تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل پارسیان

20% تخفیف
تور شیراز هتل پارسیان

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل پارسیان

تور شیراز هتل پارسیان برای سفرهای ارزان به این شهر زیبا و توریستی پیشنهاد می شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تور شیراز را به همراه دوستان و آشنایانتان تجربه کنید، و البته قیمت هتل های شیراز برایتان مهم است، تور شیراز و اقامت در هتل پارسیان را به شما پیشنهاد می دهیم. این هتل 3 ستاره در شیراز، در خیابان زند، خیابان رودکی واقع شده است. هتل پارسیان، یک هتل تقریباً قدیمی است، 5 طبقه دارد و تعداد 62 طبقه را با امکانات کامل برای مسافران تور شیراز فرآهم می سازد.

با رزرو تور شیراز هتل پارسیان، به مهم ترین مراکز خرید و جاهای دیدنی شیراز نزدیک هستید. این هتل در فاصله حدود 1 کیلومتری از ارگ کریمخانی، بازار وکیل و حمام وکیل قرار گرفته است. با اقامت در این هتل 3 ستاره در شیراز می توانید در خیابان های اطراف به گشت و گذار بپردازید و سوغات معروف را بخرید. تور شیراز هتل پارسیان، بهترین فرصت است تا چند روزی را از شلوغی های شهر خود دور باشید.

انواع تور شیراز هتل پارسیان

بهترین لحظات سفر به شیراز را می توانید در ایام بهار و نوروز تجربه کنید. انواع تور شیراز هتل پارسیان از شهرهای مختلف برگزاری می شود. تورهای هوایی شیراز و تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس، برای سفر کردن در دسترس قرار دارند. با توجه به سلیقه خود و بودجه مالی که در نظر گرفته اید می توانید تور شیراز هتل پارسیان را به صورت هوایی یا زمینی انتخاب کنید.

تور شیراز هتل پارسیان برای سایر شهروندان در شهرهای دیگر هم در دسترس است. قیمت این تورها با توجه به فاصله شهر مبدأ و شیراز تعریف می شود. اگر به این هتل شیراز علاقه مند هستید و می خواهید تورهای نوروزی شیراز یا تورهای لحظه آخری شیراز را از شهر خودتان رزرو کنید، با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید.

قیمت تور شیراز هتل پارسیان

قیمت انواع تور شیراز هتل پارسیان به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت تورهای هوایی، گران تر از تورهای زمینی است. همچنین زمان رزرو تور هم می تواند در قیمت ها تاثیر زیادی داشته باشد. تورهای نوروزی و تورهای تعطیلات تابستانی برای سفر به شیراز، قیمت بالاتری دارند. اگر می خواهید تور شیراز هتل پارسیان را برای عید نوروز رزرو کنید، باید چند هفته زودتر در ماه اسفند این کار را انجام دهید.

برخی از مسافران تور شیراز هتل پارسیان، فقط به تور ارزان شیراز فکر می کنند؛ بنابراین به این دسته از افراد پیشنهاد می دهیم فصل های خلوت سال، یعنی پاییز و زمستان به شیراز سفر کنند. قیمت تور شیراز و قیمت هتل های شیراز، از جمله هتل پارسیان شیراز در این ایام ارزان تر است. تورهای لحظه آخری شیراز هم به نسبت در همین فصل ها برگزار می شوند.

برای استعلام قیمت تور شیراز هتل پارسیان، رزرو بهترین هتل ها در شیراز، اطلاع از زمان ثبت نام برای تورهای نوروزی و …، می توانید با آژانس مسافرتی تینا سفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی تماس بگیرید. خدمات کامل برای سفر به شیراز به شما داده می شود.

سوالات متداول درباره ” تور شیراز هتل پارسیان”:

1-بهترین زمان سفر به شیراز چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به شیراز، فصل بهار است. شرایط آب و هوایی بسیار مطبوع بوده و شیراز، زیبایی های بی نظیری را به نمایش می گذارد.

2-انواع تور شیراز چگونه برگزار می شوند؟

تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس- تور هوایی شیراز- تور نوروزی شیراز- تور ارزان شیراز- تورهای لوکس شیراز- تور شیراز لحظه آخری

3-چطور هتل پارسیان در شیراز را برای اقامت خود رزرو کنیم؟

برای استعلام قیمت تور شیراز، رزرو بهترین هتل ها در شیراز، اطلاع از زمان ثبت نام برای تورهای نوروزی و …، می توانید با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید.