تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی

در حال حاضر عضو هستید؟

تینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجیتینا سفر ، رزرو آنلاین هتل ها و تورهای داخلی و خارجی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور تبریز هتل بین المللی

40% تخفیف

تور درخواستی

  • نام تور :
    تور درخواستی
     
    توضیحات :
    اطلاعات تور درخواستی خود را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم
     

تور تبریز هتل بین المللی

تور تبریز هتل بین المللی یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که می توانید در تمام فصل های سال رزرو کنید. سفر به تبریز یکی از بهترین انتخاب های هر خانواده محسوب می ‌شود. افراد زیادی تبریز را برای تعطیلات تابستانه خود انتخاب می‌ کنند. گشت و گذار در شهر تبریز به معنای واقعی کلمه، شما را به یک سرزمین کوهستانی می برد که آب و هوای مطبوع، روح و ذهن شما را جلا می‌دهد!

تبریز، شهری در شمال غربی ایران است و زیبایی های منحصر به فردی دارد! اگر به تور تبریز علاقه دارید و می خواهید در هتل ۴ ستاره بین‌المللی این شهر اقامت داشته باشید، آژانس گردشگری تیناسفر، پکیج های تور تبریز را با قیمت های استثنایی به شما ارائه خواهد داد.

هتل بین المللی تبریز در خیابان امام خمینی واقع شده است؛ یک هتل چهار ستاره لوکس محسوب می ‌شود؛ تعداد ۵ طبقه دارد و از سال ۵۱ آغاز به کار نموده است. با رزرو تور تبریز هتل بین المللی، به مهمترین مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر دسترسی آسان دارید.

هتل بین المللی یکی از بهترین هتل های تبریز است و به خانه استاد شهریار، میدان ساعت و منطقه گردشگری ائل گلی نزدیک می باشد. به راحتی می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و برای گشت و گذار در شهر رهسپار شوید.

انواع تور تبریز هتل بین المللی از شهرهای مختلف برگزار می شود؛ کافیست برنامه سفر خود را مشخص کنید و با آژانس گردشگری تیناسفر تماس بگیرید. تورهای تبریز ویژه ایام بهار و تعطیلات تابستان در هر هفته در دسترس قرار دارند. تور تبریز از اصفهان، تور تبریز از تهران، تور تبریز از شیراز، تور تبریز از اهواز، تور تبریز از بندرعباس، تور تبریز از همدان، تور تبریز از یزد و تور تبریز از کرمان، متداولترین تورهای مسافرتی هستند. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که هستید می توانید تور تبریز هتل بین المللی را با قیمت خوب رزرو کنید.

تور تبریز هتل بین المللی؛ هوایی و زمینی

تور تبریز هتل بین المللی به دو صورت تور هوایی و تور زمینی برگزار می شود. از تمام شهرهای ایران، پروازهای مختلفی به تبریز انجام می گیرد. همچنین حرکت قطار و اتوبوس به مقصد تبریز، طبق برنامه است. هر کدام از انواع تور هوایی تبریز و تور زمینی تبریز با قطار و اتوبوس را رزرو کنید، خدمات تینا سفر به طور کامل به شما ارائه می شود. این خدمات در تورهای زمینی و هوایی هیچ تفاوتی با هم ندارند.

انتخاب انواع تور تبریز هتل بین المللی برای سفرهای هوایی و زمینی به بودجه مالی افراد و شرایط سفر کردن آنها بستگی دارد. آنهایی که می‌خواهند سریع تر به تبریز برسند، تورهای هوایی را انتخاب می کنند. برخی هم ترجیح می دهند گروهی سفر کنند که با قطار و اتوبوس به آنها پیشنهاد می ‌شود. قیمت تور هوایی تبریز، گران‌تر از تور زمینی تبریز است.

اگر می خواهید قیمت تور تبریز هتل بین المللی را دقیق تر استعلام بگیرید، با کارشناسان تیناسفر، مجری تورهای داخلی و ایرانگردی تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول درباره “تور تبریز هتل بین المللی”:

1-چطور می توانیم تور ارزان تبریز را رزرو کنیم؟

برای اطلاع از قیمت تورهای تبریز و پیدا کردن تور ارزان، با تیناسفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

2-هتل بین المللی تبریز به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

گردشگاه ائل گلی- میدان ساعت- خانه استاد شهریار

3-قیمت اقامت در هتل بین المللی تبریز چقدر است؟

رزرو تور تبریز و قیمت اتاق های هتل بین المللی در این شهر، به زمان سفر شما، تعداد همراهانتان و نحوه سفر کردن بستگی دارد. قیمت های روز را از آژانس تیناسفر سوال کنید.