تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل شمس

30% تخفیف
تور شیراز هتل شمس

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل شمس

تور شیراز هتل شمس یکی از انواع تورهای مسافرتی است که برای سفرهای گروهی و خانوادگی پیشنهاد می شود. هتل آپارتمان شمس، یک هتل دو ستاره است که با امکانات کامل از تمام مهمانان و مسافران تور ‌شیراز پذیرایی می‌کند. این هتل آپارتمان، 8 طبقه دارد و تعداد ۴۵ اتاق را با امکانات کامل ارائه می دهد.

می توانید انواع تور شیراز هتل شمس را برای ایام سفر خود انتخاب کنید. قیمت رزرو اتاق در این هتل آپارتمان دو ستاره مناسب است و با هر بودجه مالی برای شما بهترین اتاق وجود دارد.

تور شیراز هتل شمس، بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند در نزدیکی جاهای دیدنی شیراز اقامت داشته باشند. هتل شمس در شیراز به حمام وکیل، بازار وکیل، دروازه قران و بازار زرگرها نزدیک است. این هتل آپارتمان در دروازه اصفهان، ابتدای خیابان حافظ واقع شده و در سال ۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده است. همچنین این هتل دو ستاره فاصله نزدیکی تا ارگ ‌کریمخانی دارد و می توانید به مراکز خرید در خیابان رودکی، خیابان فردوسی و خیابان لطفعلی خان زند دسترسی داشته باشید.

اگر تور شیراز هتل شمس را رزرو کنید، قیمت رزرو تور برای شما ارزان تر می شود و می توانید بودجه بیشتری را برای تفریح و گردش در شهر و خرید کردن اختصاص دهید. امکانات کامل در تمام اتاق ‌های این هتل آپارتمان وجود دارد. از مهم‌ترین امکانات هتل، رستوران و پارکینگ اختصاصی است که بهترین خدمات را برای مهمانان فراهم نموده است. از دیگر امکانات هتل آپارتمان شمس شیراز می‌توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، تاکسی‌سرویس و ترانسفر رفت و برگشت اشاره کرد.

انواع تور شیراز هتل شمس

انواع تور شیراز هتل شمس را می توانیم بر اساس قیمت زمان برگزاری و نحوه سفر کردن به دسته های مختلف طبقه بندی کنیم. در ابتدا باید بگوییم که تور شیراز است تمام شهرهای ایران برگزار می‌شود. اگر می خواهید تعطیلات خود را در شیراز سپری کنید، ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید، امکان رزرو تور شیراز وجود دارد.

همچنین علاوه بر هتل شمس می توانید سایر هتل های شیراز را برای اقامت انتخاب کنید. کافیست برای رزرو تور و هتل در شیراز با کارشناسان تورهای ایرانگردی در تیناسفر تماس بگیرید.

انواع تور شیراز هتل شمس از نظر روش سفر کردن به دو دسته تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس تقسیم بندی می شود. از نظر زمان برگزاری می توانید تورهای مسافرتی را به تورهای لحظه آخری شیراز، تور نوروزی شیراز دسته ‌بندی کرد. از نظر قیمت هم تورهای شیراز شامل تور ارزان شیراز و تورهای لوکس شیراز می باشد.

تور شیراز هتل شمس جزو تورهای ارزان شیراز محسوب می شود. خدماتی که در تورهای هوایی و تورهای زمینی شیراز ارائه می گردد هیچ تفاوتی با هم ندارند. شما می توانید با تینا سفر تماس بگیرید و تور شیراز و هتل مورد نظر خود را به صورت تلفنی رزرو کنید.

قیمت تور شیراز هتل شمس به این بستگی دارد که چه موقع از سال را سفر می کنید و چه تعداد همراهان با شما هستند. قیمت هتل شمس در شیراز در ایام نوروز و فصل شلوغی یعنی تابستان و اوایل پاییز، گران تر است. تورهای لحظه آخری شیراز، قیمت ارزان تری دارند. برای استعلام دقیق قیمت ها با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل شمس”:

1-هتل شمس شیراز به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

حمام وکیل- بازار وکیل- ارگ کریمخان- دروازه اصفهان- دروازه قران- پارک آزادی- بازار مسگرها- باغ جهان نما- مدرسه خان- آرامگاه حافظ- حرم شاهچراغ- موزه پارس- موزه هفت تنان- آرامگاه شاه شجاع

2-چطور می توانیم تور شیراز را برای نوروز رزرو کنیم؟

امکان رزرو تور شیراز نوروز از طریق آژانس تیناسفر وجود دارد. اگر می خواهید در بهترین هتل های شیراز اقامت کنید، باید در ماه اسفند برای این کار اقدام نمایید. ظرفیت تورهای نوروزی شیراز سریع‌تر تکمیل می‌شود.

3-تفاوت خدمات در تور هوایی و تور زمینی شیراز چگونه است؟

خدماتی که تیناسفر برای تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز ارائه می‌دهد هیچ تفاوتی با هم ندارند. خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار یا اتوبوس، بیمه مسافرتی و رزرو هتل های شیراز از جمله این خدمات هستند.