تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور چابهار هتل ونوس

20% تخفیف
تور چابهار هتل ونوس

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور چابهار هتل ونوس

تور چابهار هتل ونوس یکی از تورهای ارزان چابهار است و برای سفرهای گروهی و خانوادگی پیشنهاد می شود. بسیاری از آژانس های مسافرتی که تورهای لحظه آخری و تورهای ارزان در فصل ‌های شلوغ سال را برگزار می‌کنند، هتل ونوس چابهار را برای مسافران معرفی می‌کنند. هتل ونوس در چابهار، یک هتل سه ستاره است که در دانشکده دریانوردی قرار دارد. این هتل، دو طبقه داشته و تعداد ۲۷ اتاق را برای پذیرایی از مسافران تور چابهار آماده کرده است.

از مهم ‌ترین امتیازاتی که در تور چابهار هتل ونوس برای شما فراهم می‌شود، نزدیک بودن هتل در ساحل دریا است. اتاق های هتل نمای زیبا به آب های آرام اقیانوسی دارند. چنانچه تور چابهار و هتل ونوس را رزرو کنید، از بهترین امکانات رفاهی در تمام اتاق‌های هتل بهره مند خواهید شد. از دیگر امکانات هتل ونوس چابهار، نزدیک بودن به منطقه آزاد چابهار است و همچنین  فاصله آن تا قلعه تیس و مسجد جامع تیس، حدود ۹ کیلومتر است.

اگر تصمیم دارید تور چابهار هتل ونوس را رزرو کنید، بهتر است فصل مورد نظر خود برای سفر کردن را انتخاب نمایید. قیمت هتل های چابهار در بهار زمستان و اوایل پاییز، گرانتر است. هر چقدر تورها شلوغ تر باشند، قیمت تور چابهار و هتل ونوس در چابهار گرانتر است. پیشنهاد می کنیم برای بهتر بودن قیمت ها حتماً با تور چابهار سفر کنید و از لحظات سفر خود لذت ببرید.

انواع تور چابهار هتل ونوس

انواع تور چابهار هتل ونوس به صورت تورهای زمینی و تورهای هوایی برگزار می شود. تور هوایی از طریق خطوط هوایی متداول، از شهرهای مختلف به مقصد چابهار انجام می گیرد. تور زمینی چابهار از طریق سفر با قطار و اتوبوس برگزار می ‌شود.

قیمت تورهای هوایی و زمینی در مناسبت های مختلف یا فصل های خلوت سال با هم متفاوت هستند. برای اینکه بودجه سفر خود را بهتر مدیریت کنید، ابتدا مشخص کنید که تور چابهار هتل ونوس را به صورت هوایی می‌خواهید انتخاب کنید یا زمینی.

از دیگر انواع تور چابهار هتل ونوس می‌توان به تورهای نوروزی چابهار و تورهای لحظه آخری چابهار اشاره کرد. تورهای نوروزی معمولاً گران‌تر هستند، اما تورهای لحظه آخری قیمت ارزان تری دارند و بنابراین بهتر می توانید آنها را متناسب با شرایط خود رزرو کنید.

برخی از آژانس های مسافرتی تحت عنوان پکیج تور چابهار، یک سری شرایط را برای سفر کردن انتخاب می کنند. این خدمات به این صورت است که دسته ای از هتل های چابهار را برای اقامت معرفی می نمایند. در این صورت در پکیج تور ارزان چابهار، شرایط تور چابهار هتل ونوس هم قرار می‌گیرد. هتل ونوس، یک هتل ۳ ستاره با امکانات کامل است، بنابراین قیمت آن نسبت به سایر هتل های ۴ ستاره ارزان تر تمام می شود.

تور چابهار هتل ونوس برای نوروز

یکی از پرفروش ترین انواع تور چابهار هتل ونوس، تورهای نوروزی هستند. به جرات می توان گفت اکثر مسافران چابهار تصمیم می گیرند ایام نوروز و فصل بهار را در چابهار سپری کنند. قیمت تور نوروزی چابهار بسته به تعداد روزهای اقامت مسافران در این شهر ساحلی متفاوت است. همچنین هتل های چابهار در نوروز گران تر هستند.

اگر شما هم متقاضی شرکت در تور چابهار هتل ونوس برای نوروز هستید، در ماه اسفند با تینا سفر تماس بگیرید، تا شما را در فهرست این تورهای چابهار قرار دهند.

سوالات متداول درباره “تور چابهار هتل ونوس”:

1-قیمت تور چابهار و هتل ونوس چقدر است؟

قیمت تور و اقامت در هتل ونوس، بسته به زمان سفر شما و روزهایی که در هتل اقامت دارید، متفاوت است. قیمت تورها و رزرو اتاق در این هتل سه ستاره را از تینا سفر استعلام بگیرید.

2-انواع تور چابهار هتل ونوس چگونه برگزار می شود؟

تورهای چابهار از شهرهای مختلف برگزار می‌شود و به صورت تور هوایی و تور زمینی با قطار و اتوبوس در دسترس است. تورهای لحظه آخری چابهار و تورهای نوروزی چابهار هم برای علاقه مندان برگزار می‌شوند.

3-بهترین زمان برای رزرو تور چابهار چه موقع است؟

هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید به چابهار سفر کنید، اما تورهای چابهار در بهار و زمستان پرطرفدار هستند؛ چون شرایط آب و هوایی این منطقه مطلوب تر است.