تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور چابهار هتل سپیده

35% تخفیف
تور چابهار هتل سپیده

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور چابهار هتل سپیده

تور چابهار هتل سپیده یکی از تورهای پرفروش و پرطرفدار است، چون از نظر قیمت برای سفرهای گروهی و خانوادگی ارزان تر تمام می شود. اگر تور چابهار را در کنار تور کیش و تور قشم در برنامه سفر خود دارید، می توانید در تمام فصل های سال برای رزرو تور اقدام کنید؛ اما سفر به چابهار در فصل‌ های پاییز و زمستان پیشنهاد می شود. شرایط آب و هوایی در این ایام خنک تر است.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید نوروز را در چابهار سپری کنید و از جشنواره های خرید و تخفیف های خوب بهره ببرید، تور چابهار هتل سپیده را باید زودتر در ماه اسفند رزرو کنید؛ چون ظرفیت تورها برای سفرهای نوروزی کامل می شود.

روش سفر کردن به چابهار به سلیقه خود شما بستگی دارد. می توانید تور چابهار هتل سپیده را به‌ صورت تور ‌هوایی رزرو کنید یا تور زمینی چابهار را انتخاب نمایید. قیمت تور هوایی چابهار در ایام مختلف سال، متفاوت است. تور زمینی چابهار، ارزان تر است.

خدماتی که تینا سفر برای تورهای چابهار  ارائه می دهد یکسان است. خرید بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل سپیده در چابهار، ترانسفر رفت و برگشت، گشت و گذار در چابهار، برنامه‌ریزی برای معرفی مراکز خرید یا جشنواره ها  از جمله خدمات تیناسفر برای تور چابهار هتل سپیده هستند.

انواع تور چابهار هتل سپیده

در قسمت مقدمه به دو روش سفر به چابهار از طریق تور هوایی چابهار و تور زمینی چابهار اشاره کردیم. انواع تور چابهار هتل سپیده از دیدگاه های مختلف به دسته بندی های دیگری هم تقسیم بندی می شوند. مثلاً شاید نامی از تور ارزان چابهار هم شنیده باشید. هتل سپیده چابهار، هتل دو ستاره ارزان قیمت است. باز هم اگر در ایام خلوت سال سفر کنید، قیمت اقامت در این هتل چابهار بسیار کاهش خواهد داشت.

تورهای لحظه آخری چابهار و اقامت در هتل سپیده نیز از طریق مجموعه مسافرتی تیناسفر ارائه می شود. برای اینکه از قیمت تور چابهار هتل سپیده به صورت تور لحظه آخری اطلاع پیدا کنید، با این مجموعه تماس بگیرید.

امکانات هتل سپیده چابهار چیست؟

اگرمی خواهید تور چابهار هتل سپیده را انتخاب کنید، قطعاً کنجکاو هستید که بدانید امکانات این هتل دو ستاره چیست.

هتل سپیده چابهار، یک هتل دو ستاره مجهز است که در سال ۷۶ آغاز به کار کرده؛ دو طبقه دارد و تعداد ۵۰ اتاق با امکانات کامل را برای پذیرایی از مسافران ارائه می دهد. هتل سپیده در چابهار به ساحل دریای عمان نزدیک است. پس اگر این هتل را رزرو کردید، با قیمتی مقرون به صرفه به بهترین جاهای دیدنی این شهر بندری دسترسی خواهید داشت.

با رزرو تور چابهار هتل سپیده می توانید از خدمات هتل شامل کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق چمدان ها، اینترنت رایگان در هتل، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات گردشگری بهره مند شوید. این هتل چابهار، یک رستوران اختصاصی دارد که بهترین غذاهای ایرانی و محلی جنوب ایران را با کیفیت بالا را فراهم می کند.

با رزرو تور چابهار هتل سپیده، بهترین لحظات را در این جاذبه گردشگری جنوب کشور سپری خواهید کرد. تیناسفر، مجری تورهای گردشگری و ایرانگردی، انواع تور چابهار، تور کیش و تور قشم را برای ایام نوروز ترتیب داده است. کافیست با کارشناسان تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

سوالات متداول درباره “تور چابهار هتل سپیده”:

1-بهترین زمان رزرو تور چابهار چه موقع است؟

بهتر است در فصل بهار، پاییز یا زمستان، تور چابهار را رزرو کنید. چابهار در فصل تابستان، بسیار گرم، مرطوب و شرجی است.

2-قیمت رزرو اتاق در هتل سپیده چابهار چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق در هتل سپیده چابهار بسته به زمان رزرو تور، مدت زمان اقامت در هتل و تعداد همراهان می تواند متغیر باشد. قیمت‌های جدید را از تیناسفر استعلام بگیرید.

3-خدمات تینا سفر برای تور چابهار چیست؟

خرید بلیط رفت و برگشت- ترانسفر رفت و برگشت- بیمه مسافرتی- گردشگری در شهر- رزرو هتل سپیده در چابهار