تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور چابهار هتل فردوس

20% تخفیف
تور چابهار هتل فردوس

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور چابهار هتل فردوس

با رزرو تور چابهار هتل فردوس در نزدیکی منطقه آزاد تجاری اقامت دارید و دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها برای شما فراهم است. این هتل ۴ ستاره، دو طبقه دارد و تعداد ۷۹ اتاق را برای مسافران تور چابهار آماده کرده است. هتل فردوس چابهار به ساحل دریا نزدیک است. با چند دقیقه پیاده روی می توانید به منطقه آزاد برسید. اگر با خودرو حرکت کنید حدود ۵ دقیقه طول می‌کشد تا از هتل به منطقه آزاد تجاری چابهار برسید.

اقامت در هتل فردوس چابهار در تمام فصل های سال امکانپذیر است. وقتی می‌خواهید تور چابهار هتل فردوس را رزرو کنید، مشخص کنید که چند روز در چابهار می مانید، چه تعداد همراهان با شما سفر می‌کنند و از کدام شهر می‌ خواهید حرکت کنید. قیمت تور چابهار به این عوامل بستگی دارد.

تور چابهار هتل فردوس از شهرهای مختلف برگزار می شود. می توانید این تورهای مسافرتی را از شهر خود رزرو کنید و با اطمینان خاطر خدمات کاملی را از تینا سفر دریافت نمایید.

انواع تور چابهار هتل فردوس به صورت تور هوایی چابهار و تور زمینی چابهار برگزار می ‌شود. قیمت تور هوایی، گرانتر است. برای کسانی که بودجه سفر برای آنها اهمیتی ندارد، تورهای هوایی را پیشنهاد می‌کنیم. اگر ترجیح می‌دهید زمینی سفر کنید، تور زمینی با قطار یا اتوبوس به چابهار، گزینه مناسب شما است.

هتل فردوس چابهار به قلعه تیس و مسجد جامع تیس نزدیک است، بنابراین هم می توانید در منطقه آزاد به گردش و خرید کردن بپردازید و هم برای تماشای این دو جاذبه گردشگری بروید. فاصله هتل فردوس تا رودخانه باهوکلات، حدود ۱۰۵ کیلومتر است. تاکسی سرویس هتل در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید در چابهار به گردش بپردازید.

قیمت تور چابهار هتل فردوس

در قسمت مقدمه اشاره کردیم که قیمت تور چابهار هتل فردوس به عواملی نظیر زمان رزرو تور، مدت زمان اقامت در هتل و همراهان شما بستگی دارد. از دیگر عواملی که قیمت تورهای چابهار را تحت تاثیر قرار می‌دهند، روش سفر کردن شما است. تورهای هوایی، گرانتر از تورهای زمینی می باشد. به طور کلی، قیمت رزرو اتاق های یک تخته و دو تخته در هتل فردوس چابهار مناسب است. در ایام خلوت سال می توانید با حدود یک میلیون تومان یک اتاق مناسب در این هتل رزرو کنید.

اگر گروهی سفر می‌کنید، قیمت اقامت در هتل فردوس می تواند تا حدود ۳ میلیون تومان برای سوئیت های چهار نفره افزایش داشته باشد. البته قیمت های دقیق تر را باید از کارشناسان تینا سفر استعلام بگیرید. تور چابهار هتل فردوس ویژه نوروز یا ویژه جشنواره های خرید در فصل پاییز و تابستان هم برگزار می‌شود. درباره تور لحظه آخری چابهار و قیمت های مناسب آن  با کارشناسان تور چابهار در تینا سفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

لذت قدم زدن در ساحل دریا و تماشای جاهای دیدنی چابهار را با اقامت در بهترین هتل های چابهار تجربه کنید. خدماتی که در تورهای هوایی و تورهای زمینی چابهار از طریق این مجموعه گردشگری ارائه می شود هیچ تفاوتی با هم ندارند. تیناسفر همراه شما است تا اقامتی لذت بخش و راحت را در چابهار داشته باشید.

سوالات متداول درباره “تور چابهار هتل فردوس”:

1-بهترین زمان رزرو تور چابهار چه موقع است؟

سفر به چابهار در تمام فصل های سال مناسب است، چون آب و هوای این منطقه مطبوع و خنک است. تور چابهار در نوروز و سفر در فصل پاییز، جزو پرفروش ترین تورهای این منطقه محسوب می شود.

2-چطور هتل فردوس چابهار را رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل فردوس چابهار، کافیست پس از تعیین زمان سفر خود با تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم و قیمت ها را به شما ارائه دهند.

3-تور چابهار از کدام شهرها برگزار می شود؟

تور چابهار و اقامت در هتل های چابهار برای تمام ساکنین شهرهای مختلف امکان پذیر است. تور چابهار را می توانید از شهر مبدأ خود رزرو کنید و یک سفر راحت و خاطره انگیز را تجربه نمایید.