تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل اطلس

30% تخفیف
تور یزد هتل اطلس

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل اطلس

با رزرو تور یزد هتل اطلس با قیمت مناسب می توانید تعطیلات خود را در این شهر تاریخی سپری کنید. قیمت تور یزد به صورت تور هوایی و زمینی با هم متفاوت است. هتل اطلس یزد، یک هتل دو ستاره با قیمت های مقرون به صرفه می باشد، بنابراین با خیال راحت می توانید تور یزد را رزرو کنید. هتل اطلس یزد اتاق های کامل با امکانات رفاهی عالی را ارائه می دهد و برای سفرهای گروهی و دوستانه پیشنهاد می شود.

قیمت تور یزد هتل اطلس به این بستگی دارد که شما قرار است چند روز در یزد بمانید، چند نفر همراه تان هستند و چه موقع تور را رزرو می کنید. تورهای نوروزی یزد معمولاً گران قیمت تر هستند، پس ظرفیت آنها سریع تر تکمیل می شود. اگر می‌خواهید یزد را در بهار ببینید و تور نوروزی را رزرو کنید، حتماً در ماه اسفند باید این کار را انجام دهید. برای اطلاع از قیمت هتل های یزد یا قیمت تور یزد هتل اطلس با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات تور یزد هتل اطلس چیست؟

مسافرنی که تور یزد هتل اطلس را انتخاب کرده‌اند بدون شک می خواهند بدانند که چه خدماتی طرح در این تور به آنها ارائه می‌شود. تیناسفر، مجری تورهای ایرانگردی، برنامه‌ریزی کاملی را ترتیب داده است. رزرو هتل اطلس در یزد، برنامه گردشگری در شهر، بیمه مسافرتی و برگزاری انواع تور هوایی و تور زمینی یزد در این فهرست قرار دارد.

خدماتی که در تور یزد هتل اطلس در سفر با هواپیما ارائه می شود، هیچ تفاوتی با تور یزد زمینی با قطار و اتوبوس ندارد. از هر کدام از روش ‌های سفر که تمایل دارید می توانید برای سفر به یزد بهره ببرید. اگر می خواهید سریع تر به یزد برسید، تور یزد هوایی برای شما مناسب است؛ اما اگر می خواهید در طول سفر، لحظات خاطره انگیز را در کنار دوستان و همراهان داشته باشید، تور زمینی یزد را انتخاب کنید.

امکانات هتل اطلس یزد چیست؟

هتل اطلس یزد یک هتل دو ستاره است که در سال ۸۲ تاسیس شده، سه طبقه دارد و تعداد ۱۷ اتاق با امکانات کامل را به مسافران ارائه می دهد. با رزرو تور یزد هتل اطلس به بسیاری از جاهای دیدنی و مراکز خرید یزد نزدیک هستید.

این هتل دو ستاره به مجتمع تجاری- تفریحی ستاره یزد نزدیک است. همچنین هتل اطلس در یزد به جاذبه های گردشگری یزد از جمله بادگیرها، آب انبار شش بادگیری، مسجد امیر چخماق، رودخانه قدیم یزد، آتشکده زرتشتیان، بازار خان و مجموعه خان نزدیک است.

با اقامت در این هتل می توانید زمان بیشتری را به گشت و گذار در شهر اختصاص دهید. این هتل نسبتاً ارزان قیمت است و بنابراین می توانید بهتر بودجه سفر خود را مدیریت کنید.

برای رزرو تور یزد هتل اطلس یا اطلاع از سایر تورهای ایرانگردی در فصل های مختلف، کافیست با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل اطلس”:

1-خدمات تور هوایی یزد و تور زمینی یزد چه تفاوتی با هم دارند؟

خدماتی که تیناسفر در تور هوایی و تور زمینی یزد به مسافران ارائه می‌دهد، هیچ تفاوتی با هم ندارند. با خیال راحت این تور را می‌توانید رزرو کنید.

2-هتل اطلس یزد به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

مجتمع تفریحی- تجاری ستاره یزد، میدان امیر چخماق، بازار خان، مسجد خان، بادگیرها، آب انبار شش بادگیری، آتشکده زرتشتیان، مجموعه خان

3-تور یزد را چه موقع سال رزرو کنیم؟

انتخاب زمان رزرو تور یزد به سلیقه شما بودجه مالی و برنامه سفرتان بستگی دارد. هر زمان که تمایل داشتید با تینا سفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.