تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل پارسه

20% تخفیف
تور شیراز هتل پارسه

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل پارسه

تور شیراز هتل پارسه از تمام شهرهای ایران برگزار می‌شود و اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای شما فراهم می‌کند. هتل پارسه در شیراز، یک هتل چهار ستاره است که در خیابان زند واقع شده که در پشت ارگ کریمخانی خیابان ۲۲ بهمن می توانید آن را پیدا کنید.

هتل پارسه در شیراز پنج طبقه دارد و تعداد ۷۲ اتاق را برای پذیرایی از مسافران تور‌ شیراز آماده کرده است. این هتل ۴ ستاره از سال ۸۳ تا به امروز در حال فعالیت می باشد. برای انواع تور شیراز می‌توانید این هتل شیراز را برای اقامت تان انتخاب کنید. مهم ترین مزیت رزرو تور شیراز هتل پارسه، نزدیک بودن به جاهای دیدنی شهر از جمله حرم شاهچراغ، باغ ارم، بازار وکیل و حمام وکیل است. همچنین فاصله نزدیکی تا ارگ کریمخانی دارید. می توانید قیمت تور شیراز و رزرو اتاق در هتل پارسه را از کارشناسان تینا سفر استعلام بگیرید.

قیمت تور شیراز هتل پارسه چقدر است؟

قیمت تور شیراز هتل پارسه با توجه به زمان سفر شما متغیر است. سفر به شیراز در فصل های شلوغ سال، گران تر است. اگر می خواهید تور شیراز برایتان ارزان تر تمام شود، کافیست ایام خلوت سال را برای این کار انتخاب کنید. سفرهای نوروزی شیراز و یا تور شیراز هتل پارسه در فصل بهار و اوایل تابستان، از گران ترین تورهای این شهر زیبا هستند. قیمت هتل های شیراز در این فصل، بیشتر افزایش دارد و قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس هم گران می شود.

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت تور شیراز هتل پارسه، روش سفر کردن شما است. تورهای هوایی، قیمت بیشتری دارند. تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس، ارزان تر تمام می شود. انتخاب بین تور زمینی و تور هوایی شیراز به بودجه مالی مسافران بستگی دارد.

خدماتی که در تور شیراز هتل پارسه برای سفرهای هوایی و زمینی ارائه می شوند، هیچ تفاوتی با هم ندارند. می توانید با اطمینان خاطر، در تورهای شیرازگردی شرکت کنید. تیناسفر، برنامه ریزی کاملی را در این باره ارائه می دهد.

انواع تور شیراز هتل پارسه از شهرهای مختلف

ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید می توانید تور شیراز هتل پارسه را رزرو کنید. قیمت این تورها با توجه به مسافت شهر مبدأ مسافر تا شهر شیراز تعیین می شود. تور شیراز از یزد، تور شیراز از اصفهان، تور شیراز از کرمان، تور شیراز از تهران، تور شیراز از مشهد، تور شیراز از کرمانشاه، برخی از متداول ترین تورهای مسافرتی از شهرهای دیگر هستند.

خدمات تینا سفر برای انواع تور شیراز هتل پارسه، در روش های هوایی و زمینی، یا تورها از شهرهای دیگر یکسان است. می توانید به آسانی و با تماس تلفنی، قیمت ها و شرایط رزرو تور شیراز را از این کارشناسان استعلام بگیرید. رزرو بهترین هتل های شیراز، خرید بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت و گذار در شهر، مهم ترین خدماتی هستند که با رزرو تور شیراز هتل پارسه دریافت می کنید.

شیراز، شهر زیبا و منحصر به فردی است. کافیست یک بار به این شهر سفر کنید و مجذوب و دلبسته آن شوید!

سوالات متداول درباره ” تور شیراز هتل پارسه”:

1-تور شیراز از کدام شهرها برگزار می شود؟

ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید می توانید تور شیراز هتل پارسه را رزرو کنید. تور شیراز از یزد، تور شیراز از اصفهان، تور شیراز از کرمان، تور شیراز از تهران، تور شیراز از مشهد، تور شیراز از کرمانشاه، برخی از متداول ترین تورهای مسافرتی از شهرهای دیگر هستند.

2-چطور تور هوایی شیراز را برای سفرهای نوروزی رزرو کنیم؟

می توانید به آسانی و با تماس تلفنی، قیمت ها و شرایط رزرو تور شیراز را از این کارشناسان استعلام بگیرید.

3-هتل پارسه در شیراز به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

حرم شاهچراغ- باغ ارم- بازار وکیل و حمام وکیل- ارگ کریمخانی