تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل الزهرا

25% تخفیف
تور یزد هتل الزهرا

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل الزهرا

یکی از تورهای مسافرتی به شهر یزد، تور یزد هتل الزهرا نام دارد. سفر به یزد و اقامت در هتل الزهرا که یک هتل سه ستاره است، بهترین فرصت را فراهم می‌کند تا در فاصله نزدیکی از جاهای دیدنی شهر اقامت داشته باشید و در هر زمان بتوانید برای گشت و گذار به مراکز خرید اطراف هتل بروید. هتل الزهرا در یزد در سال ۹۶ تاسیس شده است و تاکنون توانسته به بهترین شکل از تمام مسافران تور یزد پذیرایی کند.

هتل الزهرا یزد یک ساختمان سه طبقه است و دارای تعداد ۲۲ اتاق برای خدمات رسانی می باشد. اگر تور یزد هتل الزهرا را رزرو کنید به جاهای دیدنی شهر دسترسی دارید. از جمله این مکان های گردشگری می‌توان به میدان امیرچخماق یزد، مسجد جامع یزد، آتشکده زرتشتیان و باغ دولت آباد اشاره کرد.

رسیدن به این جاهای دیدنی با خودرو کمتر از ۵ دقیقه طول می کشد. هتل الزهرا در یزد در چهار راه فرهنگیان واقع شده است و از اطراف به خیابان های دیگر راه دارد؛ پس می توانید از مغازه ها و فروشگاه های اطراف این هتل یزد هم دیدن کنید.

انواع تور یزد هتل الزهرا

انواع تور یزد هتل الزهرا از شهرهای مختلف به صورت تور هوایی یزد و تور زمینی یزد برگزار می شود. شما می توانید در هر فصل سال که تمایل داشتید طبق برنامه سفر خود تورهای یزد را رزرو کنید. خدمات ارائه شده در تور یزد هتل الزهرا در سفرهای هوایی و زمینی با هم تفاوتی ندارد. حتی می توانید با مراجعه به وبسایت تیناسفر از قیمت های هتل در ۲۴ ساعت شبانه روز مطلع شوید.

سفر کردن با تور یزد هتل الزهرا مزایای زیادی دارد. اول آنکه در میان شلوغی ‌های خرید ‌بلیط ‌هواپیما سردرگم نمی شوید. از طرف دیگر، می توانید بدون هیچ دردسر، هتل الزهرا یزد را برای اقامت خود انتخاب کنید. سفر کردن با تور، هم مقرون به صرفه است و هم در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند.

قیمت تور یزد هتل الزهرا

با توجه به این که تور یزد هتل الزهرا را در کدام یک از فصل های سال رزرو می کنید، یا مبدأ شما کدام شهر است، قیمت ‌ها متغیر خواهد بود. قیمت تور یزد و اقامت در این هتل ۳ ستاره به خودی خود، بسیار مناسب است. ابتدا مشخص کنید که چند نفر با شما سفر می‌کنند و چند روز را قرار است در یزد اقامت داشته باشید.

اگر به دنبال تورهای ارزان یزد هستید، می توانید در فصل‌های خلوت سال، مانند پاییز یا زمستان به این شهر سفر کنید. قیمت تور یزد هتل الزهرا در سفرهای هوایی و سفرهای زمینی متفاوت است. در تور هوایی یزد، مدت زمان کمتری در سفر هستید، اما قیمت این تور مسافرتی گرانتر از تورهای زمینی است. در این میان برخی تمایل دارند با اتوبوس سفر کنند، بنابراین تور یزد زمینی با اتوبوس انتخاب اول آنها خواهد بود.

برای رزرو تور یزد هتل الزهرا کافیست برنامه خود را مشخص کرده و با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید. برنامه زمانبندی شده تورهای یزد به همراه نحوه حرکت و شرایط رزرو تور برای شما توضیح داده می شود.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل الزهرا”:

1-هتل الزهرا در یزد به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

میدان امیرچخماق یزد- مسجد جامع- آتشکده زرتشتیان- باغ دولت آباد- مجتمع تجاری و تفریحی ستاره یزد- مجموعه خان- بازار خان- بادگیرها- آب انبار شش بادگیری

2-خدمات تینا سفر برای تور هوایی و تور زمینی یزد چه تفاوتی دارد؟

تمام خدماتی که در تورهای هوایی و زمینی برای سفر به یزد از سوی تینا سفر در نظر گرفته شده یکسان است و هیچ تفاوتی با هم ندارند.

3-تور یزد را چه موقع رزرو کنیم؟

هر زمان که تمایل به سفر داشتید می توانید یکی از انواع تورهای یزد و هتل های یزد را رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیناسفر تماس بگیرید.