تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل زندیه

40% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل زندیه

تور شیراز هتل زندیه یکی از تورهای لوکس برای سفر به شیراز محسوب می شود. کمتر کسی است که شهرت و نام هتل زندیه شیراز را نشنیده باشد! این هتل پنج ستاره مجهز و تازه تاسیس در مجموعه زندیه ساخته شده است، در سال ۹۴ آغاز به کار کرده و در همین مدت کم توانسته اعتبار محبوبیت خاصی در بین مسافران تور ‌شیراز پیدا کند.

با اقامت در این هتل مجلل به مهمترین جاهای دیدنی شهر نزدیک هستید. هتل زندیه شیراز به بازار و حمام وکیل نزدیک است و دسترسی آسان به ارگ کریمخانی، موزه پارس و مسجد نصیرالملک را فراهم می‌کند.

اگر قیمت اقامت در هتل های شیراز برای شما چندان مهم نیست و می خواهید از آب و هوای خوب این شهر لذت ببرید، پیشنهاد می کنیم تور شیراز هتل زندیه را انتخاب کنید. قیمت تورهای شیراز برای سفرهای هوایی و سفرهای زمینی متفاوت است.

قیمت اقامت در هتل زندیه شیراز بسته به فصل ‌های شلوغ یا خلوت سال بسیار متغیر می باشد. اگر می خواهید قیمت های دقیق اقامت در این هتل ۵ ستاره را استعلام بگیرید، با آژانس مسافرتی تیناسفر، مجری تورهای داخلی تماس حاصل کنید.

انواع تور شیراز هتل زندیه

تور شیراز هتل زندیه را می توانید به صورت تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز رزرو کنید. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید، امکان رزرو تور شیراز وجود دارد. از پرفروش ترین تورهای شیراز شامل تور شیراز از اصفهان، تور شیراز از تهران، تور شیراز از مشهد، تور شیراز از اهواز و تور شیراز از بندرعباس می باشند. البته خانواده های سایر شهرها هم می توانند تور شیراز هتل زندیه را رزرو کنند.

یکی دیگر از تورهای مسافرتی شیراز از نظر زمان برگزاری، تور نوروزی شیراز است. سفر کردن به شیراز در ایام نوروز و فصل بهار، حال و هوای دیگری دارد. شیراز در بهار، تماشایی است و آب و هوای مطبوع در آنجا نظر هر رهگذر را به خود جلب می کند. می توانید تور شیراز هتل زندیه را با قیمت مناسب برای تعطیلات نوروزی رزرو کنید. چون ظرفیت این تورها سریع‌ تر تکمیل می ‌شود، برای تورهای نوروزی شیراز در ماه اسفند ماه باید اقدام کنید.

تور شیراز هتل زندیه در فصل های خلوت سال در پاییز و زمستان ارزان تر است. هم هتل شیراز، قیمت ارزان تری دارد و هم خطوط هواپیمایی، قیمت های خود را کمتر از سایر فصل های سال ارائه می دهند. قیمت خرید بلیط اتوبوس و قطار برای سفر به شیراز هم در این فصل ها ارزان تر است.

تور شیراز هتل زندیه جزو تورهای لوکس با خدمات رفاهی بسیار عالی به شمار می رود. با اطمینان خاطر می توانید بودجه خود را برای یک اقامت راحت در هتل زندیه شیراز اختصاص دهید. خدمات تینا سفر برای تورهای هوایی شیراز و تورهای زمینی شیراز یکسان است. هر زمان که تمایل داشتید برای گذراندن دو یا سه روز تعطیلات می توانید شیراز را برای مقصد سفر خود انتخاب کنید.

هرآنچه که برای اقامت خود در شیراز نیاز داشته باشید در هتل زندیه فراهم است. با رزرو تور شیراز هتل زندیه از خدماتی نظیر کافی شاپ و خشکشویی، صندوق امانات، استخر، سونا و جکوزی، خدمات تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق مخصوص چمدان ها و بسیاری امکانات دیگر بهره مند خواهید شد.

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل زندیه”:

1-هتل زندیه شیراز به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

ارگ کریمخانی- مسجد وکیل و بازار وکیل- حمام وکیل- دروازه اصفهان- بازار مسگرها- مدرسه خان- آرامگاه شاهچراغ- موزه پارس- خانه زینت الملک- باغ نارنجستان قوام

2-بهترین زمان سفر به شیراز چه موقع از سال است؟

اگر می خواهید از تمام لحظات خود در شیراز لذت ببرید و آب و هوای خوبی را تجربه کنید، بهار و اوایل تابستان تور شیراز را رزرو کنید.

3-چگونه می توانیم هتل زندیه شیراز را برای اقامت رزرو کنیم؟

برای رزرو تورهای شیراز و اقامت در هتل زندیه کافی است با تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات کامل درباره شرایط برگزاری تور و قیمت ها را به شما ارائه دهند.