تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل پتروشیمی

25% تخفیف
تور تبریز هتل پتروشیمی

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل پتروشیمی

تور تبریز هتل پتروشیمی به معنای سفر به یکی از شهرهای تاریخی ایران است که از قرن ها پیش، به یادگار مانده است؛ تماشای جاذبه های گردشگری تبریز و خرید سوغات معروف این شهر برای همه مسافران، جذاب و هیجان انگیز است. اگر تاکنون به تبریز سفر نکرده اید، اکنون بهترین زمان برای شرکت در تور تبریز است.

برای کسانی که به اقامت در هتل تبریز با امکانات کامل فکر می کنند و می خواهند قیمت ها هم برایشان مقرون به صرفه باشد، هتل پتروشیمی تبریز را پیشنهاد می کنیم. این هتل 4 ستاره در بلوار استاد شهریار واقع شده و در یک موقعیت رفاهی – اقامتی در پتروشیمی تبریز ساخته شده است.

هتل پتروشیمی در تبریز از سال 78 آغاز به کار کرده، 5 طبقه دارد و تعداد 26 اتاق را برای پذیرایی از مهمانان و مسافران فرآهم ساخته است. با رزرو یکی از انواع تور تبریز هتل پتروشیمی می توانید از تمام خدمات و امکانات هتل بهره مند شوید. این هتل 4 ستاره به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر نزدیک است. به راحتی از خدمات تاکسی سرویس یا گشت نیمروزی هتل استفاده کنید و لحظات خوشی را داشته باشید.

با تور تبریز هتل پتروشیمی می توانید از جاذبه های گردشگری شامل پارک باغلارباغی، موزه قاجار، مقبره شاعران تبریز و موزه آذربایجان دیدن کنید. این مکان ها تا هتل پتروشیمی حدود 4 تا 5 کیلومتر فاصله دارند، بنابراین در کمتر از 6 دقیقه با خودرو به آنجا می رسید.

بهترین زمان برای رزرو تور تبریز هتل پتروشیمی

برای رزرو تور تبریز هتل پتروشیمی، پیشنهاد می دهیم که فصل بهار را انتخاب کنید. تبریز، دارای طبیعت بی نظیر است که قطعاً تماشای آن می تواند روح و ذهن شما را صیقل دهد! چه چیزی بهتر از اینکه در کوهستان ها، دشت ها، پارک ها و خیابان های شهر قدم بزنید و بوی بهار را استشمام کنید؟ پس فرصت را غنیمت شمرده و همین حالا برای سفر به تبریز برنامه ریزی داشته باشید.

یک پیشنهاد دیگر برای تور تبریز هتل پتروشیمی، سفر در تعطیلات تابستان است. آب و هوای تبریز در تابستان بسیار دلپذیر و خنک می باشد. این شهر به کوهستان نزدیک است و قطعاً از گردش در مکان های مختلف نهایت لذت را خواهید برد.

برای آن دسته از افرادی که به تفریحات برفی علاقه دارند، رزرو تور تبریز هتل پتروشیمی، در زمستان را پیشنهاد می دهیم. قیمت تورهای تبریز در زمستان معمولاً ارزان تر است. همچنین قیمت هتل های تبریز هم تا حدی کاهش می یابد. این فصل برای رزرو تور ارزان تبریز مناسب است.

قیمت تور تبریز هتل پتروشیمی

بسته به زمان سفر و روشی که برای تور تبریز هتل پتروشیمی انتخاب می کنید، قیمت ها متفاوت خواهد بود. می توانید تور هوایی تبریز و تور زمینی تبریز را با خدمات کامل از آژانس مسافرتی تینا سفر رزرو نمایید. اقامت در هتل پتروشیمی تبریز با قیمت بسیار عالی برای خانواده ها و زوج های جوان پیشنهاد می شود. برای رزرو این تورها ویژه تعطیلات تابستانی و لذت بردن از طبیعت این شهر، کارشناسان تیناسفر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول درباره ” تور تبریز هتل پتروشیمی”:

1-هتل پتروشیمی تبریز به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

پارک باغلارباغی، موزه قاجار، مقبره شاعران تبریز، موزه آذربایجان

2-هتل پتروشیمی تبریز کجاست؟

این هتل 4 ستاره در بلوار استاد شهریار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز واقع شده است.

3- قیمت اتاق در هتل پتروشیمی تبریز چقدر است؟

قیمت اتاق های این هتل 4 ستاره با توجه به نوع اتاق، سوئیت یا تعداد خواب که دارد، متفاوت است. بسته به تعداد همراهانتان می توانید بهترین اتاق را در این هتل رزرو کنید. جدیدترین قیمت ها را از تیناسفر استعلام بگیرید.