تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل شیرازیس

30% تخفیف
تور شیراز هتل شیرازیس

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل شیرازیس

تور شیراز هتل شیرازیس یک تور مناسب برای کسانی است که به سفرهای ارزان‌ شیراز فکر می کنند. اگر شما هم می خواهید بودجه بیشتری را در سفر به خرید کردن اختصاص دهید، اقامت در هتل شیرازیس، یک هتل سه ستاره و مجهز را به شما پیشنهاد می دهیم.

این هتل ۳ ستاره در بلوار زند، خیابان سعدی، خیابان مکتبی واقع شده است و بهترین موقعیت است تا به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر نزدیک باشید. با رزرو تور شیراز و اقامت در هتل شیرازیس در شیراز به آرامگاه حافظ و سعدی نزدیک هستید و فاصله کمی تا حرم مطهر شاهچراغ، حمام وکیل و مسجد نصیرالملک دارید.

تور شیراز هتل شیرازیس از نظر قیمت در تمام فصل های سال مقرون به صرفه است. تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس از شهرهای مختلف برگزار می‌شود. هر کدام از تورهای مسافرتی شیراز که با سلیقه و بودجه مالی شما سازگارتر است را انتخاب کنید و برای گشت و گذار در شهر رهسپار شوید. هتل شیرازیس یکی از بهترین هتل های شیراز است و از سال ۹۸ تاکنون توانسته از مسافران تور شیراز به بهترین شکل پذیرایی کنند.

تور شیراز هتل شیرازیس را می توانید به صورت تورهای لحظه آخری و تورهای ارزان شیراز در فصل‌های پاییز یا زمستان رزرو کنید. قیمت اقامت در هتل شیرازیس شیراز در فصل های بهار و اوایل تابستان، گران تر است. تورهای نوروزی شیراز قیمت بیشتری دارند، بنابراین برای رزرو این تورهای مسافرتی حتماً در ماه اسفند با تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

بهترین زمان سفر به شیراز چه موقع است؟

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که بهترین زمان رزرو تور شیراز هتل شیرازیس چه موقع از سال است؛ در واقع باید گفت انتخاب زمان سفر به شیراز به برنامه کاری و سبک زندگی مسافران بستگی دارد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در بهار به شیراز سفر کنید و از زیبایی های طبیعت لذت ببرید، تورهای نوروزی شیراز فرصت خوبی هستند. گشت و گذار در شیراز و تماشای زیباترین باغ های این شهر در فصل بهار و تابستان حال و هوای خاص خودش را دارد. هتل شیرازیس در شیراز در فصل های شلوغ سال گرانتر است.

در این میان برخی ترجیح می دهند تور شیراز هتل شیرازیس را با قیمت ارزان‌تر رزرو کنند که در اینصورت پاییز و زمستان، بهترین زمان برای سفر به این شهر گردشگری است. قیمت هتل های شیراز در این دو فصل سال ارزان تر است. هتل شیرازیس هم یک هتل سه ستاره با قیمت مناسب به شمار می‌رود. در بهترین اتاق های هتل می توانید با کمتر از یک میلیون تومان اقامت داشته باشید. قیمت های دقیق انواع تور شیراز هتل شیرازیس را در زمان سفر خود از تینا سفر استعلام بگیرید.

خدمات تیناسفر برای تور شیراز هتل شیرازیس در تورهای هوایی شیراز و تور زمینی شیراز یکسان ارائه می شود. خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس، بیمه مسافرتی و رزرو هتل شیرازیس در شیراز با امکانات کامل در نظر گرفته شده است. این هتل ۳ ستاره به مهمترین جاهای دیدنی شهر نزدیک است. هتل شیرازیس، ۶ طبقه دارد و هر اتاق وسایل و لوازم رفاهی و اقامتی را برای شما فراهم نموده است. با اطمینان خاطر تور شیراز هتل شیرازیس را رزرو کنید و از لحظات سفر خود لذت ببرید.

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل شیرازیس”:

1-هتل شیرازیس در شیراز به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

آرامگاه حافظ و سعدی- ارگ کریمخان- بازار وکیل- حمام وکیل- خیابان لطفعلی خان زند- بازار مسگرها- مدرسه خان

2-تور شیراز از کدام شهرها برگزار می شود؟

تور شیراز از شهرهای مختلف برگزار می شود. کافیست زمان سفر خود به شیراز را مشخص کنید و با تیناسفر تماس بگیرید.

3-انواع تور شیراز به چه روش هایی برگزار می شود؟

تور هوایی شیراز- تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس- تور لحظه آخری شیراز- تور نوروزی شیراز