تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل پارک سعدی

35% تخفیف
تور شیراز هتل پارک سعدی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل پارک سعدی

تور شیراز هتل پارک سعدی یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که می توانید در فصل دلخواه خود برای سفر به این شهر توریستی انتخاب کنید. هتل پارک سعدی یکی از بهترین هتل های شیراز است و با رتبه 4 ستاره، از سال 1341 تا کنون توانسته از تمام مسافران تور شیراز به خوبی پذیرایی کند. این هتل 4 ستاره در یک فضای وسیع و ویلایی ساخته شده است، 2 طبقه دارد و تعداد 53 اتاق را برای ارائه کامل خدمات اقامتی به مهمانان فرآهم ساخته است.

با رزرو تور شیراز هتل پارک سعدی به برخی از جاهای دیدنی شهر نزدیک هستید و می توانید با پیاده روی در خیابان های اطراف از مراکز خرید و فروشگاه ها هم دیدن کنید. هتل پارک سعدی در نزدیکی آرامگاه حافظ و درست مقابل باغ جهان نما قرار گرفته است. به همین دلیل اقامت در این هتل از سوی اکثر خانواده ها با استقبال بسیار خوبی مواجه می شود.

اگر تور شیراز هتل پارک سعدی را در بهار و یا تعطیلات نوروزی رزرو کنید و در این هتل 4 ستاره در شیراز اقامت داشته باشید، می توانید از آب و هوای خوش در محوطه اطراف هتل نهایت لذت را ببرید.

در ایام مختلف در طول سال می توانید تور شیراز هتل پارک سعدی را رزرو کنید و از تمام مکان های دیدنی و آثار تاریخی و مراکز خرید و همچنین بازارهای معروف شیراز دیدن کنید. این هتل به موزه هفت تنان و آرامگاه شاه شجاع هم نزدیک است. اگر به هتل های شیراز با قیمت های مناسب برای سفرهای گروهی نیاز دارید، اقامت در هتل پارک سعدی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. کافی است برنامه سفر خود را معین کرده و برای رزرو تورهای مسافرتی با تیناسفر تماس بگیرید.

انواع تور شیراز هتل پارک سعدی

انواع تور شیراز هتل پارک سعدی به دو صورت تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس برگزار می شود. قیمت تورهای هوایی و زمینی در فصل های مختلف، متفاوت است. سفر به شیراز در بهار و یا تعطیلات تابستانی، گران تر است چون هم قیمت بلیط افزایش دارد و هم هتل های شیراز برای اقامت گران تر هستند.

تور شیراز هتل پارک سعدی، زمینی و هوایی در فصل های خلوت سال ارزان است. این قیمت ها شامل تورها برای سفرهای اتوبوس و قطار هم می باشد. برای اینکه بتوانید تور شیراز را در زمان مورد نظرتان رزرو کنید، باید بدانید که چند نفر همراهتان هستند، چطور سفر می کنید و چند روز را می خواهید در شیراز اقامت داشته باشید.

یکی از محبوب ترین انواع تور شیراز هتل پارک سعدی، تورهای نوروزی است. بسیاری علاقه دارند که زیبایی های شیراز را در تعطیلات نوروز از نزدیک تماشا کنند. اقامت در این هتل 4 ستاره با امکانات کامل می تواند این فرصت را فرآهم سازد. برای رزرو تور شیراز هتل پارک سعدی ویژه نوروز باید در ماه اسفند برای این کار اقدام کنید، چون ظرفیت تورها سریع تر کامل می شود.

برای دریافت قیمت تور شیراز، اقامت در هتل های شیراز و یا اطلاع از شرایط برگزاری تورها در ایام مختلف سال با تینا سفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل پارک سعدی”:

1- هتل پارک سعدی به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

آرامگاه حافظ- باغ جهان نما- آرامگاه شاه شجاع

2-قیمت تور شیراز برای نوروز چقدر است؟

قیمت تورهای نوروزی با توجه به روش سفر کردن شما و اقامت در یکی از هتل های شیراز متفاوت است. قیمت های دقیق را از تیناسفر سوال کنید.

3-خدمات تیناسفر برای تورهای شیراز چیست؟

خرید بلیط رفت و برگشت- بیمه مسافرتی- رزرو هتل های شیراز