تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل سنتی مهر

20% تخفیف
تور یزد هتل سنتی مهر

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل سنتی مهر

تور یزد هتل سنتی مهر یک فرصت استثنایی را برای شما فراهم می کند تا در یک بافت تاریخی و بسیار زیبا در یزد اقامت داشته باشید و قیمت سفر کردن برای شما مقرون به صرفه تر تمام شود. هتل سنتی مهر در یزد، یک هتل سه ستاره، سه طبقه با معماری باستانی است که تعداد ۲۷ اتاق کامل و مجهز را برای پذیرایی از مسافران تور یزد فراهم ساخته است.

هتل سنتی مهر در یزد یک بنای ساخته شده با خشت و گل است و قدمت آن به دوران قاجاریه باز می گردد! حتماً از اقامت در این هتل تاریخی، نهایت لذت را خواهید برد چون معماری این خانه قدیمی، خودش یک جاذبه گردشگری به حساب می آید.

با رزرو انواع تور یزد هتل سنتی مهر در نزدیکی جاذبه های گردشگری یزد از جمله میدان امیرچخماق یزد، بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی، بازار شاهزاده فاضل، مسجد جامع یزد، خانه لاری ها و زندان اسکندر اقامت خواهید داشت. اگر بخواهید می توانید حد فاصل این هتل یزد را تا جاهای دیدنی اطراف پیاده طی کنید و بهترین سوژه های عکاسی را برای ثبت لحظات خاطره انگیز پیدا کنید. می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل هم بهره ببرید و برای گشت و گذار در شهر یزد رهسپار شوید.

قیمت تور یزد هتل سنتی مهر

قیمت تور یزد هتل سنتی مهر به عوامل مختلفی بستگی دارد. زمان رزرو تور یزد و اینکه کدام یک از فصل های سال را برای این کار انتخاب کرده اید، در قیمت تورها و همچنین قیمت هتل سنتی مهر تاثیر ‌دارد. تورهای نوروزی یزد افزایش قیمت خواهند داشت و بنابراین چون ظرفیت آن سریع تر تکمیل می شود، بهتر است در ماه اسفند برای رزرو این تورها اقدام کنید.

قیمت تور یزد هتل سنتی مهر در فصل های خلوت سال، ارزانتر است. اگر تور ارزان یزد را جستجو می کنید، بهتر است فصل پاییز و اوایل زمستان به یزد سفر کنید. البته تورهای یزد به صورت آفرهای ویژه با قیمت های بسیار استثنایی، در اواخر اسفند هم برگزار می ‌شوند؛ و بنابراین بهترین زمان است تا بودجه سفر را مدیریت کرده و در کنار آن، از یک شهر تاریخی با آثار باستانی منحصر به فرد از نزدیک آشنا شوید.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت تور یزد هتل سنتی مهر، نحوه سفر کردن شما است. تورهای هوایی یزد و تورهای زمینی یزد از شهرهای مختلف برگزار می شوند. کافیست مشخص کنید که کدام روش سفر کردن برای شما مهم تر است و سپس تور یزد را بر همان اساس رزرو کنید. قیمت تور هوایی یزد، گران‌تر از تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس است.

چطور می توانیم تور یزد هتل سنتی مهر را رزرو کنیم؟

برای اینکه تور یزد هتل سنتی مهر را رزرو کنید پس از اینکه زمان سفر کردن از طرف شما و همراهانتان مشخص شد، با کارشناسان تینا سفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی تماس بگیرید. تورهای یزد در تمام ایام سال در دسترس هستند، اما چون در قالب برنامه‌ریزی‌های مشخصی برگزار می‌شوند، بهتر است چند روز زودتر با این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به شما بدهند.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل سنتی مهر”:

1-هتل سنتی مهر در یزد چه امکاناتی دارد؟

هتل سنتی مهر یزد، یک هتل ۳ ستاره با امکانات کامل است که در یک خانه تاریخی مربوط به دوران قاجاریه وجود دارد. این هتل، سه طبقه بوده و تعداد 27 اتاق را با امکانات و خدمات کامل ارائه می دهد.

2-انواع تور یزد چگونه برگزار می شود؟

انواع تورهای یزد از شهرهای مختلف به صورت تورهای هوایی و تورهای زمینی در دسترس است. برای رزرو تورهای نوروزی یزد هم می توانید چند هفته زودتر اقدام کنید.

3-خدمات تینا سفر برای رزرو هتل های یزد چیست؟

تینا صفر برای انواع تورهای یزد، بهترین هتل ها را در نظر گرفته است. رزرو هتل های یزد را می توانید از طریق این مجموعه گردشگری انجام دهید. قیمت ها مقرون به صرفه هستند و شما از لحظات سفرتان، نهایت لذت را خواهید برد.