تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل شهریار

30% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل شهریار

تور تبریز هتل شهریار یکی از لوکس ترین و بهترین تورهای مسافرتی است که می‌توانید برای گشت و گذار در این شهر زیبا انتخاب کنید. هتل شهریار در تبریز یک هتل لوکس مجلل، ۵ ستاره با امکانات کامل است. این هتل بین المللی در بلوار ائل گلی واقع شده و هر آنچه که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید، در این مجموعه فراهم گشته است. هتل شهریار از سال ۸۶ آغاز به کار کرده، ۱۰ طبقه دارد و تعداد ۲۰۲ اتاق را برای پذیرایی از مسافران تور تبریز در خود جای داده است.

اقامت در هتل های ۵ ستاره تبریز، خود به تنهایی یک جاذبه گردشگری محسوب می شود؛ چون امکانات کاملی در سوئیت ها و اتاق ها فراهم است. استانداردهای هتلداری در سطح بین المللی در هتل شهریار ارائه می‌شود.

با رزرو تور تبریز هتل شهریار به جاهای دیدنی شهر نزدیک هستید و می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و گشت و گذاری در مراکز خرید مرکز شهر داشته باشید. از امکانات مهم این هتل، رستوران و پارکینگ اختصاصی، سوئیت های بزرگ و مجهز، مرکز خرید، استخر، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت خدمات خشکشویی و فروشگاه است.

انواع تور تبریز هتل شهریار از تمام شهرهای ایران برگزار می شود. به راحتی می توانید تور تبریز هوایی و تور تبریز زمینی را از شهر خود رزرو کنید. تور تبریز از اصفهان، تور تبریز از تهران، تور تبریز از شیراز، تور تبریز از مشهد، تور تبریز از یزد، تور تبریز از کرمان، تور تبریز از اهواز، متداولترین تورهای مسافرتی هستند که از طریق آژانس گردشگری تیناسفر برگزار می شوند.

با یک برنامه ریزی اصولی می توانید تور تبریز هتل شهریار را برای تعطیلات تابستان رزرو کنید. اگر با تور مسافرتی به تبریز سفر کنید، قیمت رزرو اتاق در این هتل تبریز برایتان مقرون به صرفه تر تمام می شود. ایام شلوغ سال، قیمت تور تبریز و قیمت هتل های تبریز افزایش قابل توجهی دارند. اگر می‌خواهید در هتل شهریار تبریز اقامت داشته باشید اما قیمت ها ارزان تر باشد، در فصل‌های خلوت سال سفر کنید.

قیمت تور تبریز هتل شهریار چقدر است؟

قیمت تور تبریز هتل شهریار در سفرهای هوایی و سفرهای زمینی متفاوت است. قیمت تورهای مسافرتی به تبریز با توجه به فاصله تبریز تا شهر مبدا، تعیین می‌شوند. قطعاً هر چه شهر شما به تبریز نزدیکتر باشد، قیمت خرید بلیط هواپیما قطار و اتوبوس ارزان تر خواهد بود.

سفرهای هوایی گرانتر هستند. اگر ترجیح می دهید تور تبریز هتل شهریار را با قطار تجربه کنید، یک انتخاب جذاب خواهد بود؛ چون می توانید با همراهانتان آشنایان یا دوستانتان گروهی سفر کنید. هتل شهریار تبریز سوئیت های بزرگ و جادار دارد و قطعاً برای شما انتخاب خوبی خواهد بود.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت تور تبریز هتل شهریار، زمان سفر کردن شما و مدت زمان اقامت در هتل است. تور نوروزی تبریز جزو تورهای لوکس محسوب می شود، چون هم قیمت هتل اقامت در هتل شهریار افزایش دارد و هم تورهای مسافرتی گران تر می باشند. یکی از تورهای پرطرفدار تبریز، تور لحظه آخری تبریز است. ارزان تر بودن این تورها باعث شده که مسافران، اخبار تور لحظه آخری را بیشتر دنبال کنند.

اگر شما هم متقاضی شرکت در تور تبریز هتل شهریار هستید، همین حالا با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول درباره “تور تبریز هتل شهریار”:

1-هتل شهریار تبریز به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

پارک باغلارباغی – پارک تفریحی ائل گلی- برج تاریخی خلعت پوشان- موزه قاجار- مقبره شعرای تبریز

2-قیمت اتاق های هتل شهریار تبریز چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق در هتل شهریار تبریز بسته به زمان سفر شما، تعداد همراهانتان و مدت زمان اقامت در هتل  متفاوت خواهد بود. قیمت‌های جدید را هنگام سفر از مجموعه گردشگری تینا سفر استعلام بگیرید.

3-انواع تور تبریز چگونه برگزار می شود؟

انواع تور تبریز از شهرهای مختلف به صورت تور هوایی تبریز، تور زمینی تبریز با قطار و اتوبوس برگزار می شود. در شرایط خاص برای تورهای نوروزی یا تورهای لحظه آخری تبریز با تیناسفر تماس بگیرید.