تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور چابهار هتل لیپار

30% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور چابهار هتل لیپار

تور چابهار هتل لیپار یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای مسافرتی به این منطقه است. نام هتل لیپار در تمام منطقه شناخته شده است، چرا که معروف ترین هتل در چابهار، درست در مجاورت منطقه آزاد تجاری می باشد. با اقامت در این هتل ۵ ستاره لوکس و مجهز می ‌توانید بهترین لحظات را در مدت زمان اقامت خود در چابهار داشته باشید. هتل لیپار در چابهار از سال ۸۶ آغاز به کار کرده و در این مدت توانسته است هزاران مسافر و گردشگر پذیرایی کند. معماری ساخت هتل لیپار در چابهار به سبک مدرن امروزی است و تمام خدمات هتلداری را با استانداردهای عالی ارائه می دهد.

انواع تور چابهار هتل لیپار از شهرهای مختلف برگزار می‌شوند. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که هستید و می خواهید به چابهار سفر کنید، امکان رزرو هتل لیپار برای شما وجود دارد. تور چابهار از اصفهان، تور چابهار از شیراز، تور چابهار از تهران و همچنین سایر شهرها در هر فصل سال برگزار می شود؛ بنابراین شما بسته به زمان سفر خود از شهر مبدا می توانید در این تور های مسافرتی شرکت کنید.

با اقامت در بهترین هتل های چابهار به مراکز خرید دسترسی دارید و می توانید برای تماشای جاذبه های گردشگری بندر چابهار اقدام کنید. تور چابهار هتل لیپار بهترین فرصت است تا به راحتی به جاهای دیدنی شهر از جمله قلعه تیس و مسجد تیس دسترسی داشته باشید؛ و از همه مهمتر در عرض چند دقیقه پیاده روی به منطقه آزاد چابهار برسید.

تور چابهار هتل لیپار برای کسانی که با اهداف تجارت و خرید کردن وارد منطقه می‌شوند، مناسب است. قیمت های تور چابهار متفاوت است که در قسمت بعدی درباره آن صحبت می کنیم.

قیمت تور چابهار هتل لیپار

قیمت های تور چابهار هتل لیپار به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت تورهای مسافرتی در ایام بهار و تابستان گرانتر است. از طرف دیگر انواع تور چابهار از شهرهای مختلف برگزار می‌شود، بنابراین بسته به مسافت شهر مبدا و چابهار، قیمت ها باز هم گران تر یا ارزان تر خواهند بود.

به طور مثال، قیمت تور هوایی چابهار از تهران، گران تر از تور چابهار هوایی از شیراز است. هرچه فاصله دو شهر از یکدیگر بیشتر باشد، قیمت تور چابهار هتل لیپار گرانتر است.

قیمت تور چابهار هتل لیپار در سفرهای زمینی معمولاً ارزان تر تمام می شود. تور چابهار زمینی با قطار و اتوبوس، هر دو قیمت های مناسبی دارند؛ اما سفر کردن با اتوبوس ارزان تر است. البته فراموش نکنید که سفرهای زمینی به چابهار طولانی مدت است و ممکن است خسته کننده باشد.

اگر ترجیح می‌دهید سریع تر به چابهار برسید، تورهای هوایی را انتخاب کنید. اگر گروهی سفر می کنید و می خواهید در طول راه به شما بیشتر خوش بگذرد، تور چابهار هتل لیپار را با قطار رزرو کنید.

جاهای دیدنی چابهار که در تور گردشگری می‌توانید ببینید

اگر تور چابهار هتل لیپار را رزرو کردید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و برای تماشای زیباترین جاذبه های جنوب کشور رهسپار شوید. از مهمترین جاهای دیدنی چابهار که می توانید از نزدیک تماشا کنید می‌توان به تالاب لیپار یا دریاچه صورتی اشاره کرد. همچنین منطقه حفاظت شده گاندو، رودخانه باهوکلات، ساحل صخره‌ای، موزه چابهار و مسجد جامع طیف از جمله دیگر جاهای گردشگری چابهار هستند. خرید کردن از بازارها فروشگاه‌ها و مراکز خرید هم در برنامه گردشگری شما وجود خواهد داشت.

برای رزرو تور چابهار هتل لیپار کافیست تصمیم‌گیری خود را برای سفر انجام دهید و سپس با کارشناسان آژانس مسافرتی تینا سفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور چابهار هتل لیپار”:

1-انواع تور چابهار چگونه برگزار می شود؟

تور زمینی چابهار با قطار و اتوبوس- تور هوایی چابهار- تور لحظه آخری چابهار- تورهای نوروزی چابهار

2-چطور می توانیم هتل لیپار در چابهار را رزرو کنیم؟

هتل لیپار در چابهار به منطقه آزاد تجاری نزدیک است و ظرفیت آن سریع تر تکمیل می شود. برای رزرو هتل با تینا سفر تماس بگیرید تا برنامه اقامت شما را ترتیب دهد.

3-قیمت تور چابهار به چه عواملی بستگی دارد؟

زمان سفر به چابهار- تعداد همراهان در سفر- تعداد روزهای اقامت در هتل- نحوه سفر کردن در تور هوایی و زمینی