تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل پارس ائل گلی

20% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل پارس ائل گلی

تور تبریز هتل پارس ائل گلی، یک فرصت عالی است تا بتوانید چند روزی را در یکی از بهترین هتل های تبریز اقامت داشته باشید. این هتل 5 ستاره و مجلل در زیباترین منطقه تبریز، درست در کنار پارک ائل گلی واقع شده است. به راحتی می توانید با کمتر از 4 دقیقه با خودرو به این مجموعه زیبا بروید و گردش کنید. امکانات و خدمات بسیار کاملی در هتل پارس ائل گلی تبریز ارائه می شود. اگر تور تبریز را رزرو کنید و این هتل را انتخاب نمایید، در کنار همراهانتان، لحظات خوشی را سپری خواهید کرد.

با رزرو تور تبریز هتل پارس ائل گلی در یک مکان دنج و آرام اقامت دارید. این هتل در تبریز از مرکز شهر و شلوغی ها و هیاهوی مسافران دور است، پس می توانید با خیال آسوده در اتاق خود استراحت کنید. هتل پارس ائل گلی به مجموعه گردشگری پارک آبی هلیا نزدیک می باشد. این هتل 5 ستاره دارای 17 طبقه و 178 اتاق می باشد.

برای رزرو انواع تور تبریز هتل پارس ائل گلی می توانید برنامه سفر خود را ترتیب داده و با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس حاصل نمایید. انواع پکیج تور تبریز شامل تورهای 3 روزه، 4 روزه و تورهای 5 روزه و بیشتر برای مسافرت به تبریز تنظیم می شوند. طبق بودجه مالی و برنامه سفر، یکی از آنها را می توانید انتخاب کنید.

قیمت تور تبریز هتل پارس ائل گلی چقدر است؟

قیمت تور تبریز هتل پارس ائل گلی یکی از مهم ترین نکات برای خانواده ها است. تورهای تبریز از شهرهای مختلف برگزار می شوند. قیمت خرید بلیط رفت و برگشت و قیمت هتل های تبریز در فصل های مختلف، متفاوت هستند؛ همین عامل می تواند تغییرات قیمت ها را قابل توجه سازد. اگر بهار و تابستان به تبریز سفر کنید، قیمت تور تبریز هتل پارس ائل گلی گران تر خواهد بود.

تورهای تبریز و اقامت در هتل پارس ائل گلی در فصل های زمستان و پاییز به نسبت ارزان تر هستند. برای رزرو تور ارزان تبریز می توانید این ایام را انتخاب کنید.

اینکه در تور تبریز هتل پارس ائل گلی، چند نفر با شما سفر می کنند معین می کند که باید کدام اتاق های هتل را رزرو کنید. از سویی دیگر، روش سفر به تبریز هم در قیمت ها دخالت دارد. قیمت تور هوایی تبریز نسبتاً گران تر از قیمت تور زمینی تبریز با قطار و اتوبوس است. پیشنهاد می کنیم با توجه به بودجه و شرایط سفر، یکی از انواع تور تبریز هتل پارس ائل گلی را رزرو کنید.

تور تبریز هتل پارس ائل گلی از تمام شهرها

انواع تور تبریز هتل پارس ائل گلی از شهرهای مختلف توسط آژانس مسافرتی تینا سفر در دسترس هستند. تور تبریز از اصفهان، تور تبریز از یزد، تور تبریز از شیراز، تور تبریز از تهران، تور تبریز از اهواز، تور تبریز از مشهد، تور تبریز از کرمان، متداول ترین تورهای گردشگری به مقصد این شهر زیبا و تاریخی می باشند.

هتل پارس ائل گلی را می توانیم یکی از بهترین اقامتگاه های تبریز در نزدیکی جاذبه گردشگری محبوب، یعنی پارک ائل گلی معرفی کنیم که هر ساله، تقاضا برای آن زیاد است. هر زمان که بخواهید می توانید تور تبریز هتل پارس ائل گلی را رزرو کنید؛ فقط کافیست چند روز زودتر با تیناسفر تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره “تور تبریز هتل پارس ائل گلی”:

1- هتل پارس ائل گلی چقدر تا پارک ائل گلی فاصله دارد؟

فاصله این هتل تا پارک تفریحی ائل گلی، حدود 1400 کیلومتر است که با خودرو، فقط 4 دقیقه طول می کشد.

2-چطور تور تبریز از تهران را رزرو کنیم؟

برای رزرو تور تبریز از تهران یا سایر شهرها می توانید با آژانس تیناسفر تماس بگیرید. برنامه رزرو هتل پارس ائل گلی نیز برای شما ارائه می شود.

3-قیمت اقامت در هتل پارس ائل گلی چقدر است؟

هتل پارس ائل گلی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تبریز است و قیمت اتاق های آن، بسته به نوع اتاق و زمان سفر شما متفاوت می باشد. قیمت های دقیق را از تیناسفر استعلام بگیرید.