تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل حافظ

30% تخفیف
تور شیراز هتل حافظ

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل حافظ

رزرو تور شیراز هتل حافظ با قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای سفرهای گروهی پیشنهاد می شود. اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا می خواهید دوستانه سفر کنید، هتل حافظ شیراز برای رزرو کردن مناسب است. این هتل دو ستاره در سال ۸۳ آغاز به کار کرده است و اتاق های آن بهترین امکانات رفاهی و اقامتی را دارند. از مهمترین امتیازات هتل حافظ شیراز می توان به نزدیک بودن آن به حرم شاهچراغ، آرامگاه سعدی و حافظ اشاره کرد.

همچنین با رزرو تور شیراز هتل حافظ می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و برای تماشای موزه هفت تنان، باغ جهان نم،ا ارگ کریم خان و سایر جاهای دیدنی  شهر یا مراکز خرید اقدام نمایید.

انواع تور شیراز هتل حافظ به صورت تور شیراز زمینی و تور هوایی شیراز برگزار می‌شوند. قیمت تورهای مسافرتی بر اساس زمان سفر شما و تعداد همراهانتان متغیر خواهد بود. قیمت هتل های شیراز در ایام شلوغ سال گرانتر است. اگر می‌خواهید سفری ارزان‌ قیمت به شیراز داشته باشید، هتل های دو ستاره و سه ستاره شیراز را پیشنهاد می دهیم. البته در این میان، هتل های ۵ ستاره شیراز هم طرفداران خاص خودشان را دارند.

امکانات هتل حافظ شیراز

هتل حافظ در شیراز، یک هتل دو ستاره است که در دو طبقه ساخته شده و تعداد ۳۴ اتاق را برای پذیرایی از مسافران آماده کرده است. با رزرو تور شیراز هتل حافظ، به رستوران و پارکینگ اختصاصی هتل دسترسی دارید؛ اینترنت رایگان در لابی هتل به شما ارائه می شود. همچنین می توانید از شبکه پخش فیلم، اینترنت در اتاق ها و سایر امکانات و لوازم و وسایل داخل اتاق استفاده کنید. اتاق مخصوص چمدان ها، کافی شاپ، چایخانه، صندوق امانات از دیگر خدمات این هتل است.

تور شیراز هتل حافظ ویژه نوروز

یکی از پرطرفدارترین تورهای نوروزی، تور شیراز است. می توانید علیرغم شلوغ بودن این ایام و بالاتر بودن قیمت ها، تور شیراز هتل حافظ را با قیمتی استثنایی از تیناسفر رزرو کنید. برگزاری تور شیراز زمینی با قطار و اتوبوس، مقرون به صرفه تر تمام می شود. اگر می خواهید سریع تر به شیراز برسید، تور شیراز هوایی را انتخاب کنید.

برای رزرو تور شیراز هتل حافظ ویژه نوروز، بهترین کار این است که در اسفندماه با کارشناسان آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند. هر چه زودتر برای تورهای نوروزی اقدام کنید به نفع خودتان است.

با شرکت در تور شیراز هتل حافظ می توانید از جاهای دیدنی شهر از جمله باغ دلگشا، باغ عفیف‌آباد، دروازه قران، مسجد جامع شیراز، حمام وکیل، شاهچراغ و بسیاری از مراکز خرید اطراف هتل دیدن کنید. تینا سفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی، تورهای شیراز را با قیمت های بسیار مناسب در تمام فصل های سال ارائه می دهد.

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل حافظ”:

1-هتل حافظ شیراز به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

حمام وکیل- بازار وکیل- مسجد وکیل- شاهچراغ- ارگ کریم خان- دروازه قران- باغ دلگشا- باغ جهان نما- موزه هفت تنان

2-بهترین زمان برای رزرو تور شیراز چه موقع است؟

بهترین زمان برای سفر به شیراز، فصل بهار و اوایل تابستان است.

3-چطور هتل حافظ شیراز را برای اقامت رزرو کنیم؟

برای رزرو تور شیراز و اقامت در هتل حافظ با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند