تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل سنتی فیروزه

30% تخفیف
تور یزد هتل سنتی فیروزه

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل سنتی فیروزه

تور یزد هتل سنتی فیروزه یکی از تورهای ارزان قیمت یزد است که در تمام فصل های سال در دسترس قرار دارد. رزرو انواع تور یزد در فصل بهار، تورهای نوروزی و تورهای تابستانه یزد طرفداران زیادی دارد. شرایط آب و هوای یزد در فصل بهار، بسیار مطبوع و دل انگیز است! چه چیزی بهتر از این که شما در یک شهر تاریخی با آثار باستانی و معماری سنتی اقامت داشته باشید و از تماشای بازارهای قدیمی لذت ببرید؟!

ساکن هر کدام از شهرهای ایران که هستید، تور یزد و اقامت در هتل سنتی فیروزه برای شما میسر است. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کنید و با آژانس گردشگری ما تماس بگیرید.

با رزرو تور یزد هتل سنتی فیروزه در یکی از بهترین محله های یزد اقامت دارید. هتل سنتی فیروزه، قدمتی به اندازه یک قرن دارد و قطعاً معماری آن، شما را به دوران قاجاریه باز می گرداند. هتل سنتی فیروزه در یزد به مسجد جامع، موزه آب و میدان امیرچخماق نزدیک است. این هتل دو طبقه، ۲۱ اتاق را به زیبایی هرچه تمام تر برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور یزد آماده کرده است. با قیمت های استثنایی می توانید تور یزد هتل سنتی فیروزه را انتخاب کنید و از لحظات خود لذت ببرید.

قیمت اقامت در هتل سنتی فیروزه در فصل ‌های خلوت سال با کمتر از یک میلیون تومان هم امکان پذیر است. اگر تور یزد هتل سنتی فیروزه را برای نوروز رزرو کردید، بدون شک قیمت ها درصدی افزایش خواهد داشت. جدیدترین قیمت های تور یزد و هتل های یزد را حتماً از آژانس مسافرتی تیناسفر استعلام بگیرید تا بتوانید بودجه صفر خود را بهتر مدیریت کنید.

انواع تور یزد هتل سنتی فیروزه

بهترین زمان برای رزرو تور یزد هتل سنتی فیروزه فصل بهار است. تورهای نوروزی یزد طرفداران زیادی دارند. از تمام شهرهای ایران تقاضا برای رزرو تور یزد ویژه نوروز قابل توجه است، بنابراین انواع تور یزد را می توان از نظر زمان برگزاری و روش سفر کردن تقسیم بندی کرد.

شما می توانید تور یزد هتل سنتی فیروزه را به‌صورت تورهای هوایی و تورهای زمینی انتخاب کنید. تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس از نظر قیمت ارزان تر خواهد بود. تور هوایی یزد، گرانتر است. هر چه فاصله شهر مبدأ تا یزد بیشتر باشد، قیمت خرید بلیط هواپیما برای تور یزد هم گرانتر خواهد بود.

در میان انواع تور یزد هتل سنتی فیروزه، نامی از تورهای لحظه آخری یزد هم به چشم می خورد. تور لحظه آخری برای سفر به یزد یک تور خاص و ویژه است؛ یعنی درست در عرض کمتر از یک روز برای برگزاری این تورها، آفرهای ویژه ای به مسافران اطلاع رسانی می‌شود؛ بنابراین تور لحظه آخری یزد از جمله تورهای ارزان محسوب می شود.

سفر به شهر یزد در هر زمان احساس خوشایندی در شما به وجود می آورد. همین که در بازارهای قدیمی کوچه پس کوچه های تاریخی قدم می زنید و معماری های منحصر به فرد را تماشا می کنید، خود، یک جاذبه گردشگری است که توجه شما را نسبت به قیمت تور یزد از میان برمی دارد.

تور یزد هتل سنتی فیروزه با قیمت مناسب این فرصت را فراهم می کند تا به نوعی به دل تاریخ سفر کنید. محبوب ترین بناهای برجای مانده از دوران صفویه و قاجاریه در سراسر شهر یزد خودنمایی می‌کنند.

آژانس گردشگری تینا سفر، برنامه‌ریزی‌های دقیقی را برای برگزاری تورهای یزد و رزرو بهترین هتل های یزد ترتیب داده است. کافیست با کارشناسان تماس بگیرید و درباره رزرو تور، رزرو هتل در یزد و سایر موضوعات، اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل سنتی فیروزه”:

1-تور یزد از کدام شهرهای ایران برگزار می شود؟

تور یزد از تمام شهرهای ایران قابل رزرو است. برای اطلاع از زمان برگزاری این تورها با تینا سفر مجری برگزاری تورهای ایرانگردی تماس بگیرید.

2-هتل سنتی فیروزه در یزد کجاست؟

هتل سنتی فیروزه در شهر یزد یک هتل سه ستاره بسیار زیبا است که در خیابان مهدی، جنب بانک رفاه قرار دارد.

3-خدمات تینا سفر برای سفر به یزد چیست؟

برگزاری تورهای هوایی و تورهای زمینی- خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس- بیمه مسافرتی- رزرو هتل های یزد