تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل لاله پارک

25% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل لاله پارک

تور تبریز هتل لاله پارک یکی از بهترین انتخاب ها برای گشت و گذار در این شهر زیبا است و امکانات رفاهی و اقامتی کامل و ویژه را در اختیار شما قرار می دهد. انواع تور تبریز از شهرهای مختلف برگزار می شود و شما می توانید با خانواده و دوستان خود، رهسپار این سرزمین شوید. زیبایی ها و جاذبه های گردشگری تبریز، متنوع و تماشایی هستند. چه بهتر که از این جاهای دیدنی در فصل بهار و یا تابستان لذت ببرید؛ چرا که آب و هوای تبریز در این دو فصل سال، بسیار مطبوع و دلپذیر است. پیشنهاد می کنیم برای تورهای تبریز، چند هفته زودتر با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

با تور تبریز هتل لاله پارک در یک هتل 5 ستاره لوکس در بهترین موقعیت شهر تبریز اقامت خواهید داشت. این هتل در تبریز در اتوبان پاسداران و در مجاورت مرکز خرید لاله پارک ساخته شده است، 14 طبقه دارد و تعداد 220 اتاق مجهز را برای پذیرایی از مهمانان فرآهم ساخته اند.

هتل لاله پارک یکی از بهترین هتل های تبریز است و از سال 95 فعالیت خود را آغاز نموده است. در این مدت نیز توانسته به خوبی خدمات هتلداری را ارائه دهد.

رزرو تور تبریز هتل لاله پارک، بهترین فرصت است که شما با قیمت های بسیار عالی در یک هتل لوکس در تبریز اقامت داشته باشید و به آسانی به مرکز خرید لاله پارک بروید. این هتل 5 ستاره به فرودگاه تبریز و مجموعه تفریحی ائل گلی نزدیک است. خدمات تاکسی سرویس هتل در اختیار شما است تا بتوانید به مرکز شهر بروید یا از تمامی جاهای تبریز نیز دیدن کنید.

قیمت تور تبریز هتل لاله پارک

قیمت تور تبریز هتل لاله پارک به عوامل متعددی بستگی دارد. اینکه چه زمانی را برای رزرو تورهای تبریز انتخاب کرده اید، چند نفر با شما سفر می کنند، کدام یک از اتاق های هتل لاله پارک را رزرو می کنید و چند روز در هتل اقامت دارید، همگی در قیمت ها تأثیرگذار هستند.

از طرفی دیگر، قیمت تور تبریز هتل لاله پارک به روش سفر شما نیز بستگی دارد. قیمت تور هوایی تبریز و تور زمینی تبریز با قطار و اتوبوس متفاوت است. از آنجایی که قیمت ها در فصل های مختلف سال، متفاوت هستند، الزاماً چند روز قبل از سفر باید قیمت های جدید را برای تور تبریز هتل لاله پارک استعلام بگیرید.

انواع تور تبریز هتل لاله پارک

تور تبریز هتل لاله پارک از تمامی شهرهای ایران از طریق آژانس تینا سفر برگزار می شود. اگر ساکن اصفهان، شیراز، تهران، مشهد، اهواز، یزد، کرمان و …، هستید، با این مجموعه تماس بگیرید و یکی از تورهای هوایی و زمینی را رزرو کنید.

از دیگر انواع تور تبریز هتل لاله پارک، تورهای بهاره، تورهای تابستانی و تورهای نوروزی برای سفر به تبریز هستند. حتی می توانید درباره تور لحظه آخری تبریز اطلاعات لازم را به دست بیاورید. تورهای لحظه آخری معمولاً ارزان تر ارائه می شوند. به هر حال، اقامت در هتل لاله پارک تبریز، یک انتخاب منحصر به فرد است و توصیه می کنیم نسبت به آن برنامه ریزی داشته باشید.

سوالات متداول درباره ” تور تبریز هتل لاله پارک”:

1-هتل لاله پارک تبریز به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

مرکز خرید لاله پارک- پارک باغلارباغی- موزه قاجار- برج خلعت پوشان

2-تور تبریز از کدام شهرها برگزار می شود؟

تورهای تبریز برای تمامی خانواده ها از شهرهای مختلف در دسترس است. کافیست با تیناسفر تماس بگیرید و برنامه رزرو تور را سوال کنید.

3-قیمت تور هوایی تبریز چقدر است؟

قیمت تور هوایی تبریز به زمان سفر شما و انتخاب نوع پکیج مسافرتی بستگی دارد. قیمت هتل های تبریز هم به همین عامل وابسته است. قیمت های جدید را در زمان سفر از آژانس تیناسفر استعلام بگیرید.