تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور چابهار هتل آذین

40% تخفیف
تور چابهار هتل آذین

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور چابهار هتل آذین

تور چابهار هتل آذین یکی از آن دسته تورهای مسافرتی است که اگر در زمان مناسب رزرو کنید، لحظات لذت بخشی را در چابهار سپری خواهید کرد. تماشای زیباترین جاهای این بندر در جنوب کشور و اقامت در هتل آذین چابهار می ‌تواند به تقویت روحیه شما کمک کند و انرژی بیشتری را برای ادامه کسب و کار و زندگی خود به دست بیاورید. بندر چابهار یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی در جنوب کشور است. در کنار تور کیش و تور قشم می‌توانید به تور چابهار هم فکر کنید.

هتل آذین چابهار یک هتل 3 ستاره تازه تاسیس و به روز است. در این هتل، استانداردهای هتلداری به بهترین شکل اجرا می شود تا مسافران تور چابهار از تمام لحظات خود لذت ببرند. این هتل در اسکله شهید بهشتی ساخته شده و دارای 2 طبقه و 22 اتاق است. قیمت اقامت در این هتل در ایام مختلف سال بسیار متفاوت است. اگر با تور چابهار هتل آذین به اینجا سفر کنید، قیمت ها برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سفر کردن با تور چابهار هتل آذین، مزایای زیادی برای شما دارد.  شما می توانید در زمان دلخواه خود از شهر محل زندگیتان این تورها را رزرو کنید. تور چابهار از اصفهان، تور چابهار از تهران، تور چابهار از شیراز یا بندرعباس و … با بهترین خدمات و قیمت در دسترس هستند. کافیست با تینا سفر تماس بگیرید تا برنامه های برگزاری انواع تور چابهار را به اطلاع شما برسانند.

انواع تور چابهار هتل آذین چگونه است؟

چابهار، بندری زیبا در نزدیک آب های دریایی جنوب ایران است. هر 4 فصل این شهر بندری، تماشایی و خوش آب و هوا است. در فصل تابستان، شرایط هوا بسیار گرم و شرجی است. انواع تور چابهار هتل آذین به صورت تورهای زمینی و تورهای هوایی برگزار می شوند. البته تورهای لحظه آخری چابهار هم هستند که بسیار پرطرفدار بوده و با قیمت کمتر همیشه ارائه می شوند.

تور چابهار هتل آذین برای فصل بهار و به ویژه ایام نوروز از پرفروش ترین تورهای این منطقه است. در کنار مراکز خرید در چابهار، حتماً تماشای جاهای دیدنی این منطقه را هم در برنامه گردشگری خود قرار دهید. روستای درک، دریاچه صورتی، ساحل صخره ای، روستای گاندو، تنها گوشه ای از دیدنی های این بندر زیبا هستند. با تور چابهار هتل آذین می توانید هر جای دیدنی چابهار را در فرصت مناسب تماشا کنید.

قیمت تور چابهار هتل آذین

قیمت تور چابهار هتل آذین به این بستگی دارد که چند نفر با شما مسافرت می کنند؛ چند را قرار است در این شهر بندری ساکن باشید و اینکه در چه فصلی از سال سفر می کنید. سفر در بهار و ایام شلوغ سال، قیمت های بیشتری به شما تحمیل می کند. تورهای چابهار در پاییز و اواخر زمستان، ارزان تر هستند.

برای رزرو تور چابهار هتل آذین می توانید با تیناسفر هماهنگ کنید تا در صورت برگزاری تورهای لحظه آخری، شما را مطلع سازید. اقامت در بهترین هتل های چابهار، گردش و خرید کردن، بیمه مسافرتی و هزار و یک برنامه تفریحی دیگر را می توانید با این آژانس مسافرتی تجربه کنید.

 

سوالات متداول درباره ” تور چابهار هتل آذین”:

1-قیمت تور چابهار هتل آذین چقدر است؟

قیمت تور چابهار هتل آذین به این بستگی دارد که چند نفر با شما مسافرت می کنند؛ چند را قرار است در این شهر بندری ساکن باشید و اینکه در چه فصلی از سال سفر می کنید. قیمت های دقیق تر را از تیناسفر سوال کنید.

2-بهترین زمان سفر به چابهار چه موقع است؟

فصل بهار، پاییز و زمستان برای سفر به چابهار مناسب تر است.

3-هتل آذین چابهار به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

قلعه پرتغالی ها- مسجد جامع تیس