تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل تهرانی

25% تخفیف
تور یزد هتل تهرانی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل تهرانی

تور یزد هتل تهرانی یکی از تورهای مناسب برای سفر به شهر تاریخی یزد است که بتوانید در نزدیکی جاهای دیدنی شهر اقامت داشته باشید. هتل تهرانی در یزد، هتل ۴ ستاره و چهار طبقه است که تعداد ۴۵ اتاق را برای مهمانان مسافران تور یزد آماده کرده و به بهترین شکل از آنها پذیرایی می‌کند. هتل تهرانی در یزد در میدان ابوالفضل ابتدای جاده تفت واقع شده است. امکاناتی که این هتل برای مهمانان فراهم کرده کامل و جامع است و از اقامت خود در هتل لذت می‌برید.

از دیگر مزایای تور یزد هتل تهرانی می توان به قیمت مناسب اتاق ها اشاره کرد. اتاق های یک تخته، اتاق های دوتخته آن با قیمت‌های کمتر از یک میلیون تومان در فصل های معمولی سال در دسترس هستند. برای رزرو سوئیت های بزرگتر، هزینه بیشتری باید اختصاص دهید.

در حقیقت، قیمت تور یزد و اقامت در این هتل ۴ ستاره در فصل های شلوغ سال گرانتر می‌شود و درصد افزایش آن قابل توجه است. اگر می خواهید تور یزد هتل تهرانی را برای نوروز خود رزرو کنید، حتماً در ماه اسفند این کار را انجام دهید.

انواع تور یزد هتل تهرانی

انواع تور یزد هتل تهرانی بر اساس زمان برگزاری و قیمت ها متفاوت است. تور نوروزی یزد طرفداران زیادی دارد و ظرفیت آن به سرعت تکمیل می شود. تورهای لحظه آخری یزد هم در این میان، طبق آفرهای ویژه و بخصوص در ایام خلوت سال موجود هستند.

اگر می خواهید قیمت سفر به یزد برای شما ارزان تر شود و هتل های یزد با قیمت کمتر در دسترس باشند، کافیست فصل پاییز یا زمستان را برای سفر کردن انتخاب کنید.

یکی دیگر از انواع تور یزد هتل تهرانی که بر اساس نحوه سفر کردن معرفی می شود. تور هوایی یزد و تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس است. خدمات تیناسفر برای تورهای هوایی و زمینی یکسان است. خرید بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت و گذار در شهر و رزرو هتل تهرانی در یزد از جمله خدماتی است که ارائه می گردد.

از دیدگاه دیگر، انواع تور یزد هتل تهرانی را می‌توان بر اساس شهر مبدأ دسته بندی کرد. تور یزد از اصفهان، تور یزد از شیراز، تور یزد از اهواز، تور یزد از مشهد، تور یزد از بندرعباس، تور یزد از تبریز، تور یزد از کرمان و تور یزد از تهران نمونه‌ای از انواع تورهای مسافرتی است. تمام شهروندان از شهرهای مختلف می توانند هتل تهرانی در یزد را برای اقامت خود انتخاب کنند.

قیمت تور یزد هتل تهرانی

قیمت تور یزد هتل تهرانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. زمان سفر شما مشخص می‌کند که تورها، گران هستند یا ارزان؛ تعداد همراهانی که با شما سفر می‌کنند نشان می دهد که کدام یک از اتاق های هتل تهرانی یزد را باید رزرو کنید.

قیمت هتل های یزد در فصل بهار و اوایل تابستان، گران‌تر است. تور نوروزی یزد نسبت به سایر فصل‌های سال گران تر است. در هر صورت با توجه به سلیقه خود و بودجه مالی می توانید یکی از انواع تور یزد هتل تهرانی را رزرو کنید. کارشناسان تینا سفر آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل تهرانی”:

1-هتل تهرانی در یزد به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد- آتشکده زرتشتیان- رودخانه قدیم یزد- بادگیرها- آب انبار شش بادگیری- مسجد امیر چخماق

2-تور یزد را در چه موقع سال رزرو کنیم؟

قیمت تورهای یزد در فصل های مختلف، متفاوت است. ابتدا زمان سفر خود را مشخص کنید؛ بودجه مالی که در نظر گرفته اید را تعیین کنید و سپس با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

3-خدمات تینا سفر برای تور یزد چیست؟

خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس- رزرو هتل های یزد- برنامه های گشت و گذار در شهر