تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور چابهار هتل شاهان

25% تخفیف
تور چابهار هتل شاهان

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور چابهار هتل شاهان

با رزرو تور چابهار هتل شاهان در یک هتل ۴ ستاره لوکس با امکانات کامل اقامت خواهید داشت. هتل شاهان در چابهار، یک هتل تازه تاسیس است. این هتل چابهار از سال ۹۶ آغاز به کار کرده و در همین مدت کم توانسته است از مسافران بسیاری در تور چابهار پذیرایی کند. در این هتل زیبا می توانید در هر یک از ۵۳ اتاق های آن بنا بر سلیقه خود اقامت داشته باشید. قیمت اتاق های این هتل مقرون به صرفه است؛ بخصوص اگر با یکی از انواع تورهای چابهار سفر کنید، قیمت ها برای شما مناسب تر خواهد بود.

می توانید تور چابهار هتل شاهان را رزرو کنید و از تمام امکانات هتل بهره مند شوید. رستوران اختصاصی که برای شما انواع غذاهای محلی با طعم بی نظیر را آماده می کند؛ و از طرف دیگر، امکانات کامل در داخل اتاق ها همگی در مدت زمان اقامت در اختیار شما خواهند بود. تور چابهار و رزرو هتل شاهان در تمام فصل های سال برگزار می شود. کافیست برنامه سفر خود را ترتیب دهید و با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

انواع تور چابهار هتل شاهان

انواع تور چابهار هتل شاهان به صورت تور زمینی چابهار و تور هوایی چابهار برگزار می شود. تور چابهار زمینی شامل سفر کردن با قطار و اتوبوس است. تور هوایی چابهار معمولاً از شهرهای مختلف تا مقصد فرودگاه بین‌المللی چابهار انجام می‌گیرد. این تورها از تمام شهرها برگزار می شوند. به طور مثال اگر ساکن اصفهان باشید، تور چابهار از اصفهان را رزرو می کنید و یا ساکن تهران هستید و تور چابهار از تهران را رزرو خواهید کرد. در هر صورت خدمات تور چابهار هتل شاهان، زمینی و هوایی با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارد.

تور چابهار هتل شاهان ویژه نوروز از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی این منطقه محسوب می شود. تورهای نوروزی چابهار به دلیل اینکه مسافران قرار است در جشنواره های خرید شرکت کنند و قیمت ها بسیار ارزان‌تر است، سریع تر تکمیل می شوند. اگر می خواهید در نوروز سفر کنید، بهتر است تور چابهار هتل شاهان را چند هفته زودتر، یعنی در ماه اسفند از تینا سفر رزرو نمایید.

تور لحظه آخری چابهار هم نوع دیگری از تورهای مسافرتی به این منطقه است. تور چابهار هتل شاهان به صورت لحظه آخری، قیمت ارزان تری دارد. حتی برخی از آژانس های مسافرتی، تورهای لحظه آخری را نصف قیمت ارائه می دهند تا ظرفیت پرواز تکمیل شود.

قیمت تور چابهار هتل شاهان

قیمت تور چابهار هتل شاهان به زمان سفر شما و تعداد همراهانتان بستگی دارد. این که چه موقع از سال سفر می کنید، قیمت هتل شاهان می تواند گران تر یا ارزان تر باشد، قیمت تورهای چابهار و به خصوص هتل شاهان که یک هتل چهار ستاره مجهز است، در فصل های شلوغ سال، گران تر خواهد بود. اگر می خواهید هتل شاهان را با قیمت ارزان‌تر رزرو کنید، یا با تور سفر کنید و یا اینکه فصل های خلوت سال را برای این کار انتخاب نمایید.

بهترین زمان برای رزرو تور چابهار هتل شاهان، فصل بهار پاییز و زمستان است. شرایط آب و هوایی چابهار در این فصل ها مناسب تر است. فصل تابستان در چابهار بسیار گرم و مرطوب است و ممکن است این شرایط هوایی شما را آزار دهد. برای رزرو تور چابهار و اقامت در هتل شاهان با تیناسفر تماس بگیرید.

 

سوالات متداول درباره “تور چابهار هتل شاهان”:

1-خدمات تینا سفر برای رزرو تور چابهار چیست؟

خرید بلیط رفت و برگشت- رزرو بهترین هتل های چابهار- خدمات گردشگری- بیمه مسافرتی

2-هتل شاهان در چابهار به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

منطقه آزاد چابهار- قلعه تیس- مسجد جامع تیس

3-بهترین زمان سفر به چابهار چه موقع است؟

بهترین زمان برای رزرو تور چابهار، فصل بهار پاییز و زمستان است. شرایط آب و هوایی چابهار در این فصل ها مناسب تر است. فصل تابستان در چابهار بسیار گرم و مرطوب است و ممکن است این شرایط هوایی شما را آزار دهد.