تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور چابهار هتل شوهاز

20% تخفیف
تور چابهار هتل شوهاز

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور چابهار هتل شوهاز

اگر درباره سفر به چابهار با قیمت ارزان را جستجو می کنید، تور چابهار هتل شوهاز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هتل شوهاز در واقع یک هتل آپارتمان یک ستاره است اما تمام امکانات کامل را برای پذیرایی از مسافران تور چابهار فراهم کرده است. هتل آپارتمان شوهاز در چابهار در سال ۹۷ آغاز به کار کرده و در همین مدت کم توانسته خدمات کاملی را برای مهمانان ارائه دهد.

این هتل سه ستاره در بلوار امام خمینی قرار دارد و همچنین به ساحل دریا و بازار سنتی بلوکان نزدیک است. می توانید با تور چابهار زمینی یا تور هوایی چابهار سفر کنید و از تمام زیبایی های این شهر بندری لذت ببرید.

انواع تور چابهار هتل شوهاز به صورت تور هوایی و تور زمینی از شهرهای مختلف برگزار می شود. تور چابهار از تهران، تور چابهار از شیراز، تور چابهار از اصفهان و تور چابهار از بندرعباس، پرطرفدارترین تورهای مسافرتی به این منطقه هستند. اگر تور زمینی را رزرو کنید، بسته به فاصله شهر مبدأ تا چابهار، مدت زمان خاصی را در سفر هستید. کسانی که می خواهند سریع تر به چابهار برسند، سفرهای هوایی را انتخاب می‌کنند.

بندر چابهار یکی از مقاصد گردشگری در جنوب ایران است. در کنار تور کیش و تور قشم انواع تور چابهار و اقامت در بهترین هتل های چابهار بسیار رواج دارد. تماشای جاذبه های گردشگری چابهار که در نوع خود بی نظیر هستند برای تمام مسافران هیجان انگیز است. شما هم می‌توانید با رزرو تور چابهار هتل شوهاز بودجه سفر خود را بهتر مدیریت کنید.

خدمات تور چابهار هتل شوهاز چیست؟

خدماتی که در تور چابهار هتل شوهاز به صورت زمینی و هوایی ارائه می شود، یکسان است. خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار یا اتوبوس، بیمه مسافرتی، رزرو هتل های چابهار، برنامه گشت و گذار در بندر چابهار از مهمترین خدمات این تورهای مسافرتی است.

پروازهایی که به سمت چابهار انجام می‌شود پروازهای چارتری هستند و برخی از آنها به صورت متداول در هر هفته وجود دارند. شرکت ‌های هواپیمایی مختلف از جمله ایرباس، بویینگ، کاسپیان و زاگرس خدمات پروازی را به سمت چابهار ارائه می دهند.

بسته به اینکه زمان رزرو تور چابهار هتل شوهاز چه فصلی از سال است، قیمت هر یک از تورهای هوایی و زمینی متفاوت خواهد بود. هتل آپارتمان شوهاز از نظر قیمت نسبت به سایر هتل های ۳ ستاره و ۴ ستاره در چابهار، ارزان تر است؛ بنابراین اگر گروهی سفر می کنید یا تعداد اعضای خانواده شما زیاد هستند، هتل شوهاز می‌تواند از نظر قیمت برای شما به صرفه تر باشد.

تور چابهار هتل شوهاز و تماشای جاذبه های گردشگری

با شرکت در تور چابهار هتل شوهاز می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و برای گشت و گذار در این سرزمین زیبا اقدام نمایید. هتل شوهاز به مراکز خرید نزدیک است و فاصله کمی تا ساحل دریا دارد.

بسیاری از جاذبه های گردشگری چابهار فاصله زیادی تا هتل شوهاز دارند، اما خالی از لطف نخواهد بود که از سرویس هتل برای گشت و گذار استفاده کنید. تماشای کوه های مریخی، تالاب صورتی یا تالاب لیپار در چابهار و کوه های گل افشان قطعاً شما را به شگفتی وا می دارد.

از دیگر جاهای دیدنی که می توانید با تور چابهار هتل شوهاز از نزدیک ببینید، روستای درک، رودخانه باهوکلات و تنگه بریس می باشد. برای رزرو تورهای چابهار یا انتخاب یکی از هتل های چابهار برای اقامت کافیست با کارشناسان تورهای ایرانگردی در آژانس مسافرتی تینا سفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور چابهار هتل شوهاز”:

1-هتل آپارتمان شوهاز به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

این هتل آپارتمان به ساحل دریا و بازار سنتی بلوکان در چابهار نزدیک است.

2-مهمترین جاهای دیدنی چابهار کجاست؟

دریاچه صورتی- رودخانه باهوکلات- کوه های مریخی- کوه های گل افشان- روستای درک- تنگه بریس

3-چطور می توانیم هتل آپارتمان  شوهاز را برای اقامت رزرو کنیم؟

برای رزرو تورهای چابهار یا انتخاب یکی از هتل های چابهار برای اقامت کافیست با کارشناسان آژانس مسافرتی تینا سفر تماس بگیرید.