تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل سنتی خوان دوحد

35% تخفیف
تور یزد هتل سنتی خوان دوحد

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل سنتی خوان دوحد

تور یزد هتل سنتی خوان دوحد یکی از انواع تور یزد با قیمت ارزان است. تور ارزان یزد مورد توجه بسیاری از مسافران به ویژه علاقه مندان به سفرهای گروهی قرار دارد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید با دوستان خود به صورت دسته جمعی سفر کنید، تورهای ارزان یزد و اقامت در هتل های یزد با قیمتی استثنایی حتماً نظر شما را جلب می‌ کند. هتل سنتی خوان دوحد در یزد یک هتل سه ستاره اما با امکانات کامل است.

اگر به این هتل یزد نگاه کنید به مانند یک خانه تاریخی با معماری سنتی و اسلامی دیده می ‌شود که شما را به دوران گذشته می برد! هتل سنتی خوان دوحد یزد، در چهار راه بسیج، بلوار شهید عاصی زاده، کوچه سنگریزه واقع شده است. به راحتی می توانید با رزرو انواع تور یزد هتل سنتی خوان دوحد، در یک فضای خاطره انگیز و قدیمی اقامت داشته باشید!

تور یزد هتل سنتی خوان دوحد، فرصتی را فراهم می کند تا بتوانید تعطیلات خاطره انگیزی را در این شهر با مناظری دیدنی سپری نمایید. این هتل سه ستاره به جاهای دیدنی شهر از جمله حمام خان، آتشکده، برج ساعت، در یزد و مسجد جامع یزد نزدیک است. برای گشت و گذار در یزد، از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره مند شوید. بدون شک، معماری هتل سنتی خوان دوحد یزد، خودش یک جاذبه گردشگری محسوب می شود. این معماری شما را به یاد بناهای صفویه و قاجاریه می ‌اندازد.

قیمت تور یزد هتل سنتی خوان دوحد

قیمت تور یزد هتل سنتی خوان دوحد به عوامل مختلفی بستگی دارد. زمان سفر شما در هر یک از فصل‌ های سال مشخص می ‌کند که تورهای یزد چه قیمتی دارند. تورهای نوروزی یزد، محبوب و پرطرفدار هستند. قیمت تور نوروزی یزد نسبت به تورهای یزد در سایر فصل های سال گران‌تر است.

همچنین ظرفیت هتل های یزد در نوروز و بخصوص ایام بهار، سریع ‌تر تکمیل می ‌شود. اگر می خواهید تور یزد هتل سنتی خوان دوحد را در بهار یا تعطیلات عید رزرو کنید، در ماه اسفند باید نسبت به این کار اقدام نمایید. قطعاً بهترین لحظات سفر را در این فصل سال تجربه خواهید کرد.

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت تور یزد هتل سنتی خوان دوحد می ‌توان به روش سفر کردن اشاره کرد. اینکه شما تور هوایی یزد را انتخاب کرده اید یا تور زمینی یزد، در قیمت تورها تاثیر دارد. سفرهای هوایی قیمت گرانتری دارند؛ تور یزد با اتوبوس، ارزان تر است. اگر هم ترجیح می ‌دهید با قطار سفر کنید، تور زمینی یزد با قطار از شهرهای مختلف برگزار می ‌شود. برای هر کدام از روش های سفر کردن، آژانس مسافرتی تیناسفر برنامه‌ ریزی ‌های دقیقی را ترتیب می ‌دهد.

تور یزد هتل سنتی خوان دوحد از شهرهای مختلف در دسترس می باشد. اگر ساکن اصفهان هستید، یا در مشهد، شیراز، تبریز، کرمان، اهواز یا تهران زندگی می کنید، می ‌توانید این تورها را طبق برنامه های برگزاری چند روز، زودتر رزرو کنید. قیمت های دقیق تور یزد را از آژانس تینا سفر استعلام بگیرید.

سوالات متداول درباره رزرو “تور یزد هتل سنتی خوان دوحد”:

1-هتل سنتی خوان دوحد به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

بازار خان- مجموعه خان- آب انبار شش بادگیری- بادگیرهای یزد- مسجد امیر چخماق

2-انواع تور یزد از کدام شهرها برگزار می شود؟

تور یزد از شهرهای مختلف از طریق آژانس تیناسفر برگزار می شود. کافیست برنامه سفر خود در هر فصل سال را تعیین کنید و با این کارشناسان تماس بگیرید.

3-چطور تورهای ارزان یزد را پیدا کنیم؟

تور ارزان یزد در فصل های خلوت سال در دسترس است. می‌توانید قیمت تور یزد را در هر زمانی که در نظر دارید از کارشناسان تینا سفر استعلام بگیرید.