تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل سنتی نیایش

40% تخفیف
تور شیراز هتل سنتی نیایش

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل سنتی نیایش

تور شیراز هتل سنتی نیایش یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که با قیمتی ارزان و بسیار مناسب می توانید انتخاب کنید. اقامت در هتل سنتی نیایش در شیراز که یک هتل سه ستاره و بسیار زیبا است، لحظات خاطره انگیز را برای شما  فراهم می کند. هتل سنتی نیایش به صورت یک عمارت تاریخی ساخته شده و در واقع جذابیت اقامت در هتل های شیراز را دو چندان کرده است. هتل سنتی نیایش از سال ۸۸ آغاز به کار کرده و توانسته در این مدت از بسیاری از مسافران تور شیراز به خوبی پذیرایی کند.

هتل سنتی نیایش در شیراز دو طبقه دارد و تعداد ۷۷ اتاق کامل و مجهز را ارائه می دهد. از مهمترین امتیازاتی که با تور شیراز هتل سنتی نیایش به دست می آورید، نزدیک بودن به بسیاری از جاهای دیدنی شیراز است. این هتل سنتی در سه راه نمازی شیراز به سمت شاهچراغ قرار گرفته است. موزه های معروف شیراز، چندین کلیسا و مسجد در نزدیکی هتل سنتی نیایش قرار دارند.

انواع تور شیراز هتل سنتی نیایش برای علاقمندان برگزار می شود. تورهای مسافرتی شیراز از شهرهای مختلف وجود دارد. اگر ساکن اصفهان، تهران، اهواز، مشهد، تبریز، یزد، کرمان و بندرعباس هستید و می خواهید به شیراز سفر کنید، می توانید تورهای هوایی شیراز و تورهای زمینی شیراز را در موقع مناسب رزرو کنید.

قیمت تور شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در قسمت بعدی به آنها می پردازیم.

قیمت تور شیراز هتل سنتی نیایش

اگر بخواهیم یکی از ارزانترین تورهای شیراز را معرفی کنیم، بی شک، تور شیراز هتل سنتی نیایش در اولویت قرار می‌گیرد. اقامت در این هتل با قیمت ارزان کمتر از یک میلیون تومان امکان پذیر است. حتی اگر در فصل‌ های شلوغ سال سفر کنید بازهم اقامت در این هتل مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت تور شیراز هتل سنتی نیایش بر اساس زمان سفر شما می تواند متفاوت باشد. در ایام خلوت سال که قیمت هتل ها ارزان تر است، با کمتر از ۵۰۰ هزار تومان هم در اتاق ‌های مجهز این مطلب می توانید اقامت داشته باشید. سفرهای نوروزی به شیراز قیمت بیشتری دارند. در همین راستا قیمت رزرو اتاق در هتل سنتی نیایش، چند درصدی افزایش دارد. برای تور ارزان شیراز پیشنهاد می کنیم هتل سنتی نیایش را در کنار هتل های سه ستاره شیراز بررسی کنید. این هتل به مهمترین جاهای دیدنی شهر نزدیک است.

با رزرو تور شیراز هتل سنتی نیایش دسترسی آسان به حرم مطهر شاهچراغ دارید و همچنین فاصله هتل تا حمام وکیل، بازار مسگرها و چندین امامزاده در شیراز حدود ۱ تا ۲ کیلومتر است. از خدمات تاکسی سرویس هتل می توانید استفاده کنید و برای رسیدن به سایر جاهای دیدنی شیراز اقدام نمایید. انواع تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس با قیمت ارزان تر نسبت به تور هوایی شیراز در دسترس است.

اگر می خواهید تور شیراز هتل سنتی نیایش را برای ایام نوروز رزرو کنید، باز هم پیشنهادهای خوبی برای شما وجود دارد. کافیست چند هفته زودتر در ماه اسفند با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل سنتی نیایش”:

1-چطور می توانیم هتل سنتی نیایش را برای اقامت رزرو کنیم؟

هتل سنتی نیایش در شیراز یک هتل ۳ ستاره و بسیار زیبا است که در تمام سال می توانید برای اقامت در آن اقدام نمایید. برای رزرو هتل یا اطلاع از قیمت ها با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

2-هتل سنتی نیایش به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

حرم شاهچراغ- حمام وکیل- بازار مسگرها

3-تور شیراز از کدام شهرها برگزار می شود؟

برگزاری تور شیراز از تمام شهر ها امکان پذیر است. برای اطلاع از زمان برگزاری تور یا رزرو هتل نیایش در شیراز کافیست با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.