تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور یزد هتل آنتیک ملک التجار

20% تخفیف
تور یزد هتل آنتیک ملک التجار

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور یزد هتل آنتیک ملک التجار

تور یزد هتل آنتیک ملک التجار یکی از بهترین تورهای مسافرتی این شهر تاریخی در مجاورت کویر است. هتل آنتیک ملک التجار در یزد یک هتل چهار ستاره لوکس با نمای بسیار زیبا و جذاب می باشد.

این هتل یزد را در خیابان قیام بازار پنجه علی پیدا می کنید. اگر به اقامت در هتل های یزد با معماری سنتی و فضای کلاسیک علاقه مند هستید، تور یزد هتل آنتیک ملک التجار را به شما پیشنهاد می دهیم. این هتل ۴ ستاره دو طبقه دارد و تعداد ۲۲ اتاق را برای پذیرایی از مهمانان ارائه می دهد. با رزرو انواع تور یزد به صورت تور هوایی و تور زمینی می توانید در این هتل زیبا اقامت داشته باشید.

تور یزد هتل آنتیک ملک التجار برای علاقه مندان به بافت تاریخی شهر مناسب است. شما می توانید این هتل ۴ ستاره را برای اقامت رزرو کنید. هم اقامتی بسیار راحت و دلنشین برای شما فراهم می شود و هم می‌توانید یک معماری منحصر به فرد را در بافت تاریخی آن  از نزدیک تماشا کنید.

این هتل در واقع یک خانه تاریخی بزرگ و وسیع است که از سال ۷۹ آغاز به کار کرده و قسمت های مختلفی دارد. هتل آنتیک ملک التجار یزد دارای یک حوض بزرگ در میان حیاط است. چند شاه نشین دارد و قسمت‌های مختلف اقامت تابستانه و زمستانه را به هم متصل کرده است.

تور یزد هتل آنتیک ملک التجار به شما این امکان را می دهد تا هم گردش و تفریح در یزد را تجربه کنید و هم عمارت های تاریخی را در این شهر از نزدیک ببینید. رزرو تور یزد و اقامت در هتل آنتیک ملک التجار در تمام فصل های سال امکانپذیر است. خدمات تیناسفر  برای رزرو انواع تور یزد کاملاً یکسان ارائه می شود. کافیست با کارشناسان تورهای ایرانگردی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

انواع تور یزد هتل آنتیک ملک التجار

تور یزد هتل آنتیک ملک التجار را به صورت تور هوایی یزد و تور زمینی یزد با قطار و اتوبوس از آژانس گردشگری تیناسفر رزرو کنید. تورهای زمینی یزد، بسیار منحصر به فرد و جذاب هستند. می ‌توانید مدت زمان بیشتری را در سفر باشید و با همراهان بیشتر به شما خوش بگذرد.

کسانی که می خواهند سریعتر به یزد برسند، تور هوایی یزد را انتخاب می‌کنند. قیمت تور یزد هتل آنتیک ملک التجار به زمان سفر شما و مدت اقامت در هتل بستگی دارد. قیمت های رزرو اتاق در این هتل بسیار مناسب است. در بهترین اتاق های هتل می توانید با حدود ۱ میلیون تومان اقامت داشته باشید.

انواع تور یزد هتل آنتیک ملک التجار از شهرهای مختلف برگزار می شود. تور یزد از اصفهان، تور یزد از تهران، تور یزد از تبریز، تور یزد از شیراز، تور یزد از مشهد متداول ترین و پر فروش ترین تورهای سفر به یزد هستند. برای استعلام دقیق قیمت تور یزد و  شرایط رزرو اتاق در هتل آنتیک ملک التجار، حتماً با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به شما بدهند.

سوالات متداول درباره “تور یزد هتل آنتیک ملک التجار”:

1-انواع تور یزد از کدام شهرها برگزار می شود؟

رزرو تور یزد و اقامت در هتل های یزد از تمام شهرها امکان‌ پذیر است. کافیست با تیناسفر تماس بگیرید تا شرایط سفر شما به یزد اعلام کنند.

2-بهترین زمان سفر به یزد چه موقع از سال است؟

در هر موقع از سال می توانید تور یزد را رزرو کنید. آب و هوای یزد در بهار و پاییز مطلوب‌تر است. قیمت تورهای یزد در این ایام نیز مناسب تر هستند.

3-بهترین هتل های یزد برای رزرو و اقامت کدامند؟

هتل آنتیک ملک التجار-  هتل داد در یزد- هتل مظفر- هتل راه و ما- هتل لاله- هتل فهادان- هتل مشیرالممالک- هتل صفائیه