تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل وکیل

45% تخفیف
تور شیراز هتل وکیل

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل وکیل

تور شیراز هتل وکیل را می توانید به صورت تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز در تمام فصل های سال رزرو کنید. اقامت در این هتل 3 ستاره شیراز برای خانواده ها و کسانی که گروهی سفر می کنند، بسیار مقرون به صرفه تمام می شود. تور شیراز، بهترین فرصت است تا بتوانید لحظاتی را در کنار زیبایی های طبیعت و آثار تاریخی این شهر سپری کنید.

اگر بهار را برای سفر به شیراز در نظر بگیرید، بوی عطر بهار نارنج که در خیابان ها و کوچه های شهر پیچیده است، شما را مسحور خود می کند. همین حالا برنامه سفر خود به شیراز را ترتیب دهید و بهترین لحظات را در شیراز داشته باشید.

انواع تور شیراز هتل وکیل از شهرهای مختف ایران برگزار می شود. تور شیراز از اصفهان، تور شیراز از تهران، تور شیراز از اهواز، تور شیراز از تبریز، تور شیراز از یزد، تور شیراز از مشهد، تور شیراز از کرمان، تور شیراز از همدان و …، جزو نمونه هایی از این تورهای مسافرتی هستند. برای رزرو تور شیراز هتل وکیل می توانید با کارشناسان آژانس تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را به شما بدهند.

قیمت تور شیراز هتل وکیل

اگر درباره قیمت تور شیراز هتل وکیل بپرسید، به شما می گوییم قیمت تور شیراز، قیمت هتل های شیراز و به طور کلی هزینه ها سفر، به عواملی متعددی بستگی دارد. اگر هتل وکیل شیراز را برای اقامت خود انتخاب کنید، قیمت رزرو اتاق به تعداد همراهانتان بستگی دارد. هر چه افراد بیشتری با شما سفر کنند، باید اتاق بزرگ تری را در هتل رزرو کنید و این یعنی باید هزینه بیشتری برای هر شب اقامت بپردازید.

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر روی تور شیراز هتل وکیل، زمان سفر شما است. قیمت تورهای نوروزی شیراز، تورهای بهار و تورهای ویژه، گران تر از این تورها در سایر ایام سال است. اگر تور ارزان شیراز را می خواهید، باید در ماه های فصل پاییز یا زمستان این تورهای مسافرتی را رزرو کنید. قیمت هتل های شیراز در فصل های خلوت سال، ارزان تر است.

قیمت تور شیراز هتل وکیل به نحوه سفر کردن شما هم بستگی دارد. قیمت تورهای هوایی گران تر است. در تور زمینی شیراز، می توانید با اتوبوس و یا قطار سفر کنید. قیمت تور شیراز زمینی با اتوبوس، ارزان تر از تور زمینی شیراز با قطار است. جدیدترین قیمت ها را از تیناسفر استعلام بگیرید.

چطور تور شیراز هتل وکیل را رزرو کنیم؟

اگر به رزرو تور شیراز هتل وکیل و برنامه ریزی برای یک تعطیلات خاطره انگیز فکر می کنید، می توانید با تیناسفر تماس بگیرید. هتل وکیل در شیراز، یک هتل تازه تاسیس است و از سال 97، کار خود را آغاز نموده است. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر قرار دارد.

با تور شیراز هتل وکیل می توانید به مکان های مهمی از جمله بازار وکیل، حمام وکیل، باغ نارنجستان قوام و …، دسترسی داشته باشید. از آنجایی که قیمت های تورهای شیراز و همچنین هتل های شیراز در هر فصل، متغیر است، پیشنهاد می کنیم با تیناسفر تماس گرفته و شرایط انواع تورهای شیراز را سوال کنید.

سوالات متداول درباره ” تور شیراز هتل وکیل”:

1-هتل وکیل شیراز کجاست؟

هتل وکیل در شیراز را می توانید در آدرس خیابان لطف علی خان زند، حد فاصل چهارراه مشیر و پیروزی، ابتدای کوچه 59 پیدا کنید. این هتل 3 ستاره، امکانات کاملی را برای پذیرایی از مسافران فرآهم کرده است.

2-هتل وکیل در شیراز به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

حمام وکیل- بازار مسگرها- بازار وکیل- مسجد وکیل- حرم شاهچراغ- مسجد نصیرالملک- باغ نارنجستان

3-انواع تور شیراز به چه صورت برگزار می شود؟

تورهای هوایی شیراز- تور زمینی با قطار- تور زمینی با اتوبوس- تور نوروزی شیراز- تورهای لحظه آخری