تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور چابهار هتل لاله

35% تخفیف
تور چابهار هتل لاله

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور چابهار هتل لاله

تور چابهار هتل لاله یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی به این مقصد زیبا در جنوب کشور است. اکثر مسافران تور چابهار، هتل های ۴ ستاره با قیمت مناسب را برای اقامت خود انتخاب می کنند. در انواع تور چابهار می توانید هتل لاله که یک هتل ۴ ستاره بسیار مجهز با امکانات کامل است را رزرو کنید.

هتل لاله در چابهار یک هتل دو طبقه بوده که تعداد ۳۸ اتاق را برای پذیرایی از مهمانان و مسافران فراهم کرده است. ساختمان هتل از نمای دور قابل تشخیص است. معماری هتل لاله در چابهار یک معماری ساده اما بسیار شیک می باشد. این هتل از محوطه سازی بی‌نظیر برخوردار است و شما می توانید با اقامت در این هتل چابهار، از تمام لحظات خود لذت ببرید. قدم زدن در محوطه هتل می تواند خستگی روزانه را از شما دور کند.

تور چابهار هتل لاله به صورت تور هوایی و تور زمینی برگزار می شود. کافیست زمان سفر خود را مشخص کنید و با کارشناس تیناسفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. بهترین زمان سفر به چابهار در چهار فصل سال عنوان شده که شرایط آب و هوایی منطقه معتدل و دلپذیر است.

اگر در هتل لاله چابهار اقامت داشته باشید، به ساحل دریا نزدیک هستید و می‌توانید با خودرو در عرض چند دقیقه به مهمترین مراکز خرید برسید. برای اینکه تور چابهار هتل لاله را رزرو کنید، در قسمت بعدی مرور مختصری بر امکانات این هتل داریم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

هتل لاله در چابهار چه امکاناتی دارد؟

با رزرو تور چابهار هتل لاله در یکی از بهترین هتل های چابهار اقامت خواهید داشت. هتل لاله در چابهار از سال ۸۶ آغاز به کار کرده است و یک هتل مجهز به شمار می رود. هتل لاله در چابهار در انتهای بلوار امام خمینی درست مقابل پارک الغدیر قرار گرفته است. هر آنچه از لوازم و وسایل و امکانات رفاهی برای اقامت خود نیاز دارید در این هتل وجود دارد.

تور چابهار هتل لاله را در هر فصل سال که رزرو کنید، دسترسی آسان به مراکز خرید و جاهای دیدنی دارید. ساختمان هتل حدود ۵ کیلومتر تا منطقه آزاد چابهار فاصله دارد و به راحتی با تاکسی سرویس هتل به قلعه تیس و مسجد جامع تیس می ‌رسید. بدون شک پس از گشت و گذار در چابهار و خرید کردن ترجیح می دهید به هتل محل اقامت تان برگردید و استراحت کنید. هتل لاله در چابهار مجهز به رستوران اختصاصی است و غذاهای با کیفیت را برای شما آماده می کند.

قیمت تور چابهار هتل لاله

قیمت تور چابهار هتل لاله به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه کدام یک از ایام سال را به چابهار سفر می‌کنید، تعداد همراهان شما چند نفر هستند و چند روز را قرار است در چابهار اقامت داشته باشید، قیمت‌ها برای شما متفاوت اند. قیمت تور زمینی چابهار و تور هوایی چابهار با هم فرق دارد. اگر می خواهید سریع تر به چابهار برسید، باید تور هوایی را رزرو کنید که گرانتر است. برخی ترجیح می‌دهند هزینه سفر در تور زمینی برای آنها کمتر باشد و به جای آن بیشتر به خرید کردن بپردازند.

قیمت تور چابهار هتل لاله در ایام نوروز افزایش چند درصدی دارد. تورهای نوروزی چابهار از پرفروش ترین تورهای مسافرتی است. اکثر خانواده‌ها برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. برای اطلاع از قیمت های تور چابهار و رزرو هتل های با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور چابهار هتل لاله”:

1-بهترین زمان سفر به چابهار چه موقع است؟

بهتر است تور چابهار را در ایام نوروز فصل بهار یا اواخر زمستان رزرو کنید. سفر به چابهار در پاییز هم مناسب است.

2-هتل لاله در چابهار به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

قلعه تیس- مسجد جامع تیس- منطقه آزاد تجاری چابهار

3-چطور می توانیم تور چابهار و هتل لاله را برای اقامت رزرو کنیم؟

برای رزرو تورهای چابهار از شهرهای مختلف و اقامت در هتل لاله، کافی است با آژانس تینا سفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.