تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور شیراز هتل اطلس

25% تخفیف
تور شیراز هتل اطلس

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور شیراز هتل اطلس

تور شیراز هتل اطلس برای گردشگری در شهر شیراز یک انتخاب مقرون به صرفه است. به واسطه این تور مسافرتی می توانید در هتل اطلس شیراز که یک هتل سه ستاره و مجهز است اقامت داشته باشید.

انواع تور شیراز هوایی و تور زمینی شیراز از شهرهای مختلف برگزار می شود. اکثر خانواده ها ترجیح می دهند تور ارزان شیراز را برای سفر پیدا کنند و به این ترتیب، بودجه بیشتری را برای خرید سوغاتی های شیراز یا گشت و گذار در شهر اختصاص دهند.

از پرطرفدارترین تورهای شیراز، تور نوروزی است. شما می‌توانید برای ایام نوروز ۱۴۰۱، تور شیراز هتل اطلس را با قیمت مناسب رزرو کنید. البته این تورهای مسافرتی در سایر فصل های سال با قیمت مناسب تری ارائه می شوند. لذت گردشگری در شیراز، تماشای جاذبه های تاریخی، مقبره شعرای معروف ایران و تماشای زیباترین گل ها و گیاهان در باغ ارم شیراز در فصل بهار دوچندان خواهد شد. می توانید با رزرو تور شیراز هتل اطلس از تمام لحظات سفر خود لذت ببرید.

هتل اطلس شیراز چه امکاناتی دارد؟

هتل اطلس شیراز، یک هتل ۳ ستاره با امکانات کامل است. این هتل در سال ۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته تا کیفیت هتلداری را برای پذیرایی از مسافران تور شیراز بالاتر ببرد. اگر تور شیراز هتل اطلس را رزرو کنید، دسترسی آسان تری به آرامگاه حافظ و سعدی، باغ ارم، باغ جهان نما، موزه هفت تنان و سایر جاهای دیدنی شیراز خواهید داشت. این هتل در میدان اطلس جنب بانک ملت واقع شده است. فقط با چند دقیقه پیاده روی می توانید از ساختمان هتل به جاذبه‌های گردشگری شیراز برسید.

امکانات کامل در تور شیراز هتل اطلس به شما ارائه می‌شود. اتاق های هتل اطلس در شیراز، مجهز به تمام امکانات لوازم و وسایل هستند. همچنین هتل، خدمات گشت نیم روزی ارائه می‌دهد؛ کافی شاپ دارد؛ ترانسفر رفت و برگشت ارائه می دهد و می توانید در طول اقامت خود از تمام مغازه های اطراف هتل هم دیدن کنید.

در تور شیراز هتل اطلس از کجاها دیدن کنیم؟

هتل اطلس شیراز به معروف ترین جاهای دیدنی شهر نزدیک است. می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره مند شوید و برای تماشای مکان های دیدنی شیراز اقدام کنید. از جمله مکان هایی که می توانید در تور شیراز هتل اطلس از آن ها لذت ببرید شامل حافظیه و سعدیه، تخت‌ جمشید، آرامگاه شاهچراغ، مسجد و بازار وکیل باغ ارم باغ جهان نما می باشد.

برای رزرو تور شیراز و و اقامت در بهترین هتل شیراز پیشنهاد می کنیم فصل بهار را انتخاب کنید. آب و هوای شیراز در بهار بسیار مطبوع و دلپذیر است. بسیاری از آژانس های مسافرتی، تورهای لحظه آخری شیراز را هم ارائه می دهند که قیمت آن نسبت به تورهای معمولی ارزان تر است. بنابراین، فرصت را غنیمت بشمارید و همین حالا برای رزرو تورهای شیراز اقدام کنید.

مجموعه مسافرتی تینا سفر، مجری تورهای ایرانگردی، انواع تور شیراز را برای شما ارائه می دهد. اقامت در هتل اطلس شیراز یا سایر هتل های این شهر به راحتی امکان پذیر خواهد بود. کافیست با کارشناسان این آژانس مسافرتی تماس بگیرید و زمان سفر خود را هماهنگ کنید.

 

سوالات متداول درباره “تور شیراز هتل اطلس”:

1-بهترین زمان سفر به شیراز چه موقع است؟

برای سفر به شیراز بهتر است تورهای نوروزی را انتخاب کنید. البته سفر به شیراز در اردیبهشت و خرداد ماه هم توصیه شده است. اگر به دنبال تور ارزان شیراز هستید، پاییز یا زمستان گزینه های بهتری هستند.

2-مهمترین مکان های دیدنی در شیراز کجاست؟

آرامگاه حافظ و سعدی- باغ ارم- باغ جهان نما- تخت جمشید- بازار وکیل- مسجد وکیل- آرامگاه شاهچراغ- مسجد نصیرالملک- دروازه قران- موزه هفت تنان- ارگ کریمخانی- آرامگاه شاه شجاع- حمام وکیل- بازار مسگرها- مدرسه خان- آرامگاه خواجوی کرمانی- باغ دلگشا- باغ نارنجستان قوام

3-چطور تور شیراز و هتل اطلس را برای اقامت انتخاب کنیم؟

برای رزرو تورهای سفر به شیراز و اقامت در هتل اطلس با تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.