تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل راه و ماه

25% تخفیف
تور یزد هتل راه و ماه

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل راه و ما

تور یزد هتل راه و ما یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که در تمام فصل های سال آن را پیشنهاد می دهیم هتل راه و ما یزد، یک هتل عالی رتبه، ۴ ستاره و بسیار لوکس است که در صفاییه، میدان ریاضی و بلوار ابن سینا واقع شده است. این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین هتل های یزد است که امکانات رفاهی کامل را در تمام هتل و تمام اتاق ها فراهم ساخته است. مسافران تور یزد با اطمینان خاطر می توانند لحظات خاطره انگیزی را در این هتل سپری کنند. هتل راه و ما در یزد برای سفرهای خانوادگی و سفرهای دو نفره انتخاب خوبی است؛ چون از نظر قیمت مقرون به صرفه تمام می شود.

با رزرو تور یزد هتل راه و ما به زیباترین جاهای دیدنی شهر از جمله مرکز خرید آریا و دخمه زرتشتیان نزدیک هستید. هتل راه و ما در یزد حدود ۱۵ کیلومتر تا فرودگاه یزد فاصله دارد و فاصله آن تا ایستگاه راه آهن فقط ۵ کیلومتر است. این نشان می دهد که انواع تور هوایی یزد و تور زمینی یزد با قطار را در ایام مختلف می توانید رزرو کنید و کمتر از ۲۰ دقیقه به هتل محل اقامت تان برسید. هتل راه و ما در یزد خارج از محدوده ترافیک قرار دارد؛ رستوران و پارکینگ اختصاصی دارد و تمام امکانات لازم برای مسافران تور یزد را فراهم می‌آورد

اگر علاقه مند به رزرو تور یزد هتل راه و ما هستید، کافیست برنامه سفر خود را به این شهر کویری و تاریخی مشخص کنید. می توانید تورهای ارزان یزد را در فصل های مختلف در قالب آفرهای ویژه از کارشناسان آژانس تینا سفر استعلام بگیرید. در هر صورت، تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام می‌شود تا در تور یزد به شما خوش بگذرد.

انواع تور یزد هتل راه و ما

انواع تور یزد هتل راه و ما را  از نظر زمان سفر کردن، روش سفر کردن و قیمت تورهای یزد تقسیم بندی می کنند. مثلاً تور ارزان یزد به تورهای لحظه آخری گفته می شود که می توانید هتل راه و ما را برای اقامتی ارزان تر و خاطره انگیز رزرو کنید. تورهای لحظه آخری و تورهای ارزان یزد در فصل های خلوت سال یعنی پاییز و زمستان هم برگزار می شوند. کافیست مشخص کنید که چه زمانی را می خواهید برای سفر کردن انتخاب کنید.

از دیدگاه دیگر، انواع تور یزد هتل راه و ما به صورت تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس و تور هوایی یزد برگزار می‌شود. زمان سفر کردن شما یک موضوع مهم است؛ اما آنچه که بیشتر اهمیت دارد و در قیمت تورهای یزد تاثیرگذار است این است که سفرهای هوایی را انتخاب می کنید یا می خواهید با اتوبوس یا قطار سفر کنید. قیمت تور زمینی یزد، ارزان تر است. اگر می‌خواهید زمان کمتری را در سفر باشید حتماً سفرهای هوایی را انتخاب کنید.

تورهای نوروزی یزد از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی هستند. می توانید تور یزد هتل راه و ما را برای تعطیلات نوروز رزرو کنید. سفر کردن در ایام نوروز، حال و هوای خودش را دارد. برای استعلام قیمت تور یزد، قیمت هتل های یزد، قیمت رزرو اتاق در هتل راه و ما یزد، یا هر برنامه ریزی دیگری می توانید با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل راه و ما”:

1-انواع تور یزد از چه شهرهایی برگزار می شود؟

تور یزد از تمام شهرهای ایران برگزار می شود. وقتی زمان سفر خود را مشخص کردید، برای اقامت در هتل راه و ما، با تینا سفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

2-قیمت تور یزد به چه عواملی بستگی دارد؟

زمان سفر کردن- تعداد همراهان در سفر- قیمت هتل های یزد- تعداد روزهای اقامت در شهر یزد

3-خدمات تیناسفر برای تور یزد هوایی و زمینی چیست؟

خدمات آژانس مسافرتی تینا سفر برای تورهای هوایی یزد و تورهای زمینی یزد شامل رزرو هتل های یزد، خرید بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی و گردشگری در شهر می باشد.