تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل فرید

25% تخفیف
تور تبریز هتل فرید

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل فرید

تور تبریز هتل فرید به معنای اقامت در یکی از بهترین هتل های تبریز است که به تازگی تاسیس شده و با رتبه 3 ستاره، از امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برخوردار است. برای سفر به شهر تاریخی تبریز در هر فصل سال، کافیست برنامه های تور گردشگری را دنبال کنید و به موقع برای رزرو تورهای تبریز اقدام نمایید. تبریز هم جاهای دیدنی زیادی دارد و هم می توانید سوغات معروفی را خریداری کنید. هتل فرید در تبریز در سال 98 آغاز به کار کرده و 6 و 30 اتاق دارد. با اطمینان خاطر می توانید در این هتل 3 ستاره اقامت داشته باشید.

اگر با تور تبریز هتل فرید سفر کنید، به راحتی به مراکز خرید اطراف هتل و جاهای دیدنی شهر از جمله پارک ائل گلی، بازار تبریز، ارگ علیشاه و کاخ شهرداری دسترسی دارید. تمامی اتاق های این هتل در تبریز دارای لوازم و تجهیزات اقامتی هستند. اتاق های چهار تا شش نفره در این هتل 3 ستاره برای خانواده ها مناسب است. می توانید برای رزرو انواع تور تبریز هتل فرید با آژانس تیناسفر تماس بگیرید.

تور هوایی تبریز یا تور زمینی تبریز؟

اگر بخواهیم انتخاب بین تور تبریز هتل فرید، هوایی و زمینی انجام دهیم، کار سختی خواهد بود؛ چرا که رزرو تور تبریز هوایی و تور تبریز زمینی با قطار و اتوبوس، هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند و قیمتشان هم با هم متفاوت است.

تور تبریز هتل فرید، هوایی از نظر قیمت، گران تر است و شما سریع تر به تبریز می رسید. سفر با قطار و اتوبوس، مدت بیشتری طول می کشد و ارزان تر تمام می شود. انتخاب بین تورهای هوایی و زمینی به عواملی همچون بودجه مالی و سلیقه مسافران بستگی دارد. شما و همراهانتان تعیین می کنید که چطور به تبریز سفر داشته باشید.

انواع تور تبریز هتل فرید

تور تبریز هتل فرید برای تمام ایام سال در دسترس است. تورهای نوروزی، تور تعطیلات تابستانه، تورهای گردشگری ویژه تفریحات زمستانی، انواع تورهایی هستند که به مقصد تبریز برگزار می شوند. بهترین زمان برای سفر به تبریز، موقعی است که شرایط آب و هوایی این شهر بسیار دلپذیر و مطبوع است. بهار و تابستان را برای سفر خود انتخاب نمایید و مطمئن باشید که بهترین لحظات را در تور تبریز خواهید داشت.

انواع تور تبریز هتل فرید از شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، یزد، تهران، اهواز، کرمان و …، برگزار می شوند که می توانید از شهر خود، عازم تبریز شوید. قیمت تورهای تبریز بر اساس روش سفر کردن شما و مدت زمان اقامت در هتل فرید تبریز تعریف می شود. البته به یاد داشته باشید که قیمت سفر به تبریز و قیمت هتل های تبریز در مواقع شلوغ سال، افزایش قابل توجهی دارد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تور تبریز هتل فرید را با قیمت ارزان تر رزرو کنید، پاییز و زمستان را برای سفر در نظر بگیرید. البته می توانید تور لحظه آخری تبریز را هم دنبال کنید.

آژانس مسافرتی تینا سفر، مرجع تورهای ایرانگردی است و انواع تور تبریز را برای شما برنامه ریزی می کند. برای سفر به تبریز می توانید با کارشناسان این مجموعه گردشگری تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول درباره ” تور تبریز هتل فرید”:

1-هتل فرید در تبریز به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

ارگ علیشاه- موزه شهریار- مسجد کبود

2-قیمت تور تبریز چقدر است؟

قیمت تورهای تبریز و اقامت در هتل های تبریز به زمان سفرتان، تعداد همراهانتان و مدت زمان اقامت و روش سفر بستگی دارد. برای سفر به این شهر زیبا، قیمت های به روز را از تیناسفر استعلام بگیرید.

3-هتل فرید تبریز کجاست؟

هتل فرید در تبریز، یک هتل 3 ستاره است که در خیابان شریعتی جنوبی، خیابان دالمان واقع شده است و امکانات کاملی را برای مسافران تور تبریز فرآهم می سازد.