تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل ارگ جدید

35% تخفیف
تور یزد هتل ارگ جدید

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل ارگ جدید

اگر به آثار تاریخی در یک شهر کویری با آب و هوای نسبتا گرم و خشک علاقه‌مند هستید، تور یزد هتل ارگ جدید را به شما پیشنهاد می دهیم. هتل ارگ جدید در یزد یک هتل چهار ستاره با امکانات کامل است. از آنجایی که تور یزد هوایی و تور یزد زمینی در ایام مختلف به ویژه نوروز و فصل بهار طرفداران زیادی دارد، هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره یزد به سرعت تکمیل می شوند و البته قیمت هتل ها هم گران تر است؛ بنابراین بهترین کار این است که برای لذت بردن از لحظات سفر خود با تور یزد سفر کنید.

تور یزد هتل ارگ جدید، بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. خدمات متنوعی در این تور برای شما در نظر گرفته خواهد شد. فقط کافیست برنامه سفر خود را معین کنید. خرید بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل ارگ جدید و بیمه مسافرتی و برنامه های گردشگری توسط آژانس مسافرتی تیناسفر برای شما ترتیب داده می شود.

با اقامت در هتل ارگ جدید یزد به جاهای دیدنی شهر نزدیک هستید .با چند دقیقه پیاده روی می توانید به مراکز خرید در یزد هم در اطراف هتل دسترسی داشته باشید. در قسمت بعدی درباره هتل ارگ جدید معرفی کوتاهی خواهیم داشت.

امکانات هتل ارگ جدید یزد

با رزرو تور یزد هتل ارگ جدید به جاهای دیدنی این شهر تاریخی از جمله دخمه زرتشتیان، مرکز خرید آریا، موزه آیینه و روشنایی و پارک کوهستان دسترسی دارید. می ‌توانید در کوچه پس کوچه های قدیمی شهر قدم بزنید و یک بافت تاریخی را از نزدیک تماشا کنید. فاصله هتل ارگ جدید تا مجموعه امیرچخماق، حدود ۱۰ کیلومتر است، بنابراین برای رفتن به این مکان از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.

اگر تور یزد هتل ارگ جدید را رزرو کنید، به رستوران و پارکینگ اختصاصی هتل دسترسی دارید. امکانات کامل در اتاق ها برای شما فراهم است؛ همچنین از خدمات هتل نظیر صرافی، اتاق چمدان‌ها، کافی شاپ، فروشگاه و برنامه گشت در شهر بهره مند می شوید. این هتل مجهز به بسیاری از امکانات رفاهی و گردشگری می باشد.

انواع تور یزد هتل ارگ جدید

تور یزد هتل ارگ جدید از تمام شهرهای ایران برگزار می شود. تور یزد از تهران، تور یزد از اصفهان، تور یزد از مشهد و تور یزد از تبریز، پرفروش ترین انواع پکیج تور یزد هستند. این تورهای مسافرتی به دو روش تور هوایی و تور زمینی برگزار می شود. خدمات تینا سفر برای هر دو نوع تور یکسان است. قیمت تور هوایی یزد گرانتر از تور زمینی با قطار و اتوبوس می باشد.

اگر می خواهید تور یزد هتل ارگ جدید را به صورت تور لحظه آخری رزرو کنید، حتماً با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا در صورت برگزاری این تورها، شما را مطلع سازد. در این میان برخی هم به دنبال رزرو تور ارزان یزد هستند، بنابراین این افراد باید در ایام خلافت سال اقدام به رزرو تور نمایند.

از آنجایی که قیمت تور یزد هتل ارگ جدید و سایر هتل های یزد با توجه به فاکتورهای مختلف تغییر پیدا می‌کند، جدیدترین قیمت ها را می توانید از تیناسفر استعلام بگیرید.

 

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل ارگ جدید”:

1-انواع تور یزد هتل ارگ جدید چیست؟

تور هوایی یزد- تور زمینی یزد- تور لحظه آخری یزد- تور ارزان یزد

2-تور یزد از کدام شهرها برگزار می شود؟

آژانس مسافرتی تیناسفر، تور یزد را از شهرهای مختلف برگزار می کند. برای اطلاع از زمان برگزاری و شرایط رزرو تور با کارشناسان تماس بگیرید.

3-بهترین زمان سفر به یزد چه موقع از سال است؟

برای اینکه از آب و هوای لذت بخش یزد استفاده کنید، تور یزد را در بهار یا پاییز رزرو نمایید. شهر یزد، کویری است و تابستان‌های گرم و زمستان‌های بسیار سرد دارد.