تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل بزرگ

35% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل بزرگ

تور شیراز هتل بزرگ از تمام شهرهای ایران برگزار می شود و یکی از تورهای لاکچری این شهر به شمار می رود. گشت و گذار در شیراز در هر فصل سال، حال و هوای خاص خودش را دارد. اگر در فصل بهار سفر کنید و بخواهید هتل بزرگ شیراز را برای اقامت خود انتخاب نمایید، قطعاً قیمت های گران تری به شما ارائه خواهد شد؛ اما اگر با تور شیراز هوایی یا تور‌ شیراز زمینی سفر کنید، تا حدی کاهش قیمت را خواهید داشت.

از پرفروش ترین تور شیراز هتل بزرگ می توان به تور شیراز از تهران و تور شیراز از اصفهان اشاره کرد. از آنجایی که اصفهان فاصله نزدیکی تا‌ شیراز دارد، قیمت تور شیراز، ارزان تر تمام می شود؛ بنابراین می توانید هتل بزرگ شیراز را برای یک اقامت خاطره انگیز رزرو کنید. عوامل مختلفی در قیمت تورهای مسافرتی شیراز دخالت دارند که در قسمت بعدی آنها را معرفی می کنیم.

قیمت تور شیراز هتل بزرگ چقدر است؟

قیمت تور شیراز هتل بزرگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. این که چه زمانی از سال سفر می کنید، چه تعداد همراهان با شما سفر می کنند و اینکه چند روز می خواهید در هتل بزرگ ‌شیراز اقامت داشته باشید، در قیمت ها تاثیرگذار است.

برای تورهای کوتاه مدت، به طور مثال، تورهای سه روزه یا چهار روزه شیراز، هتل بزرگ شیراز مقرون به صرفه تر خواهد بود. اما اگر می‌خواهید بیشتر از ۷ روز در شیراز بمانید و بودجه مالی برای شما مهم است، می توانید سایر هتل های چهار ستاره یا سه ستاره شیراز را برای رزرو کردن انتخاب کنید.

قیمت تور شیراز هتل بزرگ برای سفرهای هوایی و تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس، متفاوت است. جدیدترین قیمت ها را باید هنگام رزرو تور شیراز و انتخاب هتل های شیراز، از تیناسفر استعلام بگیرید.

چرا هتل بزرگ شیراز را رزرو کنیم؟

یکی از مهمترین دلایلی که مسافران برای رزرو تور شیراز هتل بزرگ اقدام می کنند، ۵ ستاره بودن این هتل لوکس و مجلل است. هتل بزرگ شیراز به مهمترین جاهای دیدنی شهر از جمله باغ جهان نما، آرامگاه حافظ، موزه هفت تنان، آرامگاه شاه شجاع، ارگ کریم خان، آرامگاه خواجوی کرمانی، حمام وکیل، مسجد وکیل و بازار مسگرها نزدیک است. از طرف دیگر، ساختمان هتل فقط ۷ دقیقه از طریق خودرو با حرم شاهچراغ فاصله دارد. همین عامل باعث شده که تور شیراز هتل بزرگ به این اندازه جذاب باشد.

امکانات مختلف که هتل بزرگ شیراز برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران ارائه می دهد نیز متنوع است. در طول اقامت خود در این هتل ۵ ستاره می توانید هم به گردش و تفریح بپردازید و هم از امکانات هتل استفاده کنید.

بهترین زمان  سفر به شیراز چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به شیراز و رزرو تور شیراز هتل بزرگ قطعاً ایام نوروز و فصل بهار است. تماشای زیبایی های خیره کننده باغ ارم و باغ جهان نما و باغ دلگشا در شیراز در فصل های بهار دو چندان خواهد شد. پیشنهاد می کنیم برای رزرو هتل بزرگ شیراز، ویژه ایام نوروز در ماه اسفند، هر چه سریع تر با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید. شما می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق وب سایت یا تماس تلفنی هم ثبت کنید.

 

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل بزرگ”:

1-هتل بزرگ شیراز به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

باغ جهان نما، آرامگاه حافظ، موزه هفت تنان، آرامگاه شاه شجاع، ارگ کریم خان، آرامگاه خواجوی کرمانی، حمام وکیل، مسجد وکیل و بازار مسگرها

2-بهترین زمان سفر به شیراز چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به شیراز و رزرو تور شیراز هتل بزرگ ایام نوروز و فصل بهار است.

3-انواع تور شیراز به چه صورت برگزار می شود؟

تور هوایی شیراز – تور زمینی شیراز با قطار و اتوبوس – تور ارزان شیراز- تور ترکیبی شیراز- تور نوروزی شیراز