سال در دسترس قرار دارند. سفر به یزد را می توانیم از نظر زمان سفر و روش سفر کردن به انواع مختلفی تقسیم بندی کنیم. مثلاً از دیدگاه وسیله نقلیه، تورهای یزد به صورت تور زمینی یزد و تور هوایی یزد برگزار می شوند.

تور های هوایی یزد، گرانقیمت هستند. تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس هیجان بیشتری دارد، چون زمان طولانی تری را در سفر هستید و نسبت به تور هوایی، ارزان تر تمام می شود.

اگر بخواهیم تور یزد هتل سنتی والی را ازنظر قیمت ها بررسی کنیم، تور ارزان یزد، تور لحظه آخری یزد و تور نوروزی یزد مهمترین آنها خواهد بود. قیمت تور نوروزی یزد گرانتر است، چون ایام نوروز معمولاً مسافران زیادی متقاضی رزرو تورهای یزد هستند و هتل های یزد هم طبیعتاً گران تر است. اگر می‌خواهید تور ارزان یزد را پیدا کنید، فصل پاییز یا اواخر اسفند آفرهای ویژه را بررسی نمایید.

آژانس گردشگری تینا سفر مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و بهترین تورهای داخلی را از شهرهای مختلف برگزار می کند. درباره قیمت تور یزد هتل سنتی والی می‌توانید با این کارشناسان صحبت کنید.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل سنتی والی”:

1-هتل سنتی والی به کدام جاهای دیدنی یزد نزدیک است؟

خانه لاری‌ها- مجموعه خان- بازار خان- میدان امیر چخماق- مسجد امیر چخماق- مسجد جامع یزد- بادگیرها آب انبار شش بادگیری

2-قیمت رزرو اتاق در هتل سنتی والی یزد چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق در هتل سنتی والی به زمان سفر شما، تعداد همراهان و روزهای اقامت شما در یزد بستگی دارد. جدیدترین قیمت های این هتل ۳ ستاره را از تیناسفر استعلام بگیرید.

3-تور یزد از کدام شهرها برگزار می شود؟

توذ یزد از شهرهای مختلف برگزار می‌شود. زمان سفر خود را مشخص کنید و برای رزرو تور با تیناسفر تماس بگیرید.