تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل ساسان

25% تخفیف
تور شیراز هتل ساسان

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل ساسان

تور شیراز هتل ساسان یکی از بهترین و ارزان ترین تورهای مسافرتی است و برای سفرهای گروهی و خانوادگی پیشنهاد می شود. با رزرو هتل ساسان در شیراز در یک هتل دو ستاره و مقرون به صرفه اقامت دارید، اما این هتل امکانات کاملی را برای شما فراهم می‌کند. هتل ساسان شیراز در خیابان زند، خیابان انوری قرار دارد. ساختمان هتل از نمایی زیبا و خوردار است و با بهترین خدمات هتلداری از مسافران تور شیراز پذیرایی می کند.

رزرو تور شیراز هتل ساسان فرصت خوبی است که در نزدیکی مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر اقامت داشته باشید. برای کسانی که گروهی سفر می کنند یا می خواهند روزهای بیشتری را در شیراز اقامت داشته باشند، هتل ساسان در شیراز انتخاب خوبی خواهد بود.

برای رزرو هتل ساسان در شیراز کافیست با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند. این هتل دو ستاره جزو تورهای ارزان شیراز محسوب می شود، بنابراین می‌توانید بودجه سفر را به گشت و گذار در شهر و لذت بردن از جاهای دیدنی اختصاص دهید.

قیمت تور شیراز هتل ساسان

با  رزرو تور شیراز هتل ساسان نباید نگران قیمت رزرو اتاق در هتل باشید. قیمت تورهای شیراز و اقامت در این هتل دو ستاره به عوامل مختلفی بستگی دارد. رزرو اتاق های یک تخته و دو تخته با کمتر از ۳۰۰ هزار تومان در ایام خلوت سال امکان پذیر است. حتی می توانید سوئیت های سه نفره و چهار نفره را با کمتر از یک میلیون تومان هم در این ایام رزرو کنید. جدیدترین قیمت های تور شیراز هتل ساسان را از تینا سفر استعلام بگیرید که یک مرجع تورهای شیرازگردی می باشد.

از دیگر عواملی که قیمت تور شیراز هتل ساسان را تغییر می دهد، زمان سفر شما است. قیمت تور هوایی شیراز و تور شیراز زمینی با هم متفاوت است. همچنین، قیمت هتل های شیراز در ایام شلوغ سال، گران تر است به ویژه اگر می ‌خواهید تور نوروزی شیراز را رزرو کنید حتماً در ماه اسفند این کار را انجام دهید. هتل ساسان شیراز یک هتل با کیفیت است و ظرفیت آن برای نوروز سریع ‌تر تکمیل می ‌شود.

تور شیراز هتل ساسان همراه با تیناسفر

وقتی تور شیراز هتل ساسان را رزرو کنید به مهمترین جاهای دیدنی شهر نزدیک هستید و فاصله کمی تا ارگ کریمخانی، بازار وکیل و حمام وکیل دارید. می توانید از مراکز خرید خیابان رودکی یا خیابان لطفعلی خان زند هم دیدن کنید. همچنین از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و برای تماشای مسجد وکیل، مدرسه خان، حرم شاهچراغ، مسجد جامع عتیق و مکان های دیدنی دیگر بروید.

تینا سفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی، انواع تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز را با خدمات کامل ارائه می‌دهد. رزرو هتل ساسان شیراز در انواع تور شیراز امکان‌پذیر است. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کنید و با این کارشناسان تماس بگیرید. هتل ساسان در شیراز انتخاب افرادی است که به دنبال تور ارزان شیراز هستند.

خدماتی که در تور شیراز هتل ساسان، در سفرهای هوایی و زمینی ارائه می شود هیچ تفاوتی با هم ندارند. با اطمینان خاطر به شیراز سفر کنید و لحظات خاطره انگیزی داشته باشید.

سوالات متداول درباره ” تور شیراز هتل ساسان”:

1-قیمت تور شیراز چقدر است؟

قیمت تورهای شیراز و اقامت در این هتل دو ستاره به عوامل مختلفی همچون زمان رزرو تور، مدت اقامت در هتل، تعداد همراهان شما و روش سفر کردنتان بستگی دارد.

2-هتل ساسان شیراز به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

ارگ کریمخانی، بازار وکیل و حمام وکیل، مسجد وکیل، مدرسه خان، حرم شاهچراغ، مسجد جامع عتیق

3-چطور تور شیراز و هتل ساسان را رزرو کنیم؟

تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی، انواع تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز را با خدمات کامل ارائه می‌دهد. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کنید و با این کارشناسان تماس بگیرید.